Ellenátok (rövid rész)

107 11 2
                                    

✨Reader✨

Arra ébredtem, hogy a kanapén fekszek, a fejem Leo vállára hajtva. Kicsit elpirultam.

- Hali, Leo! - ásítottam - Hogy... Hogyan kerültem én ide? Mármint a kanapéra.

- Én voltam. Ja, és amúgy köszi, hogy megmentettél.

- Nem emlékszem - dörzsöltem meg a szemem - Ja, de várjunk, mégis. Majdnem elvéreztél.

- Úgy van.

Leo hangja szomorúnak tűnt. Kíváncsi voltam, mi bántja, de nem mertem rákérdezni.

- Nah, de, egy másik témára áttérve: Mit kérsz reggelire? - kérdeztem mosolyogva.

- Chicken wing, chicken wing, hot dog and baloney, chicken and macarone... - kezdett el énekelni rémes hangon.

- ... Chilling with my homies - fejeztem be, szintén szörnyű hangon, legalábbis szerintem - Akkor, nincs mese, tükörtojás lesz a kaja. Van egyáltalán itt konyha?!

- Van. Gyere, megmutatom.

****
🔥Leo🔥

Elmondhatatlanul gyönyörű volt [T/N], miközben a tojást sütötte.

Bár miért is gondolok ilyeneket! Ez a hülye szerelem is csak egy varázslatnak köszönhető. Tehát kamu. Az egész eddigi életem kamu volt.

Calypso csak azért szeretett belém, mert az istenek átka arra kötelezte. Én viszont valóban szerelmes voltam. És most hol tartunk? Már én is csak kamuból vagyok szerelmes.

Találnom kell valami ellenátkot Erósz nyila ellen, vagy nem tudom: Nem akarom kínozni a saját szívemet. És [T/N]-ét sem.

Volt egy rakás, görög nyelvű könyvem. Nem használtam őket semmire, de... Talán most jól jön az egyik.

Kaja után felütöttem az egyiket, és nagy nehezen próbáltam lefordítani hogy mi van odaírva. Nehezen ment.

- Mit csinálsz? - hajolt fölém [T/N], mire ijedtemben az orra előtt csaptam be a könyvet.

- Ööö...

- Na, mutasd - vette el tőlem, majd folyékonyan, mintha a görög lenne az anyanyelve, felolvasta a borítóra írt címet - Erósz nyilai: Minden a szerelemről?!

- I-igen...

- Mit keresel benne? VÁLASZOLJ ŐSZINTÉN!

- Ellenátkot. Ami... Megszünteti Erósz nyilának hatását.

[T/N] csak nézett, nézett rám egy ideig: azt hittem, már véletlenül megsértettem, vagy valami.

- Gyere! Segítek - ült le mellém, és nyitotta újra ki a könyvet.

Elképedtem. Tehát, úgy tűnik, neki sincs szüksége erre az egészre!

Pár perc múlva már meg is lett az eredmény.

- Oké, Leo, akkor itt van. Ezt a szöveget kell felolvasni háromszor hogy az adott személyen megtörjön Erósz nyilának hatása. Kezdem én.

- Várj! - állítottam meg. Vegyes érzések kavarogtak bennem - Mondd meg nekem őszintén, [T/N]... Biztos akarod ezt?

- Igen, 100%. Az anyám miatt nem hinném, hogy alkalmas lennék szerelmi kapcsolatra. Miért? - ráncolta a homlokát.

- Csak... Kíváncsi voltam. Na, akkor, mondd ezt az ellenátkot!

[T/N] feszülten bólintott, majd nagy levegőt vett, és kimondta:

- Εγώ, [T / N] [V / N], δηλώνω πολύ συνειδητά ότι θέλω να απαλλαγώ από τη μαγεία του βέλους του Έρωτα, και έτσι επίσης από την αληθινή αγάπη! (Én, [T/N] [V/N], teljesen tudatosan kijelentem, hogy meg akarok szabadulni Erósz nyilának varázsától, és ezáltal az igaz szerelemtől is!)

Ezt még megismételte kétszer, majd végre történt valami. Rózsaszín pára kezdett el felszállni belőle. Megtört a varázs.

Én is megtettem, amit [T/N]. Nálam is ugyanazt a hatást érte el. Végre szabadok vagyunk!

- Legyünk ezentúl csak legjobb barátok. Ne szerelmesek - mosolyodott el halványan [T/N].

- Hát legyünk. Így tökéletes - mosolyogtam vissza rá.

This girl is on fire //Lεο Vαιdεz χ rεαdεr//Where stories live. Discover now