|17|

227 11 8
                                    

Ilk önce özür dilerim bukadar zamandir bölüm atamadığım için, ama kendime biraz zaman ayırmam gerekiyordu ve bu bana iyi geldi.. Iyi okumalar 🌺

-Psikolojisi artık tamamen bitmişti genç Kızın..
Nasıl olabilirdiki? En yakın arkadaşı, canı,çiğeri öldü.. Hemde gözlerinin önünde can verdi!!
Kolay birşey asla değildi, üstünden 1 hafta geçmesine rağmen hâlâ etkisinde'idi.

-Elinde olsa şuan kollarını açıp, ayağına taş bağlayıp atlardı.
Ama yapamazdı.. Akına okadar çok öfkeliydi ki, gördüğü zaman hemen bir silah alıp kafasina sıkabılırdı..
Ama onuda yapamazdı..

-Düşünün..
Bir tarafta sevdiğiniz Adam, bir tarafta en en yakın arkadaşınız..
Siz ne yapabilirdiniz? Kimi seçebilirdiniz? Tabikide arada kalırdınız ve seçemezdınız.

Hayat bazen istediğimiz gibi gitmez, bazen iki çok sevdiğiniz insanların arasında kalırsınız.
Tufan'dan sonra hiç bir erkekle görüşmüyorum, aramıyorum, sormuyorum. Iş yerinde görüşsem bile aramıza en az 5 metre koyuyorum. Benim yüzümden gereksiz yere daha çok can gitmesini asla istemiyorum.

-Akına ne hissetiğimi gerçekten hiç bilmiyorum. Içimde bir öfke var..
Aklıma geldikçe sinir krizleri geçiriyorum. Ama bir yandan düşününce içimin biryeri hâlâ ona deli gibi aşîk olduğumu söylüyor
Ne yapsa yapsın doğru düzgün kızamıyorum ona..

Evet şuan belki ona ağır hakaretler, sövmeler içimden edebilirim. Ama karşına çıkınca yine o kahverengi gözlerine, o ömre bedel gülüşüne, islak dudaklarına yenik düşücem..
Ne yaparsa yapsın ona kendimi karşi koyamiyorum.
Aşk dedikleri galiba bu..

O korkunç manzara gözlerimi önünden çekılmıyordu, her aklıma gelince daha çok ağlama isteyi duyuyordum. Sadece tufan ölmedi
Benim çocukluğum..
Gençliğim..
Öldü.. Düşündükçe daha çok yıpranıyordum..

Telefonumun titremesiyle yine düşüncelerden çıkmıştım. Kim aradığını bakmadan, hemen telefonu actim.

,,Nevar?"
,,Songül"
O ses yine o ses.. Akın'dı.. Yine oydu..
Sesini duyunca içime bir ürperti geldi.. Yine duygusalaşmiştim. Ama bunu ona göstermemeye çalışıyordum tabikide.

,,Noldu nevar? Sen daha ne istiyorsun?"

,,Konuşmamiz lazim."

,,Ben seninle konuşmak istemiyorum ama!"
,,Beni ilgilendirmez. Nerdesin sen?"

,,Sanane?"
,,Söyleme ben zaten biliyorum"
Diyip telefonu suratıma kapatti.
Yüzsüz bu çocuk gerçekten..
Bide utanmadan nasıl arıyordu beni?
Hem nerde olduğumu nasıl biliyordu??

Psikopat olduğunu biliyordum'da bukadar olduğunu gerçekten hiç bilmiyordum. Allahim, ben nasıl bir insana aşîk oldum bir ilişki yaşadim yarabim?

Elimde bir kol hissedip arkami dönücekken, birisinin göğsüne çarptim. Yüzüne baktığımda
Akın'i gördüm.. Başka kim olucakti zaten.. Yüzüme sert bakışlarla bakıyordu, gözlerim içine bakiyordu..

Bende mecburen onun gözlerine bakiyordum. O bana sert baktıkça bende ona korku dolu gözlerle bakiyordum.. Birbirimizi çok yakındık.. Fazlasiyla yakın..

Bedenimden soğuk terler akıyordu, nefesini duyabiliyordum. Nefesim adeta kesilmişti.. Boğazim düğümlenmişti. Kokusu burnuma geldikçe kendimden geçiyordum..

Yüzündeki ben'ler tane tane,
gözleri yine kahverengi..
Saçlari kisa..
Ve dudaklari yine islak..
Ona baktıkça sanki cennetin fragmanini görüyordum..

Nekadar kızgın, kırgın,öfkele olursam olayim. Ne dersem diyim.. Gerçekten ona hep yenik düşücem ve ben bunu biliyorum. O islak dudaklarini öpesim geliyordu.. Içime bir ateş yine basmıştı..

,,Özledim seni.."
Dedi bana..
,,Iyi.. Ben seni ama özlemedim"
ona sert bir tavırla cevap verecektim. Tabikide hemen yumuşamicaktim..
nede olsa o benim en en yakın arkadaşimi öldürdü..

,,Neden?"
,,Nasıl neden?"
,,Neden işte"
,,Akın sen gerizekali misin? Bunca yaptıklarından sonra bide sana geri mi dönücektim!?"

,,Ne yapmişim ben?"
,,Akın sen bir Hafiza kaybına mi uğradin? B 12'mi eksik ne?"

,,Belki..Aklımda sen varsın hep.. Başka şeyleri düşünemiyorum.."

,,Hahaha. Çok komiksin gerçekten.."

,,Songül bak bir hata ettim"

,,Bir hata? Aha Okey"
,,Kızım ben seni seviyorum ama! Aşiğim diyorum sana aşığım. Sende elin herifleriyle takılmasaydın'da bunlar yaşanmasaydı"

,,Ne olursa olsun birinin canını alamazsin hep.. o çocuğunda anasi babasi vardı! Sen ne yaptığının farkinda misin? O benim en en yakın arkadasimdi! Sen onu değil benide öldürdün. Benide!!"

,,Ben sana ne dedim Emirkan olayından sonra?
,,Birdaha yanında erkek sinek bile görmicem yoksa emirkana yaptığımın aynısını gelecekteki rahmetliye yaparim zevkle yaparim bilirsin"
Demiştim dimi güzelim"

,,Evet demiştin"

,,Dediysem.. Neden Adamlarla takıldın? Ben dedim.. Senin suçun güzelim"
,,Haklısın"

Diyecek bir sözüm yoktu.. O haklıydın o bana demişti bir daha yanında başka bir herif görürsem öldürürüm diye.. Ben onu ciddiye almadım. Benim suçum hepsi benim suçum..

,,Hadi gel evimize gidelim"

Birşey diyeyemiyordum. Içime öyle bir suçluluk duygusu gelmiştiki..
Sadece akınla birlikte gittim..

Arabaya beraber aynanda bindik.
Hiç birşey konuşmadan etmeden o yolu devam ettik.

,,Konuşmayacak misin?"
,,Düşünmüyorum"
,,Öyle olsun."

Ikimiz birbirimize iki yabanci gibiydik.. Iki yabanci..

-------------
Bir bölümün daha sonu🌺 Biraz kisa evet ama birdaha daha uzun yapicam söz.

Hırsız|ÇukurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin