|13|

242 12 7
                                    

-Emirkan beni yanağımdan öpünce
hemen geri adım attim.
,,Emirkan mesafeni koru!"
                       ,,Inandirici olsun diye"
,,Öpmen gerekmezdi. Zaten çok yakınsın bana.
                          ,,Birşey olmaz
ve emirkana yine Songülü yanagindan öptü. Emirkan ondan sonra songülün elinden tuttup mekanin dişina biryere götürdü.
Sessiz bir yerdi.
,,Napiyoruz biz burada?"
                      ,,Zannetsinler ki eve gittik. O yüzden"
,,Ya oğlum aptal aptal konuşma. Bak bence çok saçma birşey yapiyoruz. Bunun sonu çok kötü biter!"
                     ,,Neden öyle düşünüyorsun! Aşkmızın peşindeyiz. Bunda kötü birşey yok, hem ge
rçek sevgili bile değiliz."
,,Ama çok yakınsın bana, öpüyorsun, elini belime koyuyorsun. Senin yüzünden adım kötüye çıkıcak.
                       ,,Elalemi s*kim"
Emirkan songüle daha çok yaklaşti,
Songül geri adım atarak duvara çarpti. Emirkan elini songülün yanağına koydu.
,,Hem bakıyorum da sen Ece'den daha tatli ve güzelmişsin..Akın seni gibi bir güzelliği nasıl bırakti? Aklım almiyor"
Songül ne diyeceğine şaşirdi. Dili tutulmuştu adeta
,,Ne diyorsun lan sen? Kendine gel!"
Emirkanin bu sözlerine çok sinirlenmişti songül.
                          ,,Hemen atarlanma canım. Gerçekleri söylüyorum. Açık sözlüyümdür ben.. Gözlerin çok güzel"
Daha daha öfkeleniyordu Songül.
,,Lan!! Oğlum bak delirtme ben! Hiç komik değilsin"
                        ,,Sinirlenince ayrı bir tatli oluyorsun be güzelim"
Sinirden deliye dönmüştü adeta. Dediklerine inanaıyordu. Ne diyordu o? Aklı almıyordu.
,,Elimde kalırsın benim! Çok içtin herhalde sen. Bir s*ktir git."
Emirkandan kurtulmak isterken, yine emirkan onu duvara yasladı.
,,Şakam yok. Ciddiyim"
Emirkanin yüzü songüle daha çok yaklaşıyordu. Ne yapacağini bilemiyordu. Elini kaldıramıyordu.
Birden silah sesi duydum, emirkanin eline kurşun girmişti. Aniden bir çiğlik attim. ,,Noluyor am*"
Emirkanin elini görünce çok korkmaya başladım. ,,Emiran iyi misin" Emirkanin eli kanlar içerisindeydi. Emirkaninelini tutucakken, yine bir mermi sıkıldı ve emirkanin kafasina geldi. Daha çok çığlıklar attim. Emirkan yerde kanlar içerisinde yatıyordu. Akın elinde silahla geliyordu arkasında Remzi elinde kocaman bir taşla geliyordu. Akın silahini beline koydu.
,,Napiyorsun sen ya? Ruh hastasi!!!!!!"
Akına yüksek sesle konuşmaya başladım. Akın hiç birşey söylemedi ve Remzinin elinde taşi aldı. Remzi beni kendisine çekti.
,,Yenge istersen bundansonrasina gözlerini kapat.
Dedi Remzi bana ve daha çok korkmaya başladım
,,Napıcak?"
Akına tekrar baktığımda Taş'la emirkanin kafasina vuruyordu. Her vurduğunda daha çok kan akıyordu.
Bağırmaya başladım remzi'de ağzimi kapatti. Ayni şekilde gözlerimi.
Bir kaç dakkika sonra yanik kokusu aldım. Remzi beni biraktiğinda akının emirkanin cesedinin yaktığını gördüm. ,,Napiyorsun?? Ruh hastasi! Yetmedi mi silahla öldürdügün ve taşla kafasina vurduğun? Psikopat!"
Akın soluk soluğa o keskin, siirli, soğuk bakışlarıyla bana bakıyordu.
,,Elimde olsa mezarda bile s*kerdim onu" ve adım adım bana daha çok yaklaşiyordu. Arkaya adım atıyordum. ,,Birdaha yanında erkek sinek bile görmicem, yoksa emirkana yaptiğimin aynısı o gelecekteki rahmetlere yaparım hatta daha kötüsünü belki. Zevkle yaparım bilirsin" ve daha çok yaklaşti bana.
,,Istemezsin dimi?"
ve göz kırparak önümden çekilip o sessiz, tenha yerden gitmişti.
Kendini ne zannediyordu bu? Ilk önce terk et, arama de, unut beni de. Şimdi kiskançlığından adam öldür!

Yanan yere yine baktım, emirkanin o kafasini görünce midem bulandı.
Itfaye sesleri gelmeye başladı en iyisi burdan gitmek.

---


Evdeydim, uyuyamıyordum.
Emirkan sürekli aklıma geliyordu. Nasıl öldürüldüğü. Uyuyamiyordum çok korkuyordum. Bi insan bi insani bukadar vahşiçe ve kötü nasıl öldürebilir? Hemde hiç birşey yapmamişken. Çok kötü olmuştum, emirkani o yerde kanlar içerisinde kafasi kesik bir şekilde gördüke daha çok kötü olup, kusasım geliyordu.

-------
Akın:

Içimde bir Gram bile pişmanlik yoktu.
Kimin kime ait olduğunu herkez bilecek. Songül ebedi olarak benimdi. Evet bir köşeden gelen bir or*spu çocuğu alamazdı benim Songülümü.
Ece şuan umrumda değildi. Saat gece 2 gibiydi. Kendisi eve gitmiştir herhalde. Zaten s*kimde bile değildi.
Çok büyük bir hata yaptim zaten o or*spuya dönmekle. Ah akin tam bir gerizekalisin oğlum Ece sana iki yüz verdi diye direk koştun am*na kodumun kızına. Seni terk eden, seni çok deliler gibi seven bilen, ekstra seni terk eden bir kıza
geri döndün. Sen gerizekaliliğin kitabini yazarsın oğlum. Seni seven, bile bile üzmeyecek bir kizi biraktin..
Eve gelince direk gömleğimi çikarttim, bunalmiştim..
Yatağima uzandım ve songülün bir şekilde gönlünü almam gerekiyordu.
Songülsüz bir hayat daha düşünemiyordum, o beni tekrar ayağa kaldıran, bana Sıcak davranan, hiç bir zaman bilerek üzmeyecek olan bir kızdı..  ama ben naptim. Terk ettim.. Ece için sadece Ece için!
Nekadar aptalim.. Içimdeki o kötü hissleri yenemiyordum.. Dolaptan yine raki şisesini çikartim.
Sarhoş olunca genellikle songülün hayalini görüyordum, ve hayal bile olsa bana çok iyi geliyordu bu.
--------------
Kıskanç Akın🥺

Hırsız|ÇukurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin