3k okuma olmuş çok mutluyum aq ..ğdprpwpdpwpd
Görür görmez hemen bölüm yazmaya geldim, Iyi okumalar 💛
-O fotoğrafi görür görmez, bir 30 dakkika kendine gelememişti Songül.
O fotoğraf neydi öyle!? Cidden insanin fotoğrafi görünce intihar edesi bile gelebilir, okadar korkunç ve iğrenç bir fotoğraf.
Derin nefesler alıp verip kendine gelmeye çalışan songül. Fotoğrafi o manzarayi asla aklından çıkaramıyordu. Delirecek gibi oluyordu..
Banyoya gidip yüzüne soğuk sular vuran songül, içindeki o hızlanmış kalp ritmini yinede durduramıyordu..
Banyo'da aynaya bakınca, pananormal şeyler aklına getiriyordu o fotoğrafi tekrar tekrar hatırlıyordu.
Derin nefesler alıp verip, elini kalbine koyup kalbinin nasıl hızlı attığını fark ediyordu.
->Yine oturma odasına gidip telefonunu eline alıp karaca'dan üst üste mesajlar aldığını gördü.
,,Songül abla!! Songül abla..konuşmamız lazim, çok önemli."
Üst üste ayni mesajlari alıyordu songül karaca'dan, ve bir kaç saniyeler sonra kendine geldikten sonra karaca'nin telefonunu açti.
,,Efendim Karaca?"
,,Ya songül abla çok korkuyorum, lütfen yardim et."
,,Noldu?"
,,Ya o adam. Bana bir fotoğraf atti, kanlı falan ama çok korkunç bir fotoğrafti."
Songül, karaca'ya yazan adamın ona yazan adamın ayni adam olduğunu biliyordu. O yüzden daha bir tedirgin olmuştu.
Boğazi düğümlenmiş, kalp ritmi 170 hızla falan çarpan bir songül vardi şuan.
,,Songül abla çok korkuyorum lütfen birşey yapalim."
Karaca'nin sesi titriyordu, ağladığı çok belliydi. Karaca'nin korkudan ağladığını duyunca, onun da kalbine bi titreme gelmişti ve kendiside ağlamamak için kendini tutuyordu.
,,Celasuna falan söyle, getirsin seni bana tamam mi karaca?"
,,Tamam hoşçakal songül abla."
,,Hoşçakal."
Telefonu zoraki kapattıp, elinin titremesi yüzünden yere düştü telefonu.
Şuan o telefonun yere düşmesi onu ilgilendirmiyordu. ,Umarim kırılmıştır' diye geçırıyordu zaten içinden.
Akını aramak vs onun aklına şuan hiç gelmiyordu.
Korkudan ayna'ya bakamıyordu, yüzü beyazlaşıyordu, eli titriyordu.
Düşünün, size bir fotoğraf atılıyor, hiç tanımadığınız bir insan.
Fotoğrafta kafasi kesik, bir kolu kesik, bir bacaği kesik yanındada bir kaç tane daha kanli biçak var.
Üstüne bu fotoğrafi atan şahis
,,Geleceğim, bekleyin."Diye bir not bırakıyor.
Sizcede bu çok korkunç birşey değil mi? Siz olsaniz ne yaparsınız?
Bence bir fotoğraf bile insani kendi hayatına son bile vermesi nedenini bulur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız|Çukur
AzioneTarifini sorsalar.. ,,Her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsin ölüyor muşum gibi..."