24

196 9 6
                                    

Hey!♡

eceveburak sayfasinda mükemmel yeni çıkmış bir hikaye var. Ece ve Burak'la alakalı. Okumanizi tavsiye ederim!!💘 (Ece yaşar ve Burak Dakak)

Telefonuna gelen bu mesaj onu korkutmuştu.

Beyefendi!? Ne diyorsunuz siz
13:56

Cevap verin!
13:56

Hâlâ böyle mesajlar yazmaya devam etmişti. Ama asla bir cevap geri alamıyordu..

Kimdi bu?Ne istiyordu. En önemlisi amaci neydi? Kafasında bin tane soru işaretleri vardı, ama hiç bir sorunun düzgün bir cevapi yoktu.

Elindeki telefonu eline vuruyordu ve odasında durmadan geziyordu. Akını arasa miydi ve bu durumu söylesemiydi diye düşünüyordu.

En sonunda bir fikire gelmişti.
Evet arıyacaktı ama bu mesajlari aldığını söylemicekti. Sadece yanına gelmesini isteyecekti.

Hemen akını aradı

Akin ve Songül konuşmasi:

Akin: Efendim yavrum?

Songül: Akın napiyorsun?

Akin:  Hiç sen napiyorsun

Songül: Bende oturuyorum işte öyle ya.

Akin:  iyi güzel

Songül:aynen güzel

Akin: Görüşürüz ozaman.

Songül:Hoşçakal.

ve ikiside aynı anda telefonu kapatmıştı.

Bidakka? Wtf.

Ben asıl diyeceğimi unuttum. Allahim cidden gerizekalinin tekiyim ben.
Yine akini aradim ve aninda telefonu açti zaten.

Akin: Kız noluyor sana ikide birde arayip duruyorsun çok mu özledi beni güzelim

Songül:Evet akin ya..böyle her saniye cidden seni düşünüyorum biliyor musun? Aklimdan hiç çikmiyorsun. Sürekli seni istiyorum..

Songül bunu alayci bir şekilde söylerken, akin tabikide yine fesat anladi herşeyi.

Akin:  Songül gelirim bak oraya..

Songül: Ya..gelsene..

Akin: Senin dillerin ne diyor öyle..

Songül:Gel diyorum akin..gel..seni istiyorum diyorum.

Akın aninda telefonu kapatti. Yemin ediyorum azgin bu çocuk. Neyse..
Akını yanımda tutmak istiyorum hep, çünkü başımıza nasıl bir bela alacağımızı bilmiyoruz.

O yüzden hep akının yanında kalayim en iyisi, akında benim yanimda.
Aynada kendime yine baktığımda akının gömleğini üstümde görüyordum. Ve tabiki içimde siyah iç çamaşirlarim belli oluyordu..

Allahim insallah yarına felç kalmam amin..

Baya bir acıkmıştım aslında. Dolaptan çilek alıp tezgahin üstüne koydum. Mutfakta masa, sandalye olmadığı için tezgahin üstüne oturup çilekleri yemeye başladım.

Çileklerin tadı çok güzeldi..Çileklere dalip gitmişimki..akının geldiğini bile fark etmemişim. Bunu nasıl mi anladim? Bacaklarimda bi el hissetiğim için..

Bacaklarima dokunuyordu ve okşuyordu..

,,Naber fıstık?"

,,Iyiyim senden?"

,,Bende iyi olucam inşallah.."

,,Hmm nasıl iyi olucakmişsin?"

,,Yani.."

Akın yüzüme karşı sırıtıyordu. O meşhur piç gülüşünü yapıyordu desek..daha doğru olur.

Elimdeki yarım isirilmiş çileği kendi ağzına atti. ve parmaklarimi öptü.
Parmaklardan boynuma geçiş yapiyordu öperken.

,,Akîn doymadın mi?"

,,Doyamıyorum.."

Boynumu öptü ve isiriyordu. Artık boynum dayanamayıp mor olmuştu zaten. Akının dudaklarına küçük bir buse kondurdum.

,,Bu ne lan?"

,,Öpücük."

,,Gel.."

Birbirlerini şehvetli bir şekilde devam öpüyorlardı. Akın songülü kucaklayıp odaya doğru yürüyordu. Tabikide giderken bile songülü devam öpüyordu..

Songülü yatağa yatırdı. Ve bir kaç dakkika boyunca sadece songülün gözlerine kilitlenmişti akın..

Songülün yüzündeki her detayi inceliyordu..ve songüle tekrar fena aşık oluyordu..

Saçlarını okşamaya başladı..Saçlarını koklamaya başlamıştı.

,,Kokun..yağmurdan sonraki toprak kokusuna taş çıkartır songül.."

Songül tebessüm etmişti. Akının yanaklarını okşarken, akında songülün avuc içini öpüyordu..

,,Songül..eğer birgün bana birşey olursa..beni unutma."

,,Akın nedemek bu? "

,,Bilmem şuan bunu demek içimden geldi."

,,Akın öyle seyler deme.."

,,Neden? Benim gibi birisinden kurtulmuş olursun."

,,Ya akın ne diyorsun sen."

,,öyle değil mi songül? Sankı sana hep zarar veriyormuşum gibi geliyor bana.."

,,Hayır öyle birsey yok akın."

,,Songül yalan söyleme bana..Ben herşeyin farkındayım."

,,Ya yok öyle birsey akin."

Akın gözlerinin içinde hüzün görebiliyordum. Kalbi kırık, ama bir okadarda sert bir adam yatıyordu onun içinde.

,,Songül..belki çok garip gelicek ama..Bugün sadece yatağın içinde yatip uzanabilir miyiz? Hiç kalkmadan.."

,,Tabikide."

Akın yatağın bir kenarına uzanmişti ve eliyle songülün gelmesini işaretliyordu. Songül usulca yanına sokuldu akının.

Akın elini songülün beline doladı. Saçlarını sürekli öpüp kokluyordu..

,,Canim benim bilir misin?"

,,Neyi akin?"

,,Canım dediğimde, içimden canımın çikip sana koştuğunu duyarim hep.."

Songülün yanaklari kizar mişti..Akının yanaklarini öpüp, boynunu koklamişti.

,,Akin seni çok seviyorum."

,,Gerçekten mi?"

,,Evet.."

Songül akının gözlerine bakiyordu.

,,Hemde çok..canım benim."

-----------
Canolar biliyorum kisa bir bölüm oldu..Ama affedin beni be reisler..büyüklük sizde kalsin ğşpsicpapsp💞

Hırsız|ÇukurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin