XXVIII IZNENAĐENJE
Budim se i prvo što vidim je Helenina kosa rasuta po jastuku. Približio sam je i samo ležao sa njom u zagrljaju. Spavala je tako spokojno. Modrice kojoj je Andrija napravio su još uvek vidljive. Moram da rešim i taj problem. To ću uraditi već danas.
Helena se promeškoljila u mom zagrljaju i podigla glavu prema meni. Usne sam joj odmah zarobio u poljubac. Sinoć je bila predivna.
"Dobro jutro ljubavi." Sinoć je bio prvi put da me je nazvala ljubavi.
"Dobro jutro, ljubavi. Da li si se naspavala?"
"Mhm."
Dok smo se ljubili Heleni je zazvonio telefon.
"Moram da se javim, možda je nešto bitno."
"Halo."
"Dobro, doćiću danas posle posla. Važi, vidimo se."
"Želim da te upoznam sa nekim. Čekaju nas na večeri. Pristala sam nisam te pitala, nije problem zar ne?" Brzo je nastavila Helena kada je prekinula poziv. Stojimo na tankom ledu, naše ponašanje je čudno. Nisam zaboravio ništa ali želim još jednu priliku za nas.
"Nije problem ljubavi, ići ćemo. Ne brini. Sada idemo na tuširanje."
"Zajedno?" Zbunjeno je upitala Helena. Crvenilo je istog trenutka buknulo na njenim obrazima.
"Zajedno, hajde."
Kada je pokušala da ustane osetila je blago peckanje i bol.
"Dolazim za 5 minuta."
"Ne, idemo zajedno." Prišao je Heleninoj strani kreveta i podigao je. Krenuo je ka kupatilu dok se Helena smejala. Uživala je sa njim i svaki trenutak je cenila duplo. Tuširali su se sve dok voda nije postala hladna.
Dok je Helena šetala sobom, Aleksandar je bio spreman za posao. Prišao joj je i poljubio je posesivno. Dohvatio je fen koji je bio na polici i započeo sušenje Helenine duge kose. Imala je predivnu plavu kosu. Nikada do sada nije imao ovakve intimne činove sa devojkama. Sada je shvatio da je svašta propustio i da će sve vrlo rado nadoknaditi sa Helenom.
***
Danas su poslove u firmi završili ranije. Aleksandar nije želeo da kasni gde god da idu. Posmatrao je Heleninu haljinu, stajala joj je kao salivena. Tako je želeo da je skine što pre, ali sada nije imao takav luksuz iz više razloga.
U automobilu je bila tišina, uživali su u prelepom pogledu. Svetla grada su sijala, sve je bilo tako romantično. Pola sata kasnije stigli su u luksuznom delu grada.
Helena je držala Aleksandra za ruku dok su hodali ka stanu njenog brata. Pre nego što su pozvonili, Helena je Aleksandru rekla da su došli kod njenog brata. Nije želela da Aleksandar ima tremu.
"Dobro došli. Izvolite."
Nakon upoznavanja, Vukašin je skočio Heleni u zagrljaj.
"Tetka, došla si. Čekao sam te juče, ali nisi došla."
"Morala sam neke obaveze da završim, ali sada sam tu.."
"Znaš da mama i tata imaju iznenađenje za nas?"
"Stvarno?"
"Daa." Uzbuđeno je pričao mali Vukašin koji je nestrpljivo čekao da vidi iznenađenje koje su spremili mama i tata.
Večera je bila pri kraju kada je Katarina ustala zajedno sa Nikolom.
"Imamo nešto da vam kažemo." Izjavili su uzbuđeno. Samo par sekundi kasnije Katarina je uzviknula. "Trudna sam! Dobićemo devojčicu."
Aleksandar i Helena su ustali da im čestitaju,dok su im čestitali nisu obraćali pažnju na Vukašina. Kada su začuli plač svi su se okrenuli ka njemu.
"Vuki zašto plačeš?"
"Mama i tata me više ne vole."
Kada je to Katarina čula počela je da plače. Nikada ne bi poželela da Vukašin tako nešto misli o njima. Helena je odmah shvatila da je najbolje da ona sama popriča sa Vukašinom, krenula je sa njim ka njegovoj sobi. Za to vreme Nikola je tešio Katarinu. Svi su dobro znali da su to hormoni i da će tako biti narednih 5 meseci.
Helena je pričala sa Vukašinom i objasnila je da će sve isto biti kao i pre. Samo će sada imati sestru koju će on puno voleti kao i ona njega.
U dnevnom boravku nestrpljivo su čekali dolazak Helene i malog Vukašina nadali su se da je Helena uspela da ubedi Vukašina da se ništa neće promeniti.
Odjednom je u sobu uleteo Vukašin i zagrlio Katarinu i Nikolu.
"Volim i ja vas." Helena je ušla sa osmehom na licu i gledala u tu predivnu porodičnu sliku.
"Onog dana kada si ti završila u bolnici, Katarina se onesvestila. Kada su uradili ultrazvuk jer je sve ukazivalo na trudnoću saznali smo da je u 4. mesecu."
"Divno, čestitam vam još jednom." Helena je blistala od sreće, postaće tetka po drugi put. Bilo je to divno osećanje.
YOU ARE READING
Život je kocka 🔚
RomanceŠta će se dogoditi kada Aleksandar jedne obične noći ispred svog stana pronađe iznenađenje? Kako će to uticati na njegov raskalašni život i na kakve će sve prepreke naići? Saznajte u novoj priči "Život je kocka".