*Τραγουδια για αυτο το κεφαλαιο ειναι I would-One Direction,Give your heart a break-Demi Lovato*
O Harry ενώ,έκανε ντουζ,πήγα και κάθισα στο σαλόνι.Το κινητό μου χτύπησε και είδα ένα μήνυμα από τον Zayn που με ρωτούσε αν θέλαμε να συναντήσουμε τα αγόρια στο εμπορικό.
Μετά από το ξέσπασμά του στο δωμάτιο,δε με κοίταξε καν στα μάτια.Απλά κοιτούσε το κενό.Πλέον,όλες οι ελπίδες που είχα για να ξαναπάρω πίσω τον Harry μου,είχαν εξαφανιστεί.Ήμουν μία άγνωστη.Όπως και να 'χει όμως,δεν θα τα παρατήσω.Δεν νομίζω,πως μπορώ να ζήσω κι άλλο χωρίς αυτόν στην ζωή μου.
[...]
''Συγνώμη για πριν.Απλά ήμουν-''
''Αγχωμένος.''Τον διέκοψα.''Δεν χρειάζεται να λες συγνώμη,Harry.''
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι του,χωρίς να μιλήσει.
''Um...τα αγόρια θα πάνε στο εμπορικό και ρωτάνε αν θες να πάμε και εμείς.''Είπα αγχωμένη για το ποια θα είναι η απάντησή του.
''Τα αγόρια;''Ρώτησε και έσμιξε τα φρύδια του.
''Niall,Zayn,Louis και Liam.Ήταν οι...κολλητοί σου.''
''Πάμε.''
Εκεί που έκανε ένα βήμα,γύρισε και με κοίταξε.''Να σε ρωτήσω κάτι;''
''Φυσικά.''Είπα και με πλησίασε.
''Τι είναι αυτό;''Ρώτησε και μου έδειξε ένα σημάδι στον ώμο του.Το σημάδι από την σφαίρα.
''Um...είναι...''Ο Harry μπορεί να είχε αμνησία,αλλά έπρεπε να ξέρει την αλήθεια.''Πυροβολήθηκες.Έτσι μπήκες σε κώμα.Ένας τύπος...που τον έλεγαν Evan,σε έμπλεξε σε παρανομίες και...τέλος πάντων,αυτός σε πυροβόλησε.''Είπα όσο πιο αναλυτικά μπορούσα εκείνη τη στιγμή.
''Μπορείς να μου πεις όλη την ιστορία μετά;''
''Ίσως αύριο..''
''Ναι.''
[...]
''Erm...θες να οδηγήσω;''Τον ρώτησα ενώ προχωρούσαμε προς το Rang Rover του,το οποίο ήταν στον δρόμο για έξι μήνες.
ESTÁS LEYENDO
Forgotten (Μετάφραση)
FanficΕπειδή μερικά κορίτσια μπερδεύτηκαν το λέω για να το ξεκαθαρίσω το Forgotten,είναι η συνέχεια του Dangerous!Αυτά,καλή συνέχεια και καλή ανάγνωση!! :)