《 1 - 23 》

603 20 1
                                    

"Oiii! Azuma??? Great Seven to Azuma???" ᴀᴄᴇ ꜱɴᴀᴘꜱ ʜɪꜱ ꜰɪɴɢᴇʀ ɪɴ ꜰʀᴏɴᴛ ᴏꜰ ᴍᴇ.

"H-Huh?" ɪ ʙʟɪɴᴋᴇᴅ.

"You were spacing out." ꜱᴀɪᴅ ᴅᴇᴜᴄᴇ.

ɢʀɪᴍ ᴄʀᴏꜱꜱᴇᴅ ʜɪꜱ ᴀʀᴍꜱ, "We thought something happened y'know?" 

ɪ ʟᴏᴏᴋ ᴀʀᴏᴜɴᴅ.

'I'm back. But...what just happened?'

"Azuma?" ᴅᴇᴜᴄᴇ ᴘʟᴀᴄᴇꜱ ᴀ ʜᴀɴᴅ ᴏɴ ᴍʏ ꜱʜᴏᴜʟᴅᴇʀ, "You okay?"

ɪ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ ꜱᴀʏ ɴᴏ ʙᴜᴛ...ᴛʜᴇʏ ᴘʀᴏʙᴀʙʟʏ ᴡᴏɴ'ᴛ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ᴍᴇ.

"Maybe using that much magic got to me. I mean, this is the first time I used magic and I gotta say, that was cool!" ɪ ꜱᴀɪᴅ ɪɴ ʀᴇᴀꜱꜱᴜʀᴀɴᴄᴇ.

"Riddle!" 

ᴡᴇ ᴀʟʟ ᴛᴜʀɴ ᴛᴏ ᴛʀᴇʏ ᴡʜᴏ ᴡᴀꜱ ᴄᴀʟʟɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴛᴏ ʜɪᴍ.

ʀɪᴅᴅʟᴇ ɢᴀꜱᴘᴇᴅ, ᴀꜱ ɪꜰ...

"Ah, he's awake!" ᴀᴄᴇ ᴇxᴄʟᴀɪᴍᴇᴅ, ᴡɪᴛʜ ᴀɴ ᴀɴɴᴏʏᴇᴅ ʟᴏᴏᴋ ᴏɴ ʜɪꜱ ꜰᴀᴄᴇ.

ᴄᴀᴛᴇʀ, ᴡʜᴏ ᴡᴀꜱ ꜰɪᴅᴅʟɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜɪꜱ ᴘʜᴏɴᴇ ᴇᴀʀʟɪᴇʀ, ʀᴀɴ ᴜᴘ ᴛᴏ ʜɪᴍ "For real, I was panicking.  I don't know what we'd do if you didn't wake up...!"

ʀɪᴅᴅʟᴇ ʟᴇᴛ ᴏᴜᴛ ᴀ ꜰᴇᴡ ꜱʜᴀᴋʏ ʙʀᴇᴀᴛʜꜱ, "What...Did I...?"

"What a relief. I'm glad he was able to come back to his senses." ʜᴇᴀᴅᴍᴀꜱᴛᴇʀ ꜱᴀɪᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀ ꜱᴍɪʟᴇ.

ᴛʀᴇʏ ᴘʟᴀᴄᴇꜱ ᴀ ʜᴀɴᴅ ᴏɴ ʀɪᴅᴅʟᴇ'ꜱ ʙᴀᴄᴋ, "You don't have to think about it right now. Just rest for a bit."

"Ugh. Of course he goes berserk after throwing a tantrum if you keep spoiling him like that!" ᴀᴄᴇ ɢʀᴏᴀɴꜱ "The garden is a disaster and we're in big trouble."

"It was a really bad situation..."

"Seriously. Bottling up your stress isn't a good thing y'know"

ɪ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ ɪɴ ᴀɢʀᴇᴇᴍᴇɴᴛ.

ᴛʜᴇɴ ᴡᴇ ꜱᴛᴀʏᴇᴅ Qᴜɪᴇᴛ, ᴡᴀɪᴛɪɴɢ ꜰᴏʀ ʀɪᴅᴅʟᴇ'ꜱ ʀᴇꜱᴘᴏɴꜱᴇ.

"I...I...really wanted to eat that Mont Blanc."

"Eh?"

"The roses are fine being white, and pink flamingoes are fine too. I prefer honey over sugar in tea and I like milk tea more than lemon tea. I wanted to talk with everyone while eating..."

"Riddle...?" 

"I wanted to spend more time with Trey and everyone else..." ʀɪᴅᴅʟᴇ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ɪɴᴛᴏ ᴛᴇᴀʀꜱ.

"No way...Riddle is crying..."

"Hey, stop that! Don't think I'll forgive you if you keep crying like that." ꜱᴀɪᴅ ᴀᴄᴇ.

"Oh god..." ɪ ꜰᴀᴄᴇᴘᴀʟᴍ.

"You should really learn how to read the atmosphere."  ᴅᴇᴜᴄᴇ ꜱɪɢʜᴇᴅ.

ᴛʀᴇʏ ᴛɪʟᴛꜱ ᴅᴏᴡɴ ʜɪꜱ ꜰᴇᴅᴏʀᴀ, "I'm sorry too. Even though I knew you were suffering, I kept quiet."

ʀɪᴅᴅʟᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇꜱ ꜱᴏʙʙɪɴɢ.

𝓣𝔀𝓲𝓼𝓽𝓮𝓭 𝓦𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓵𝓪𝓷𝓭 || Shattered GlassWhere stories live. Discover now