Σε αυτό το κεφάλαιο υπάρχει βίαιο και σεξουαλικό περιεχόμενο!Σε όποια δεν αρέσουν αυτά καλύτερα να μην το διαβάσει!
Harry's P.O.V.
Το άγχος έχει κατακλύσει κάθε σωθικό μου.Δεν πρέπει να αγχώνωμαι.Δεν πρέπει.Απλά δουλεύει.Προσπαθώ να συγκεντρωθώ στον Sam,μα η Alyssa λείπει εδώ και πέντε λεπτά!
Είναι ένδειξη πως έγινε κάτι;
Ή μήπως είμαι απλά παρανοικός;
Δεν θέλω να αρχίσω να τρελένομαι,γιατί δεν θέλω να ανησυχήσω τον αδελφό της.Είναι τόσο μικρός και έχει περάσει ήδη πολλά,δεν θέλω να επιβαρύνω το άγχος στη ζωή του.
Πολύ σύντομα,χωρίς να το καταλάβω,τα χέρια μου και τα πόδια μου άρχισαν να κάνουν διάφορες κινήσεις λόγω του άγχους.Ο Sam με κοίταξε,περίεργος μα δεν μπορούσα να κάνω κάτι.Οι χτύποι της καρδιάς μου ήταν τόσο δυνατοί και γρήγοροι που ανα πάσα στιγμή,θα ακουγόντουσαν σε όλο το μαγαζί.
Κάτι πήγαινε στραβά.
''Όλα καλά,Harry;''Ρώτησε ο Sam.
''Ναι...μια χαρά,απλά πάω να δω την αδελφή σου.''Μουρμούρισα με τρεμάμενη φωνή.Προσπαθούσα να κρατήσω την ανάσα μου σταθερή,όσο περπατούσα,μα μου ήταν αδύνατο μέχρι να βεβαιωθώ πως η Alyssa ήταν καλά.
Θα μπορούσε να με ηρεμίσει.Πάντα μπορεί.
H Erin μου έδωσε ένα αμήχανο χαμόγελο μόλιως έφτασα πίσω από τον πάγκο και τα μάτια μου αμέσως άρχισαν να σκανάρουν τον χώρο.Μα δεν ήταν πουθενά.Φώναξα το όνομά της,και δεν υπήρξε απάντηση.
Τότε ήταν,που ο αέρας σταμάτησε.
Ξαναφώναξα το όνομά της,αλλά τίποτα δεν ήταν με το μέρος μου.Έσπρωξα την πόρτα και βγήκα στο πίσω μέρος του μαγαζιού,και τότε συνειδητοποίησα,πως η Alyssa δεν ήταν εδώ.
Και αυτό με πόνεσε περισσότερο,απ'ότι εκείνη η σφαίρα.
Ο άγγελός μου,είχε παρθεί μακριά μου.
ESTÁS LEYENDO
Forgotten (Μετάφραση)
FanficΕπειδή μερικά κορίτσια μπερδεύτηκαν το λέω για να το ξεκαθαρίσω το Forgotten,είναι η συνέχεια του Dangerous!Αυτά,καλή συνέχεια και καλή ανάγνωση!! :)