1. Seznámení se mnou

2.1K 63 4
                                    

      Nevím kdo by mě chtěl poznat dobrovolně ale podle toho že tu jsi se nejspíš někdo najde. 

    Jsem dívka, wow to je překvapení! Hádám že ať jsi kdo jsi tak si to netušil. Do nedávná jsem bydlela ve velkým domě, měla jsem velký pokoj, psa a wifinu v každým koutě. Jenže jak už asi tušíte podle toho minulyho času už to nemám, bydlíme teď s mamou v podnajmu, máme jeden pokoj a koupelnu a wifinu čerpáme od známého naproti... jestli mi to vadí? Samozřejmě to není žádný ráj ale je to lepší než kouřit na střeše a poslouchat rodičovské hadky ve 13! Vlastně jsem rada že už to nemám, tenhle boj o přežití ( no jo trochu dramatizuju) mi pomohl zamyslet se nad sebou a zlepšit si známky ve škole, takže vlastně dost dobrý!

     Pak je tu již zmíněná škola, co bych tak řekla.... prospěch nic moc a popularita na bodu mrazu. Copak můžu za to že nejsem malá roztomilá blondýnka s pihama co vypadají jako malá srdíčka? Nebo za to že jsem kdysi ty malý potvoře řekla že už nechci aby byla má nejlepší kámoška? No jo za to asi můžu.  Ale i kdybych to mohla vrátit zpět, neudělám to!

  Fajn, píšu poprvé tak to zkusím uložit a zjistit jestli můžu psát i mimo wifinu a jestli jo.... tak vás čeká můj neuvěřitelný život ve velkým!

Můj deník pubertyKde žijí příběhy. Začni objevovat