《 1 - 25 》

603 16 2
                                    

𝗧𝘄𝗼 𝗸𝗶𝗱𝘀, 𝗮 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗮 𝗯𝗼𝘆 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗽𝗿𝗲𝘁𝗲𝗲𝗻 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀, 𝘄𝗮𝗹𝗸 𝗵𝗮𝗻𝗱-𝗶𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗶𝘁𝘆 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹.

𝗧𝗵𝗲𝗻, 𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗽𝗮𝘀𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗯𝘆 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗯𝘂𝗶𝗹𝗱𝗶𝗻𝗴𝘀, 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗶𝗹𝗹𝗯𝗼𝗮𝗿𝗱 𝘀𝗰𝗿𝗲𝗲𝗻𝘀 𝗹𝗶𝘁 𝘂𝗽.

"𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐏𝐫𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐂𝐡𝐮𝐨𝐤𝐮"

𝗧𝗵𝗲 𝘃𝗼𝗶𝗰𝗲 𝗴𝗼𝘁 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗿𝗮𝗹 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲'𝘀 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻.

𝗠𝗼𝘀𝘁 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘄𝗼𝗻'𝘁 𝗯𝗲 𝗽𝗮𝘆𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻 𝘁𝗼 𝘄𝗵𝗮𝘁𝗲𝘃𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗼𝘃𝗲𝗿𝗻𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗵𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘀𝗮𝘆 𝗼𝘂𝘁𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗻𝗲𝘄𝘀 𝗿𝗲𝗽𝗼𝗿𝘁𝘀 𝗯𝘂𝘁 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗵𝗼𝘄𝗲𝗱 𝗼𝗻 𝘀𝗰𝗿𝗲𝗲𝗻 𝘄𝗮𝘀𝗻'𝘁 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗰𝘁𝗲𝗱.

"𝐈𝐬𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐦?"

𝗧𝗵𝗲 𝗹𝗮𝘃𝗲𝗻𝗱𝗲𝗿-𝗵𝗮𝗶𝗿𝗲𝗱 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝘂𝗽 𝗶𝗻 𝗰𝗼𝗻𝗳𝘂𝘀𝗶𝗼𝗻.

"𝐀𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐜𝐢𝐭𝐢𝐳𝐞𝐧𝐬 𝐨𝐟 𝐂𝐡𝐮𝐨𝐤𝐮, 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐫 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐚𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐂𝐡𝐮𝐨𝐤𝐮 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧."

𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗯𝗲𝗰𝗮𝗺𝗲 𝘄𝗵𝗶𝘁𝗲 𝗻𝗼𝗶𝘀𝗲.

𝗔 𝘀𝘂𝗱𝗱𝗲𝗻 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗴𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗰𝗮𝗻'𝘁 𝗵𝗮𝗻𝗱𝗹𝗲.

"𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐂𝐡𝐮𝐨𝐤𝐮 𝐚 𝐥𝐞𝐠𝐞𝐧𝐝."

𝗧𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗰𝗿𝗲𝗲𝗻 𝘁𝘂𝗿𝗻𝗲𝗱 𝗯𝗹𝗮𝗰𝗸.

𝗧𝗵𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗰𝗶𝘁𝗲𝘇𝗲𝗻𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗰𝗵𝗮𝘁𝘁𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗺𝗼𝗻𝗴𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗺𝘀𝗲𝗹𝘃𝗲𝘀 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘂𝗱𝗱𝗲𝗻 𝗻𝗲𝘄𝘀.

"𝐀...𝐙𝐮𝐦𝐚?"

𝗛𝗲𝗿 𝗴𝗿𝗶𝗽 𝘁𝗶𝗴𝗵𝘁𝗲𝗻𝗲𝗱 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗵𝗮𝗻𝗱.

"𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞, 𝐆𝐨𝐮. 𝐒𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨𝐦𝐦𝐨𝐫𝐨𝐰."

"𝐑-𝐑𝐢𝐠𝐡𝐭...𝐒𝐞𝐞 𝐲𝐚."

■ ■ ■

《 Ramshackle Dorm - Bedroom 》

ɪ ᴊᴏʟᴛ ᴜᴘ ᴀᴡᴀᴋᴇ.

'Wh...Why would I be dreaming about that...'

ɪ ᴡᴀꜱ ꜱᴡᴇᴀᴛɪɴɢ ʙᴜʟʟᴇᴛꜱ ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴏᴜɢʜ ɪ ᴡᴀꜱ ꜰᴇᴇʟɪɴɢ ᴄᴏʟᴅ.

ᴀꜰᴛᴇʀ ʟᴇᴛᴛɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴀ ꜰᴇᴡ ꜱʜᴀᴋʏ ʙʀᴇᴀᴛʜꜱ, ɪ ɢʀɪᴘ ᴛʜᴇ ʙʟᴀɴᴋᴇᴛ ᴛɪɢʜᴛʟʏ ᴀɴᴅ ᴡʀᴀᴘ ɪᴛ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴍʏꜱᴇʟꜰ.

"I...I don't want to remember. Yet...why do I feel this way?"

ɪ ᴡᴀꜱ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ᴄʀʏ ᴍʏꜱᴇʟꜰ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ꜱʟᴇᴇᴘ ʙᴜᴛ ᴛʜᴇɴ ɪ ɴᴏᴛɪᴄᴇ ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɢʟɪᴍᴍᴇʀɪɴɢ ᴏᴜᴛꜱɪᴅᴇ.

"Is someone outside...?" ɪ ᴀꜱᴋ ᴛᴏ ᴍʏꜱᴇʟꜰ.

ɪ ᴏᴘᴇɴ ᴛʜᴇ ᴄᴜʀᴛᴀɪɴ ꜱʟɪɢʜᴛʟʏ, ᴏɴʟʏ ᴛᴏ ʀᴇᴠᴇᴀʟ ʟɪᴛᴛʟᴇ ɢʀᴇᴇɴ ꜰɪʀᴇꜰʟɪᴇꜱ ᴏᴜᴛꜱɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ᴅᴏʀᴍ.

ᴛʜᴇ ꜱɪɢʜᴛ ᴏꜰ ᴛʜᴇᴍ ɢʟɪᴍᴍᴇʀɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴍᴏᴠɪɴɢ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ɪꜱ ᴇɴᴄʜᴀɴᴛɪɴɢ...ʟɪᴋᴇ ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ꜰʀᴏᴍ ᴀ ꜱᴛᴏʀʏʙᴏᴏᴋ ᴏʀ ᴀ ꜰᴀɪʀʏ ᴛᴀʟᴇ.

ɪ ʟᴇᴛ ᴏᴜᴛ ᴀ ᴅᴇᴇᴘ ʙʀᴇᴀᴛʜ ᴛᴏ ᴄʟᴇᴀʀ ᴍʏ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛꜱ.

"It's just a bad dream...Everything will be fine." ɪ ꜱᴀɪᴅ ᴛᴏ ᴍʏꜱᴇʟꜰ ɪɴ ʀᴇᴀꜱꜱᴜʀᴀɴᴄᴇ.

ɪ ʟᴏᴏᴋ ʙᴀᴄᴋ ᴀᴛ ɢʀɪᴍ ᴡʜᴏ ᴋᴇᴇᴘꜱ ᴍᴜᴍʙʟɪɴɢ ᴛᴏ ʜɪᴍꜱᴇʟꜰ ɪɴ ʜɪꜱ ꜱʟᴇᴇᴘ.

ɪ ɢᴀᴠᴇ ᴍʏꜱᴇʟꜰ ᴀ ꜱᴍᴀʟʟ ꜱᴍɪʟᴇ ʙᴇꜰᴏʀᴇ Qᴜɪᴇᴛʟʏ ᴍᴏᴠɪɴɢ ʜɪᴍ ᴄʟᴏꜱᴇʀ ᴛᴏ ᴍᴇ, "I won't be alone anymore..."

𝓣𝔀𝓲𝓼𝓽𝓮𝓭 𝓦𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓵𝓪𝓷𝓭 || Shattered GlassWhere stories live. Discover now