Şüt kavgası.. Hain Kyunşu. ^ ^

7.9K 320 28
                                    

"Yaaaaa! Kai dit başımdan,şana şütümü veymicem men.." Jeon ailesi her sabah olduğu gibi bu sabahta Kai ve Kyungsoo'nun kavgasıyla uyanmıştı. Bayan Jeon sabahlığını giyip bebeklerin odasına girdi. "Çocuklar sorun ne?" "Annecim,annecim.. Kai yine menim şütümü almak iştiyoy.." Kyungsoo iri ve sulu gözlerini kocaman açarak,annesinin-sahibinin- eteklerine asıldı. " Bayan Jeon,Kyungsoo'nun başını okşayıp Kai'ye döndü. Kai umursamaz bir tavırla,kuyruğunu önüne almış,tüylerini düzeltiyordu. "Kai,bebeğim,bunu seninle konuşmuştuk değil mi?" Kai,dinlediğini belirtmek istercesine,başını salladı. "Pekala,Soo'nun sütünden sende de var,neden kendi sütünü içmiyorsun?" Kai,Kyungsoo'nun adını duyunca kulaklarını titreştirip,kafasını kaldırdı. "Ama ama,annecim,onun şütü daha tatlı,bibeyonu cok cok emiyoy.." Kai kendini ifade etmeye çalışırken derin nefesler alıp veriyordu. Bayan Jeon gülümseyerek Kai'nin yanına gitti. " Bebeğim,biliyorsun bu şekilde devam edemez. Kyungsoo'yu rahat bırak,ikinize de aynı sütü veriyorum." Kai'nin başından öpüp odadan ayrıldı. Kyungsoo pıtı pıtı koşarak,Kai'nin yanından biberonunu aldı. "Döydün mü bak,annemij şenin yüjünden uyandı." Kai,kuyruğunu sallayarak Kyungsoo'ya yaklaştı. "Kyunşu,o jaman şende cok cok emme bibeyonu." Kyungsoo'da,Kai'ye doğru yaklaştı ve biberonu dudaklarının arasına alırken söyledi. "Naşıl,böyle mi?" Kai,kulaklarını titreştirerek yutkunduğunda Kyungsoo gözlerini biraz daha açarak coklamaya başladı. Kai,küçük küçük hıçkırdığında,Kyungsoo ayağa kalktı ve kuyruğunu sallaya sallaya,minik adımlarla oyun sepetine gitti. Sütünü içmeye devam ederken,sepetten pelüşünü aldı. Oynamaya başlamadan önce Kai'ye seslendi. "Piişt,Kai baaaak buyda ne vaaayy~" Kai burnunu çekerek,Kyungsoo'ya baktı. Kyungsoo kuyruğunu sallamaya devam ederken,boş biberonu Kai'ye doğru iteledi. Kai boş biberonu görünce yavaşça eline aldı ve küçücük bedeninin sahip olduğu tüm gücüyle duvara fırlatıp,avazı çıktığı kadar ağladı. Bay ve Bayan Jeon ikinci kez odaya geldiklerinde bu sefer Kai'nin ağladığını gördüler. Bayan Jeon koşup Kai'yi kucağına aldığında Kai,minicik elleriyle annesinin boynuna sarıldı. Yaklaşık iki ay önce satın alınmışlardı ama zaten nereden geldiklerini bilmedikleri için sorgulamadan yeni sahiplerini ailesi bilmişlerdi. "Annecim,Kyunşu meni geyçekten hiç şevmiyoy,alın meni buydan alın.." Kai,annesinin kolunun üzerinden kuyruğunu sallamaya devam ederken,Kyungsoo sanki onun hakkında konuşmuyorlarmış gibi aldırmadan oyuncağı ile oynamaya devam etti. Bay Jeon,Kyungsoo'nun yanına eğilip,başını okşamaya başladı. "Benim minik Kyungsoo'm ne yapıyormuş burada?" "Pelüşümle oynuyoyum babiş." Kuyruğunu hızla sallamaya devam ederken,Bayan Jeon Kai'yi odadan çıkartıyordu. "Babiş,Anniş onu neyeye götüyüyoy?" "Sanırım bir süre ayrı kalmalısınız bebeğim. En azından siz biraz daha büyüyüp iyi anlaşana kadar." "Ama babiş.." "Tatlım,inan bana böylesi daha iyi. Birbirinizi sürekli ağlatıyorsunuz. O yüzden odalarınızın ayrılması gerek." Bay Jeon,Kyungsoo'nun başına öpücük kondurdu ve eşinin yanına dönüp,Kai'nin eşyalarını toplamasına yardım etti...

Yeni hikayem~ Bence çok eğlenceli ve heyecanlı bölümler bizi bekleyecek. Kedi KaiSoo,çok sevimli. Kyungsoo biraz gıcık sanki? :) ^^

You're still my little cat (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin