25

206 11 8
                                    

Akınla sadece normal bir gece geçirdikten sonra, ertesi gün sabahi karaca ile buluştu songül. Karacadan bir takım eşya ve en önemlisi pet istemişti.

,,Buyur songül abla. Bunlar kiyafetler. Buda ihtiyacin olan pet."

,,Teşekkür ederim karaca. Gerçekten bana çok büyük bir iyillik yapmiş oldun."

,,Rica ederim songül. Gel istersen oturalim iki sohpet ederiz."

Songül bu teklifi ilk başta bir iki dakkika düşündü. Ondan sonra kafasini sallayip

,,Tamam konuşalim." Dedi.

Birlikte sohpet ederken karacanin tedirgin olduğunu fark etti. Eli sürekli telefonun üstündeydi. Ve sahte bir tebessüm ediyordu sürekli.

,,Karaca, iyi misin?"

,,Iyiyim."

,,Bak emin misin? Birşey varsa söyle."

,,Iyiyim songül abla."

Karacaya inanmiş gibi yapiyordu. Ama yalan söylediğine çok emindi. Sürekli derin nefesler alip veriyordu, ve elleri titriyordu.

,,Songül abla. Sana birşey demek istiyorum."

,,Söyle canım."

Karaca'nın artık ne olduğunu söylemeceğinden emindi. O yüzden ona bakışlarıyla güven vermek istiyordu. Karaca'nın konuşmasını bekledi ve ona sıcak gülümsedi.

,,Dün gece bana birisi mesaj atti."

,,Ee?"

,,Eesi bana çok korkutucu mesajlar yolladi."

Songül biranda Panik oldu. Kendi aldığı mesajlarla bir bağ kurmaya çalışıyordu kafasında.

,,Peki ne dedi o mesajlarda?"

,,Işte bela olucağını."

,,Karaca başka birşey de dedi."

,,Benden uygunsuz fotoğraflar istedi. Eğer yollamazsam, numarami bazi sitelerde yaycağini söyledi."

,,Ne?"

,,Birgün ansızın geleceğini söyledi..Derdi aslında akınla. Ama bizi işte ona karşı kullanıyor."

,,Peki ne zaman yazdi bunu?"

,,Dün."

Songülün kafasında bin tane soru işaretleri oluşuyordu. Bu adamin derdi neydi? Ne istiyordu?

,,Karaca istersen bugün sen benimle ve akınla kal."

,,Saçmalama abla. Napicam ben?"

,,Ya bu adamin sağ solu belli olmaz. En güvenlisi bizimle kal."

,,Iyide amcamlar var."

,,Onların birşey bilmemesi bence daha hayırlı olur karaca."

,,Akın bilince çokmu hayırlî olucak sanki? Akin psikopat herifin teki. Düşünemiyorum bile akının tüm bunlari öğrendiği zaman neler yapacağini.."

,,Ozaman napicaz?"

,,Songül bence bu meseleyi ikimiz hâl edelim. Akını, amcalarimi hiç karıştırmaya gerek yok."

Hırsız|ÇukurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin