. 9.

12 5 6
                                    

İyi okumalar

**************

Komserin evine geleli bir hafta olmuştu. Bu bir hafta içinde ne mi olmuştu?

Sia yı şudurum da bakamıyacağım için komserin bir tanıdığına vermek zorunda kalmıştım. Geçiçi bir süreliğine...

Bu bir hafta süreçte Taehyung hakkında hiç bir haber almamıştım.

Onu merak ediyordum. Neden bilmiyorum ama onun şuan ne yaptığını deli gibi merak ediyordum.

Komserin adının Deniz olduğunu öğrenmiştim. İyi birisiydi. Bana çok yardım ediyordu. İş bile bulmuştu bana...

Kolumda ki saate bakarak mutfağa doğru yöneldim. Akşam yemeği için yemek pişirmeye başlamıştım.

Çorbayı, pilavı, eti ve tatlıyı pişirdikten sonra tabak ve bardakları masaya doğru taşımaya başlamıştım.

Açılan kapı sesi ile Deniz bey in geldiğini anlamıştım.

Elindeki siyah poşeti yemek masasına koyarak bana tebessüm etti.

- Hoşgeldin

- Hoşbuldum

Mutfağa giderek yemekleri teker teker getirdim. O zaman kadar Deniz bey çoktan yemek masasını oturmuş beni bekliyordu.

Son olarak tatlıyıda masaya koyunca ben de yemek masasına oturdum. Çorbadan bir kaşık alarak ağzıma götürmüştü.

Gerçekten tadı güzeldi. Kendimi övmek istemem ama güzel yemek yapıyorum.

Kendim överken duyduğum ses ile Deniz beye odaklanmıştım.

- İlk iş günün nasıldı?

- Güzeldi. Böyle işler pek fazla yapmadığımdan yoruldum sadece. Ama maşşımı biriktirerek ve bana borcu olanlardan paramı alarak kendi iş yerimi açacağım.

Güldü

- Güzel hayalmiş. Umarım gerçekleştirirsin.

- Umarım.

Dedim ve ben de güldüm ama o gülmemişti. Derin bir iç çekerek bana bakmıştı.

- Noldu sorun mu var?

- Sana borçlanan insanlar paralarını ödermi bilmem. Çünkü bana bahsettiğin 2 adam da öldürülmüş. Biri geçen ay biri ise bu öğle civarlarında.

Korkmuştum. O adamların ailesi vardı. Onlar ne olacaktı. Şuan bende mi şüpheliler içindeydim. Korkuyordum.

- Bu durumda ben de mi şüpeliyim

Diye sormuştum titreyen sesim ile

- Öyle diyemeyiz. Ama yinede yarın ifadeni alacağım.

Önünde duran etti keserek konuşmasına devam etti.

- Hem o öldürülen iki adamında karanlık işleri varmış. O yüzden korkma.

Deniz Bey cinayet brosunduyda baş komserdi. Bu konularda iyiydi. Bu yüzden içim biraz olsun rahatlamış.

- Az da olsam rahatladım.

Bana bakıp güldü ve masanın üstündeki siyah poşetten içki şişesi çıkardı.

- İster misin

- Yok ben alkol fazla kullanmıyorum

- Kafa dağıtmaya yardımcı oluyor.

Masanın üstünde duran iki bardağı içki ile doldurdu.

Doldurduğu bardağın birini bana uzattı ve kendi ise ani bir dikiş ile bitirmişti.

- Ya sarhoş olursak

Gözümün içine bakarak gülmüştü.

- Kolay sarhoş olmam

- Ya ben sarhoş olursam. Fazla alkol almadığım için dayanıklı değilim.

- Bazen kafa dağıtmanın yolu dünyadan uzaklaşmaktır.

Bu bardağın içinde ki içkiyi içtiğim için pişman olabilirim belki sonraki günler. Ama şuan bu 2 hafta içinde yaşadığım boktan olayları 1 gecelikde olsa unutmamı sağlayabilirdi.

Masanın üzerine koyduğu bardağı elime alarak bir dikişte içmiştim.

Fazla alışkın olmadığım alkol tadı boğazımı yakmayı yeterken yüzümü buruşturdum. Pişman olacağımı biliyordum ama 1 gecelik de olsa alkol almak belki köyü bir fikir değildi.

*****************
Gelecek bölümde bakalım ne olacak...
Tahminlerinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim...
Sizi seviyorum
Ve
Bu kitabı gelecek ay final yapacağım geri döndüm.
Lütfen okuma oranı artsın.....
❤️💜❤️🖤💜❤️🖤💜

Mavinin En Güzel TONU & KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin