23

221 9 9
                                    

(Burakin bu fotosu baya hot değil mi..fena düştüm şuan..daddy..🤤)

Yorgun argın, gözlerini açıp direk akının yüzünü görmüştü karşısında.
Akının yüzünü hemen görünce biraz ürpermişti songül.

,,Ay.." çıkmıştı dilinden, ve akın devam bakıp ufak bir tebessüm etmişti.

,,Ne bakiyorsun öyle? Yüzümde sinema mi yaziyor?"

,,Ahahha" akın gülmeye başlamıştı. Songül sadece ayni sert bakışları'yla devam bakmıştı.

,,Hayırdır yavrum? Ne bu sinir? Öfke?"

Songülde içindeki siniri cidden bilmiyordu ve neden böyle tepki verdiğini bilmiyordu. Içinden geliyordu böyle davranmak.

,,Sanane ya? Işine bak sen."

,,Kizim iyi misin sen? Ne bu sinir. Bana mi kizginsin cokmu ,sertim dün gece?..ahahahhaha''

Akin pis pis gülmeye baslamisti. Bu durum songülü daha cok sinirlendiriyordu.

Songül bir ic cekip icinden 10na kadar saydi ve sakinlesmeye calisti.

,,Umrumda bile degilsin akin suan..Biliyormusun?''

,,Aynen güzelim eminim öyledir. Zaten suan üstüme bakilirsa hic umrunda olmadigim baya belli oluyor yavrum''

Akinin üstüne bakildiginde, ciplak bir vucut görünüyordu. Tabi bide dün geceden kalma songülün kirmizi ruj izleri..

,,Dün gece neydin ya sen öyle..Hep böyle olsana güzelim..''

Akinin gözlerine bakti, ve akinda hayran bir sekilde songülün gözlerine bakti.

Akin alt dudagini isirdi ve songülü yine arzuluyordu..

,,Bi uslan akin bi uslan!''

,,Tamam güzelim.''

Songülün karni ve beli fena halde agriyordu. O yüzden yataktan kalkasi hic gelmemisti. Akina sirti dönük uzanmisti ve karnini tutuyordu. Gözlerini kapatmisti ve icinden dualar ediyordu ,,Allahim nolur su karnim agrisi ve belimin agrisi bitsin bi an önce''

Icinden devam dualar ederken akinin kikirdemesini duyuyordu kulaklarinda. Pek aldiris etmiyordu ve kendi derdiyle ugrasiyordu. Burnuna pis kokular geliyordu ayrica ama akindan diyip fazla ilgilenmiyordu.

,,ahahhahaahhahahhahhahaahahhhhahahaha'' devam güldügünü duyuyordu akinin. Bu sefer merak etmeye baslamisti..

Arkasini döndü ve akin gülmekten ölmek üzereydi..

,,Noldu lan?''

,,ahahahhahah songül hhahahahhahhahaha sen..sen- hhhhhahhhahahha''

,,Ne?'' songül üstüne basina bakti ve hic bisi fark etmedi.. Yorganin altina bakti..ve.. hayir ya..bu olamazdi..

Kan görüyordu..Regl olmuştu ve altindaki çarşaf kırmızı olmuştu.
Çok utanıyordu ve yanaklari kırmızı olmuştu.

Çıplak olduğu için dün gece yüzünden şuan tuvalletede gidemiyordu.

,,Akin lütfen arkani döner misin?"

,,Neden?"

,,Tuvallete gitmek istiyorum."

,,Tamam git ozaman."

Hırsız|ÇukurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin