Chapter 9

6.4K 662 61
                                    

''Πώς τα πας τώρα τελευταία;''Με ρώτησε η γιατρός.

''Καλά.''Είπα ανασηκόνωντας τους ώμους μου.

Αφού ο Harry,μου μίλησε στο σπίτι,είπε πως θέλει να έρθει μαζί μου,για να με πάει κάπου πο θυμήθηκε.

''Τίποτα καινούργιο;''

''Και να υπήρχε,δεν θα σας έλεγα.''

Αναστέναξε και κούνησε το κεφάλι απογοητευμένη.''Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που συνεχίζεις να έρχεσαι αφού δεν μ'αφήνεις να σε βοηθήσω.''

''Μόνο ένα άτομα μπορεί να με βοηθήσει και αυτό το άτομο,δεν είσαι εσύ.''

''Και ποιος είναι;Αυτός;''

''Ναι,αυτός.''Είπα και έφυγα από το γραφείο της.Εξακολουθώ να αναρωτιέμαι που θα με πάει ο Harry.

Έκατσα στην θέση του οδηγού και βρήκα τον Harry,να παίζει με το κινητό μου.

O Harry,μου έδωσε το κινητό και με κοιτούσε χαμογελαστός.''Γιατί με κοιτάς έτσι;''

''Γιατί είσαι όμορφη.''

Τα μάγουλά μου κοκκίνισαν και κοίταξα κάτω.''Um..τελικά πού θα πάμε;''

''Στο σχολείο.''

''Στο σχολείο;''Ρώτησα και κούνησε καταφατικά το κεφάλι του.''Έχουμε τελειώσει το σχολείο,και σήμερα είναι Τετάρτη.Άρα έχουν σχολείο.''

''Για λίγο.''

[...]

''Alyssa,θα έρθεις;''Ρώτησε ο Harry,βγάζοντάς με από τις σκέψεις μου.

Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και βγήκα από το αμάξι.

O Harry συνέχισε να περπατάει μπροστά και τότε κατάλαβα που πηγαίναμε.

Στο δέντρο.

Στο δέντρο το οποίο,ξεκίνησε η ζωή μου με τον Harry.Στο δέντρο που ξεκίνησε η αγάπη μας.

Την οποία αγάπη,ξέχασε.

''Γ-γιατί ήρθαμε εδώ;''Ψιθύρισα μόλις φτάσαμε.

''Δεν ξέρω.''Είπε και γύρισε να με κοιτάξει.''Θυμήθηκα πως εδώ ήρθαμε πρώτη φορά.''

''Ναι...''

''Για αυτό ήρθαμε εδώ.''Είπε και ήρθαμε κοντά μου.''Θέλω να ξανανιώσω όπως ένιωσα για σένα,Alyssa.''

Χωρίς να πούμε τίποτα άλλο,ξαπλώσαμε κάτω από το δέντρο.

''Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;''

''Μπλε.''Είπα.Ήταν τόσο περίεργο για μένα,να ξαναζώ το ίδιο.Όλα από την αρχή.

''Το δικό μου νομίζω πως είναι το πράσινο.''

''Αυτό είναι.''

''Είναι γελοίο που δεν θυμάμαι σημαντικά πράγματα.''

''Τι εννοείς;''

''Θέλω να θυμηθώ τα πάντα για σένα.''Είπε και αναστέναξε.''Χτες διάβασα ένα άρθρο,στο internet,που έλεγε πως αν κάποιος έχει απώλεια μνήμης,μπορεί να ξαναθυμηθεί κάποιον,που ήταν σημαντικός στην ζωή του.''

Η καρδιά μου ήταν έτοιμη να εκραγεί,αλλά προσπάθησα να το παίξω,χαλαρή.''Δηλαδή;''

Μετά από λίγα λεπτά ησυχίας με κοίταξε στα μάτια.''Θέλω να με φιλήσεις,Alyssa.''

VOTES&COMMENTS ILY <3

Forgotten (Μετάφραση)Место, где живут истории. Откройте их для себя