Ηarry's P.O.V.
''Σ-συγνώμη.''Ψιθύρισα μα δεν ήξερα σε ποιον απευθυνόμουν.Στην Alyssa,που καθόμουν και περίμενα τον θάνατό της,ή στον Evan ωστέ να την αφήσει ελεύθερη;
O Evan χαμογέλασε.''Είναι πολύ αργά,Harry.Πολύ αργά.''
Και το τελευταίο πράγμα που άκουσα,ήταν η σφαίρα στο κεφάλι της Alyssa.Και μάλλον τότε ήταν που η ζωή μου,δεν είχε πλέον καμία απολύτως αξία.
***
Το υδρωμένο μου σώμα,αναπήδησε από το κρεβάτι,λόγω του εφιάλτη.
''Harry;''Ακούστηκε η τρυφερή φωνή της και ένιωθα τόσο ένοχος που την ξύπνησασα στην μέση της νύχτας.
Άνοιξε το πορτατίφ και τρέχοντας βγήκε από το δωμάτιο.Ευτυχώς,δευτερόλεπτα αργότερα επέστρεψε,με τα χάπια μου στο χέρι της.
Έβαλα τέσσερα στο στόμα μου,και αφού τα κατάπια,έπιασα το πρόσωπό της και ένωσα τα χείλη μας,χωρίς διασταγμό.Δεν ήθελα απλώς να με ηρεμίσει,ήθελα να σιγουρευτώ πως ήταν μόνο ένας εφιάλτης και τίποτα παραπάνω.
''Harry.''Προσπάθησε να πει,μα δεν την άφησα να απομακρύνει τα χείλη της.Επανέλαβε ακόμη λίγες φορές το όνομά μου,και την άφησα.
''Σ-συγνώμη.''Τραύλισα,αγχωμένος και ξάπλωσα πίσω.
''Δε πειράζει,είσαι καλά;''Ρώτησε και ξάπλωσε δίπλα μου,βάζοντας το κεφάλι της,στον ώμο μου.
Την φίλησα στο κεφάλι,και κράτησα τα χείλη μου εκεί,για ένα λεπτό.Ένα λεπτό μου ήταν αρκετό για να νιώσω την ζέστη και την τρυφερότητα που μου προσέφερε αυτό το κορίτσι.''Καλά είμαι.''Είπα και τύλιξα το χέρι μου γύρω από τη πλάτη της.''Μια χαρά είμαι.''Επανέλαβα και την έφερα όσο πιο κοντά γινόταν.
Σήκωσε το κεφάλι της και με κοίταξε.''Με κοψοχόλιασες.''
Χαμογέλασα.''Ένας εφιάλτης ήταν μωρό μου,μην ανησυχείς.''
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι της,και επανήλθε στη προηγούμενή της θέση.
Άρχισα να χαιδεύω την πλάτη της,και για λίγα λεπτά μείναμε έτσι.Με την σιωπή κυρίαρχο.
''Θες να μιλήσεις για αυτό;''Ψιθύρισε τελικά.
''Όχι.Δεν ήταν τίποτα το σημαντικό.''
Αυτό ήταν ένα γαμημένο ψέμα!Δεν ήθελα να της πω την αλήθεια.Απλά δεν ήθελα να την ανησυχήσω.Δεν υπάρχει λόγος να την ανησυχήσω...έχει εμένα.
''Σ'αγαπώ.''Της είπα,ανυπόμονος για την απάντησή της.
''Και 'γώ σ'αγαπώ.''
Και με αυτές της,τις λέξεις να περιτριγυρίζουν στο μυαλό μου,'έπεσα' για ύπνο.
VOTES&COMMENTS! :)
ESTÁS LEYENDO
Forgotten (Μετάφραση)
FanficΕπειδή μερικά κορίτσια μπερδεύτηκαν το λέω για να το ξεκαθαρίσω το Forgotten,είναι η συνέχεια του Dangerous!Αυτά,καλή συνέχεια και καλή ανάγνωση!! :)