|18|

250 11 7
                                    

,,Cidden inanmiyorum..Sen gerçekten büyük bir ruh hastasisin!"
Gerçekten şuan inanamiyordum..
Ne ara elimi yatağa kelepçeledi?
Ne ara beni bu boş, ürkütücü ve karanlik bu depoya getirmişti?

Depo gibiydi, soğuktu..
Üstümde sadece bir Lamba vardı ve gerisi karanlikti. Karşimda sandalyeyi ters çevirmiş oturup beni izliyordu..

,,Ne? Ne bakıyorsun öyle?"

                         ,,Senin yerinde olsam hiç öyle ters ters konuşmazdım"

,,ahahhahaha o niye?"

                       ,,Bikere kelepçelisin ve kaçamazsın ve yatağın üstündesin.
Gerisini anladın herhalde.."

Ve bana o piç gülümsemesini atmıştı..
Evet bana istediğini yapabilirdi çünkü Beni burda bağlamıştı gerçekten nasıl yaptı bilmiyorum.. Bu çocuk gerçek bir psikopat.

Bana bakıyordu, gözünü hiç ayırmıyordu.. Biraz burukça sırıtıyordu. Bakışları duru duruydu..
Beni kesiyordu. Ve ben ona sert bakışlarımı dikmiştim.

Ikimizde birbirimize bakıyorduk ve göz temasindan kaçınmıyorduk.

,,Burda olmamın nedenini öğrensem artık akincim?"

                         ,,Boşver"
,,Nasıl boşver ya? Zorla beni buraya getirdin! Tabikide sebebini öğrenicem!"
                        ,,Kes sesini!"
,,Kesmiyorum"
                          ,,Kesiceksin"
,,Kesmiyorum lan"
                          ,,Songül..sinirleniyorum.."

Evet sinirlendiği belli oluyordu..
Yine yüz hatlarını haraket ettiriyordu, ve eli titriyordu. O duru bakışları gidip o sert psikopat bakışları gelmişti. Korkmadim, zaten alışkındım o akına..

Elini duvara vurdu ve sesi odada yankılandı. Şuan korkmaya başlamiştim.

,,Ne o Akın? Şimdi yine mi beni dövüceksin?"

Kafasini bana çevirdi ve gözlerime baktı. Hâlâ o sert,psikopat ama bir okadarda çekıcı bir bakış attı bana..
Bir yandan o bakışlara düşüyordum, ama bir yandan bedenimde büyük bir korku vardı.

Evet ondan korkuyordum. Hemde çok. Yani taşla birisinin kafasını kesen üstüne cedesi yakan, birisini duvara çekiçle sabitleyen bir adam. Şimdi bana burda neler neler yapmaz..?

,,Ne ya? Haksız mıyım? Sanki daha önce hiç beni dövmemişsin gibi.."

                             ,,Geçmiş geçmişte kaldı."

,,Tamam ne istiyorsun benden? Niye beni bağladın? Amaç ne?"

                                ,,Benim yanımda olucaksin, istesen de istemezsende"

,,Hayır"
                   ,,Beni devam seviceksin. Unutucaksın Tufana yaptıklarımı!"

,,Hayır öyle birşey olmayacak Akın!"

                               ,,Benim tatli biricik sevgilim olmaya devam ediceksin"

,,Çok beklersin."

                               ,,Sanmıyorum."

,,Sen kendini ne zannediyorsun ya? Sen benim en en yakın arkadaşimi öldürdün! Benden eski sıcaklıyımı beklemiyorsun herhalde!?"

                              ,,Ben sana dedim! DEDIM SANA! Yanında benden başka erkek görürsem öldürürüm onu dedim!"

,,En yakın arkadaşımdı o benim! En en yakın arkadaşim.. Gözlerimin önünde can verdi senin yüzünden can! Akın sen bana böyle birşeyi nasıl yaparsin.. ?"

Hırsız|ÇukurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin