Chapter 29

6.4K 656 120
                                    

''Φαίνεται πως θα αποκτήσετε παιδί.''

Οι λέξεις αυτές περιτριγύριζαν το μυαλό μου.Όλα ήταν ήσυχα και κανένας δεν κινούταν,ως που ο Harry σηκώθηκε από την θέση του και με γρήγορα βήματα,βγήκε από το γραφείο.

Παρέμεινα στην θέση μου,χωρίς να μιλώ.Ο κύριος Reyes -που απ'ότι κατάλαβα έτσι τον έλεγαν,επανέλαβε το όνομα μου αρκετές φορές,μα όλα μου φαινόντουσαν τόσο περίεργα για να απαντήσω.Χωρίς δεύτερη σκέψη,σηκώθηκα και έτρεξα πίσω από τον Harry.

Βγήκα από το κτήριο και τα μάτια μου,τον 'έπιασαν' λίγο πριν στρίψει στην γωνία,ωστέ να βγει από το κτήριο.

''Πού πας Harry;''

Και μόνο η ιδέα οτί τώρα που είμαι έγκυος θα με παρατούσε,μου έφερνε αναγούλα.

Γύρισε απότομα να με κοιτάξει.Τα μάτια του δακρυσμένα.''Δεν ξέρω,Alyssa!Το μόνο που θέλω είναι να φύγω από αυτό το γαμημένο μέρος!''

''Στ'αλήθεια θα με αφήσεις;''Ρώτησα χαμηλόφωνα.

Αναστέναξε και δάγκωσε τα χείλη του.''Δεν ξέρω,Alyssa,δεν ξέρω.Τι και αν δεν είναι δικό μου;''

''Μπορεί το προφυλακτικό να έσπασε!Υπάρχει και αυτή η περίπτωση.''

''Δεν ξέρω Alyssa!Δεν ξέρω!Εντάξει;!Δεν εξετάζω τα προφυλακτικά μου αφού τα χρησιμοποιήσω!''

''Σε παρακαλω,ηρέμισε.''Ψιθύρισα κάνοντας ότι μπορώ για να μην κλάψω.''Μην με αφήσεις Harry.''

''Δεν ξέρω αν είμαι έτοιμος για αυτό,Alyssa.Κυρίως αν το παιδί δεν είναι δικό μου.''

''Harry,α-αν μ'αγαπάς δεν θα φύγεις.''

''Σ'αγαπώ,Alyssa.Σ'αγαπώ τόσο πολύ...μα όλο αυτό είναι δικό μου λάθος.''

''Τίποτα δεν είναι δικό σου λάθος κ-''

''Είναι!''Φώναξε διακόπτοντάς με.''Αν δεν κάναμε εκείνο το στοίχημα ούτε που θα με γνώριζες!Θα ήσουν χαρούμενη και πιθανώς θα είχες ένα τέλειο αγόρι που θα έβγαζε εκατομμύρια τον μήνα,χωρίς να πουλάει ναρκωτικά για να ζήσει!Θα ζούσες με την οικογένειά σου χωρίς να κουβαλάς αυτό το γαμημένο παιδί,Alyssa!Και όσο και αν θέλω να είμαι αυτός που θα σε κάνει ευτυχισμένη δεν μπορώ να τα καταφέρω,Alyssa!Και δεν νομίζω πω μπορώ να προσπαθώ πλέον.''

''Δεν φταις,εσύ Harry!Ο Evan φταίει!Δεν φταις για τίποτα!''

''Ξες κάτι,Alyssa;''Ρώτησε και πήρε μια βαθιά ανάσα.''Είσαι τόσο γαμημένα πεισματάρα!''Φώναξε και ήρθε κοντά μου.''Ο οποιοσδήποτε θα μμε είχε διώξει με τις κλωτσιές ενώ εσύ δεν με αφήνεις να φύγω!''Φώναξε ξανά και κόλλησε με δύναμε το μέτωπό του στο δικό μου.''Και χαίρομαι γι'αυτό.''

''Αυτό σημαίνει πως δεν θα μ'αφήσεις;''

''Ούτε καν αυτό το μωρό,δεν μπορεί να με κάνει να σε αφήσω.''Ψιθύρισε.

''Ελπίζω να μην είσαι κόπανος απέναντί του.''

'''Θα το αγαπώ όσο αγαπώ σένα και τον Sam.Αλλά Alyssa,οι επόμενοι μήνες,θα είναι πραγματικά δύσκολοι για μένα.''

[...]

''Δηλαδή θα γίνω θείος;''Ρώτησε ο Sam καταενθουσιασμένος.''Αυτό το σαββατοκύριακο είναι τα γενέθλιά μου και αυτό είναι ότι καλύτερο!''

Γαμώτο,ξέχασα τα γενέθλιά του.

''Θα κάνεις κάποιο πάρτυ;''

''Σκέφτηκα μήπως θα μπορούσα να καλέσω την Lucy και τον Hunter..''

''Wow,εσύ και η Lucy έχετε κάτι;''Ρώτησα γεμάτη περιέργια.

''Ο-όχι...δεν τολμάω να της το ζητήσω.''

''Πάλι χρειάζεσαι μαθήματα.''Είπε ο Harry.''Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι τόσο.''

''Εσύ δεν είσαι ποτέ αγχωμένος Harry.''Αποκρίθηκε ο Sam.

''Κι όμως.''Είπε και με κοίταξε.''Όταν πήρα την Alyssa,υπήρξα πιο αγχωμένος από ποτέ.Απλώς υποθέτω πως μετά από τόσα χρόνια έχω μάθει να κρύβω το άγχος μου.''

Για πείτε μου εσείς ποιου λέτε να είναι το παιδί;!; Αλλά 3 κεφάλαια μέχρι το τέλος... VOTES&COMMENTS

Forgotten (Μετάφραση)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz