Ráno sme sa na záhradách rozprávali o tom, ako sa pobozkáme na obrade. "Myslím, že by to mala byť zatvorená 5-sekundovka." Usúdila som. "Ja si myslím že by sme si to tam mali rozdať." Strčila som ho do boku. Usmial sa jedným kútikom úst. "Čo bol ten úsmev teraz?" Opýtala som sa. "Aký?" Williamov úsmev buď naznačoval, že mu chutila malina, ktorú si dal do úst hneď po jeho vete. Alebo to znamená že myslí na to, čo doslova povedal. Úprimne, nemyslím, že to je tá malinová možnosť. Strčila som mu do rúk košík plný ovocia, kým som namierila ku zelenine. Paní, ktorá mi odovzdala košík so zeleninou mi povedala, že tam môžu byť hmyzy. Čiže mám upozorniť kuchárky. Trochu som sa cítila znepokojene, pretože som ten košík niesla ja. Mohol by na mňa skočiť pavúk každú chvíľu. Nemám rada pavúkov. Počula som, že lezú ľudom cez spánok do úst. Fuj! Len ta predstava je hnusná. Košíky boli úspešne doručené a upozornenie oznámené. Tam sme sa aj s Williamom rozdelili. Objímol ma a vydali sme sa vlastným smerom. S Williamom sa už dnes neuvidím, a zajtra až na obrad. Viem, že to bude znieť zaláskovano, ale neviem či to vydržím. Išla som za mamou ohľadom organizovania. Bola tam aj kráľovná Dova a Otec. Hovorili o dekoráciach, jedle, postupe a o šatách. Myslela som, že ma to bude aj zaujímať, ale bolo to dosť nudné. Vpodstate tam väčšinou spomenuli spojenie kráľovstiev a o mojom sťahovaní s Williamom do Saint Islands. Vládnuť budem tam s Williamom, pretože on má len mladšiu sestru a ja mám rovno štyroch súrodencov. Cesta trvá deň a pól, čiže sa bude jeden krát prespávať v nejakom meste. Celkom sa aj teším aj nie. Bude mi to tu chýbať. Sestra a bratia, mustang, strom foresight, pole s rastúcou broskyňou, celé moje detstvo. Nehovorím, že neprídem navštíviť vlastnú rodinu, ale nebude to tak často. Večer som si otvorila okno, sadla som si na rám okna a písala do zápisníka: 'dnes bol môj posledný slobodný deň, zajtra budem manželkou. Divné, že? Som zvedavá, ako sa bude môj život odohrávať ako kráľovná Saint Islands. -28.5.1689.' Po dokončení čísel som zdvihla hlavu, aby som si pozrela nočnú rodnú krajinu. Oči mi zbehli do Williamového okna. Mal zhasnuté. Pravdepodobne už spal. Čo mi pripomenulo, že by som aj ja mala ísť spať. Nechcem predsa len vyzerať ako múmia.
YOU ARE READING
Dear William... Kniha 1
RomancePríbeh sa odohráva v roku 1689 kde hlavná hrdinka Ellizabeta, princezná hradu Victoria sa má vydávať na jej šestnáste narodeniny s princom zo Saint Islands.