Az a kibeb... Bocsánat, tartalmas és elgondolkodtató jóslat + egy hisztis picsa

129 13 8
                                    

✨ Reader ✨

A tábortűz tíz percnyi gyaloglásra volt a bunkertől. Nem sok.

Út közben volt időm gondolkodni. Mindenről. De főleg az élet dolgairól.

Mit ne mondjak, naagyon kíváncsi voltam, hogy Leo miért bánik ilyen... Óvatosan, óvóan velem. Jó, azt megértem, hogy eskü az anyámnak, satöbbi, de akkor is... Ennyire azért nem kéne védenie. Tudok magamra vigyázni.

- [T/N] [V/N]. Figyelsz te rám?

- Mi? Ja, igen - ráztam meg a fejem, hogy egy kicsit felébredjek.

- Akkor, ismételd el, mit kérdeztem!

- Öhm... Figyelsz te rám?

Leo jót nevetett rajtam.

- Nem. Azt kérdeztem, hogy biztosan készen állsz-e, hogy a többiekkel találkozz?

- Miért ne állnék készen?

- Gondolj csak bele! Fangirl vagy. Nem fog egy kicsit... Úgymond... Elfogni a hév?

- Nem hinném. Hacsak meg nem jelenik Calypso... - szorult ökölbe a kezem - Olyan szívesen beverném a képét....

Leo szeme könnybe lábadt, úgy röhögött. Majd felnézett, és rögtön elkomorult.

- Itt az emlegetett szamár...

Igaza volt. Calypso boldogan nevetett pár táborozóval tőlünk pár méterre.

- Megüthetem? Légyszi! - könyörögtem.

Leo elvigyorodott, és már felelt volna nekem, de sajnos, Calypso észrevett minket.

Odaszaladt Leo-hoz, és se szó, se beszéd, az ajkára tapadt.

Fúj, ez kicsit undi gondoltam magamban. Legalább csinálhatnák máshol, nem nyilvánosan.

- Calypso, mi a fenét képzelsz?! - kérdezte Leo felháborodottan - Csak úgy otthagysz, mert egy görög fiú jobban néz ki, mint én, most meg úgy csinálsz, mintha mi sem történt volna?!

- Jajj, Leo, ne légy rám mérges - nézett bűnbánó kiskutyaszemekkel Valdezre - Hibáztam, belátom. De kérlek, adj nekem még egy esélyt!

🔥Leo🔥

- Kizárt dolog! Épp elégszer törték már össze a szívem. Nincs szükségem több barátnőre - próbáltam lerázni Calypsot. Sikertelenül.

- De, Leo! Mi pont összeillünk! Ha engem kérdezel, csak akkor lehetsz boldog, ha velem vagy! - ekkor vettem észre, hogy [T/N] Calypso mögé állt, és tátogva kifigurázta őt.

Elvigyorodtam, és röhögni kezdtem. Calypso pedig ott állt full értetlen fejjel, nem tudta, mi a francon nevetek. Aztán leesett neki.

- Te... MIT KÉPZELSZ MAGADRÓL, MIT CSINÁLSZ?! - hisztizett Calypso, majd le akart egyet keverni [T/N]-nak/nek, de ő elhajolt.

- Gyere, Leo, menjünk - ragadta meg a karom. Mentem is vele szívesen, mert már egy életre elegem volt Calypso-ból.

****
✨Reader✨

Csillogó szemmel néztem körbe. Mindenki ott volt, az egész Percy Jackson-sorozatból. Úgy éreztem magam, mintha álmodnék. Féltem is, hogy esetleg felébredek.

- [T/N]... Látom, hogy nézel a srácokra. Ha akarsz, odamehetsz hozzájuk.

- Kajaaak?! - vidultam fel.

- Nem, kenu!

- Motorcsónak!

- Vitorlás hajó!

This girl is on fire //Lεο Vαιdεz χ rεαdεr//Where stories live. Discover now