Πριν το πάρτι''Alyssa,άσε τα παιδία μόνα τους.''Γέλασε ο Harry και με τράβηξε από τις σκάλες.
Αγκάλιασε την μέση μου και ένωσε τα χείλη μας.Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και αυτός με σήκωσε στην αγκαλιά του.Προτού μπορέσει να προχωρήσει,αποτραβήχτηκα.
''Υπάρχουν παιδιά κάτω.Και μην αναφέρω και αυτό μέσα μου.''Αστειεύτηκα,μα δεν φάνηκε να το πήρε ως αστείο.
''Σωστά.''Μουρμούρισε.
''Γιατί θυμώνεις κάθε φορά που το αναφέρω;Δεν μπορώ να το αλλάξω,Harry!''
''Υπάρχει και η έκτρωση...''
''Δεν πρόκειται να δολοφονήσω ένα αγέννητο μωρό!''Φώναξα,εξαγριωμένη από τις αντιδράσεις του.Το μόνο που μου λέει τον τελευταίο καιρό,είναι να κάνω έκτρωση!
''Αν δεν είναι δικό μου,τότε-''
''Τότε τι;!Δεν το θες;Εντάξει τότε,δε σε αναγκάζω για τίποτα!Αν δεν θες να είσαι μαζί μου,δεν χρειάζεται!''
''Γιατί μου το λες συνέχεια αυτό;Μήπως εσύ δε θες να είσαι μαζί μου;!Γι'αυτό χρησιμοποιείς συνέχεια αυτή τη γαμημένη απειλή Alyssa;!''
''Απώς κουράστηκα!''
''Αν μ'αγαπούσες,δεν θα γεννούσες αυτό το παιδί.''Αυτές του οι λέξεις,με άφησαν άφωνη.
''Αν μ'αγαπούσες,δεν θα έκανες τόσο μεγάλο θέμα για αυτό το παιδί.''
''Alyssa,σ'αγαπώ πιο πολύ κι από τη ζωή μου,μα δεν ζήτησα κάτι τέτοιο!Δεν ζήτησα μία τέτοια γαμημένη ζωή!''
''Άρα,δεν ζήτησες εμένα.''
Έβγαλε έναν αναστεναγμό αγανάκτησης και προχώρησε στην ντουλάπα.Έβγαλε τα παπούτσια του,και τα φόρεσε γρήγορα.
''Πού πας;''Ρώτησα φοβισμένη.
''Χρειάζομαι λίγο αέρα.Και εδώ μέσα,σίγουρα δεν τον έχω!''Είπε νευριασμένος και με έσπρωξε.
[...]
''Wow,Alyssa,έχουν συμβεί πραγματικά πολλά τις τελευταίες μέρες.''Αναφώνησε ο Louis.
''Και χτες το βράδυ δεν επέστρεψε καν!Ούτε απαντάει στο κινητό,οπότε δεν έχω ιδέα για το που βρίσκεται!''
Κοίταξα τον Sam και ευτυχώς είχε επικεντρωθεί στο να βλέπει Spiderman και δεν μας άκουγε.
''Louis;''
''Hm;''
''Τι θα έκανες στην θέση του Harry;''
''Δεν ξέρω,Alyssa...αλήθεια δεν ξέρω.Πάντως δεν θα αντιδρούσα έτσι.Αν και τον δικαιολογώ,πρώτη φορά έρχεται σε τέτοια θέση.''Είπε αναστενάζοντας.''Alyssa;''
''Ναι;''
''Έχεις σκεφτεί ποτέ για εμάς τους δύο;Εννοώ...αν ο Harry δεν επιστρέψει;''
''Δεν έχω σκεφτεί για κάτι τέτοιο...μα ποτέ δε ξέρεις.'
Είπα μετά από καιρό να το τελειώσω και σκέφτηκα αφού σήμερα είναι κα τα γενέθλια μου να το κάνω τώρα! :)
ESTÁS LEYENDO
Forgotten (Μετάφραση)
FanficΕπειδή μερικά κορίτσια μπερδεύτηκαν το λέω για να το ξεκαθαρίσω το Forgotten,είναι η συνέχεια του Dangerous!Αυτά,καλή συνέχεια και καλή ανάγνωση!! :)