פרק 2

123 14 15
                                    


נ.מ טאהיונג

אבל את התגובה של יונגי באותו הרגע בחיים לא חשבתי שאזכה לראות...

במקום להרוג את אותו הילד כמו שחשבתי שיקרה , הוא הסתובב אליו , צחקק , חיבק אותו ואמר  "בוקר טוב ג'ימיני". וואו מה זה היה? הסתכלתי לעברו במבט מוזר של 'וואט דה פאק?'

"טאהיונג תכיר , זה גימין , הוא הבן זוג שלי..."

נ.מ יונגי

הסתכלתי לכיוון טאהיונג , רואה מבט מוזר על פניו. תאכלס אני מבין את התגובה שלו בדרך כלל אני לא ככה עם אנשים , אבל זה גימין , חלום חיי ובן זוגי , הילד הכי יפה ומתוק שראיתי בחיים.אז איך אפשר לא לחייך אליו? (דרך אגב יונגי יצא מהארון בפני חבריו ומשפחתו עוד מלפני 3 שנים)

"טאהיונג תכיר , זה גימין , הוא הבן זוג שלי"  אני וגימין כבר שבוע יחד וחשבתי שכבר הגיע הזמן לספר לטאהיונג עליו. עדיין , טאה ואני חברים טובים כבר המון זמן ואנחנו מספרים הכל אחד לשני , למרות שהוא קרציה לא קטנה , אבל הוא באמת חבר טוב...

טאהיונג שינה את פרצופו ממבט מוזר למבט מבין "היי גימין" "שלום" הוא ענה לו בביישנות ,  ואני חייכתי מהצד , מביט עליו ,  נהנה לשמוע את קולו העדין על תחילת היום.

נ.מ טאהיונג

אחרי ההיכרות הקצרצרה ביני לבין ג'ימין , לא יודע למה אבל הרגשתי צורך עז לסובב את ראשי לכיוון שממנו ג'ימין הגיע לפני כמה רגעים.

סובבתי את ראשי מגלה למולי נער בערך כבן גילי. הוא היה גבוה ואפילו דרך החולצה שהיתה מעט רופפת יכולתי לראות שגופו היה מפותח , שערו היה בצבע חום כהה ועיניו היו בצבע שחור עמוק , בשנייה שעייני הצטלבו עם שלו הרגשתי שאני טובע בתוכן וליבי החל להלום בפראות בחזהי , לא ידעתי מהי ההרגשה הזו, למה אני מרגיש פרפרים רק מלהביט בו?

אחרי אותה שנייה שהרגישה לי כמו נצח הוא הזיז את מבטו ממני מסתכל על ג'ימין ויונגי ,  "בוקר טוב יונגי" הוא אמר , יכולתי להרגיש איך איברי מגיב לקולו שגם גרם לי לצמרמורת , מקווה שאף אחד לא שם לב...

מה קורה לי?

נ.מ גונגקוק

גימין ראה את יונגי מרחוק , מסתכל עלי כאילו מבקש אישור לרוץ אליו ואני מצידי רק חייכתי כהסכמה...

גימין הוא אחי והוא יקר לי יותר מכל דבר אחר בעולם הגענו לעיר הזאת רק מלפני חודש , ובזמן הזה גימין הספיק להכיר את יונגי ואיכשהוא להפוך לבן זוגו. האמת שבביתינו ההורים שלנו היו מאוד מתחשבים בנו ותמיד תמכו בכל דרך שבחרנו ללכת , למשל שגימין סיפר להורים על היותו גיי הם אמרו שהם מבינים אותו ואוהבים אותו כמו שהוא... ואני מאוד מעריך אותם על זה שהם פתוחים ולא דבוקים בדעה הקדומה של המציאות , בקיצור כך הכל התגלגל ועכשיו יש לאחי בן זוג ואני מאוד שמח בשבילו שהוא מצא את האחד שהוא אוהב...

ג'ימין רץ לכיוונו של יונגי קופץ על גבו , התקרבתי אליהם יותר שם לב לבחור שעמד לידם  ועוד לא הספקתי להכיר...

ככל שהתקרבתי יותר כך הבנתי כמה אותו בחור היה יפהיפה  , עכשיו כשהייתי כבר ממש קרוב הוא הפנה את מבטו אלי מביט בי , אותו הרגע קבעתי עובדה , הוא לא סתם יפהיפה הוא פשוט מלאך מהשמיים . שערו היה חלק וצבעו בלונדיני  , עיניו היו חומות בהירות מביטות בי גורמות לי להחסיר פעימה. גופו היה סטנדרטי לא מיוחד יותר מידי אבל זה מה שמצאתי בו מושך... 

הזזתי את מבטי ממנו פונה להסתכל על יונגי אומר לו בוקר טוב ומתקדם לכיוון השער עוד חושב על אותו אחד שעדיין לא גיליתי את שמו.

תמיד ידעתי שאני אוהב בנים מאשר בנות מה שגם משפחתי ידעה , אבל אף פעם לא מצאתי את האחד בשבילי,  וכשראיתי אותו , הבנתי ,  'אני רוצה אותו'.


אז הנה זה הפרק השני בסיפור שלי מקווה שנהנתם😋😋

*נו מה אתם אומרים , אהבתם? אני אשמח מאוד אם תגיבו ותצביעו😊😊😊

אוהבת אותכם⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦♥️⁩😘









כבול למציאות⁦⛓️⁩Where stories live. Discover now