''Σοβαρά τώρα,δεν πρέπει να πας στην δουλειά.''Μουρμούρισα ο Harry,έχοντας με στην αγκαλιά του,και φίλησε το μάγουλό μου.''Είναι γελοίο.''
Στριφογύρισα τα μάτια μου και βγήκα από την αγκαλιά του,για να πιάσω τα μαλλιά μου.''Harry,κάποιος πρέπει να φέρνει λεφτά.Ξέρω πως όλα για το σπίτι είναι πληρωμένα,μα υπάρχει,το φαγητό,η βενζίνη...κάποιος πρέπει να πληρώνει.''
Αναστέναξε και κάθισε στο κρεβάτι.''Το μόνο καλό με τον Evan,ήταν πως δεν έκανα τίποτα,και μου έδινε του κόσμου τα λεφτά.''
''Θα προτιμούσα να κάνω τέσσερις δουλειές,παρά να δουλεύω για τον Εvan.''
''Θα προτιμούσα να μην δούλευες καθόλου.''Είπε και ξάπλωσε.''Νιώθω απαίσια,να βλέπω το κορίτσι μου να ετοιμάζεται κάθε βράδυ για να δουλέψει.Είναι τόσο χαζό...εγώ θα έπρεπε να το κάνω αυτό,όχι εσύ.''
Χαμογέλασα και γύρισα να τον κοιτάξω.Έδειχνε πραγματικά ντροπιασμένος.''Harry,''Είπα χαμηλόνα.''δουλεύω εδώ και έξι μήνες σε αυτό το φαγητάδικο,και πραγματικά δεν με πειράζει καθόλου.''
Εξακολουθούσε να δείχνει ντροπιασμένος,αποφεύγοντας το βλέμμα μου.''Και πάλι,με κάνει να νιώθω σαν να είμαι ένα τίποτα,Als.''
''Αφού δεν σ'αρέσει,πιάσε και 'σύ μία δουλειά,τεμπέλη.''Είπα και παιχνιδιάρικα,χτύπησα το γόνατό του.
''Δεν είμαι καλός σε τίποτα.''Είπε και κούνησε το κεφάλι του,απογοητευμένος.''Το μόνο που ξέρω να κάνω είναι να πουλάω ναρκωτικά και να κυνηγάω δολοφόνους.Καταλαβέ το,Alyssa,δεν είμαι καλός σε τίποτα.''
''Αυτό δεν είναι αλήθεια,είσαι πολύ έξυπνος,Harry.Θυμάσαι όταν έλυσες εκείνη την άσκηση στα μαθηματικά και όλη η τάξη έμεινε έκπληκτη;''
Τα μάγουλά του κοκκίνισαν και κούνησε καταφατικά το κεφάλι του.
''Ή όταν έκανες την εργασία στα αγγλικά,ενώ όλη η τάξη απέτυχε;''
Κούνησε ξανά καταφατικά το κεφάλι του,προσπαθόντας να κρύψει το κόκκινο.
''Είδες;Είσαι σε πολλά πράγματα καλός.Μπορείς να γίνεις,συγγραφέας,ή οτιδήποτε άλλο σ'αρέσει.Ότι και να επιλέξεις,θα σε υποστηρίξω.''Είπα και σκύβοντας,φίλησε το μάγουλό του.
ESTÁS LEYENDO
Forgotten (Μετάφραση)
FanficΕπειδή μερικά κορίτσια μπερδεύτηκαν το λέω για να το ξεκαθαρίσω το Forgotten,είναι η συνέχεια του Dangerous!Αυτά,καλή συνέχεια και καλή ανάγνωση!! :)