2. Chvilka inspirace

1.2K 49 2
                                    

     Vážně úžasný!  Sedět v noci na záchodě a psát přes mobil slátaninu protože jsi tak strašně opuštěná, netalentovaná, ošklivá......  Ježíši ale houby! Jen se mi nechce spát.
 
      Mysleli jste někdy na to kolik času promrháme spánkem? V tu dobu můžeme jíst,malovat, číst,dělat sochy, tančit! A nebo psát knihu na záchodě!  Vidíte ty možnosti? Jinak sem se už tady tak ňák zorientovala a wooooow! Tady je tolik úžasných lidí! Začala jsem z parodií a nemůžu se přestat smát! Co vás napadá by o mě ani nezavadilo ( kapacita mozku vlašských ořech) škoda že nemůžu psát mimo wifinu!  Nejspíš bych psala i ve škole, a určitě ne jen deník, napsala bych o všech světech v mé hlavě!
     
      Dokázala bych vám do dvou dnů říct kdo je to Kitty Meow a proč tak lpí na své rolničce a nebo proč Skefr neustále bolí hlava a nejlepším lékem je Vron....  řekla bych vám tolik věcí!!!!! ..... jenže jsem totálně blbá na fyziku a zeměpis a češtinu mám na trojku a mám tolik starostí se školou.... že si najdu jen chvilku času abych se vám mohla svěřit, je mi líto že vám nejspíš nikdy na vlastní oči neukážu třpytivý prach který se vznáší ve vzduchu a dají se s nim dělat úžasné věci...ale kdo ví!         
    Třeba jednou takovej prach opravdu vynaleznu, já teď jenom vím že začít psát tenhle deník byl jeden z mála správných kroků v mém životě!

Můj deník pubertyKde žijí příběhy. Začni objevovat