Nico, a második Sherlock Holmes

118 14 5
                                    

🔥Leo 🔥

Szóval, ez az a bizonyos prófécia, ami manapság felforgatja mindenki életét (de főleg [T/N]-ét, és az enyémet).

Mindenki sugdolózott, találgatták, hogy hogyan lehetséges, hogy Artemisznek van gyereke, mások azon gondolkodtak, vajon hogy néz ki, Calypso pedig tőlem nem messze megjegyezte, biztos olyan, mint egy prostituált.

Egyedül én tudtam az igazságot: Hogy [T/N] az a bizonyos lány, hogy [Sz/Sz] szeme, és [H/Sz] haja van ezüst tincsekkel, illetve egyáltalán nem néz ki kurvának.

A prófécia utolsó sora után egyből őt kezdtem el keresni. De sehol sem láttam. Egyik baráti társaságban sem. Nem volt Percy, Annabeth és Grover mellett, sem Jason-nál, és Pipernél. Frank, Hazel és a Rómaiak nem voltak a táborban. Will és az Apollónosok közelében sem láttam.

Eközben Kheiron arról papolt, hogyha megtalálják azt a bizonyos félvért, akkor NEM ÖLHETIK MEG. Hanem előbb neki is kell találkoznia vele, nehogy összetévesszék valakivel. Valami olyat is mondott, hogy az összes Héphaisztosz fiút ideiglenes ,,karanténba" helyezik. Na, itt telt be nálam a pohár.

A mellettem ülő egyik táborlakó felé fordultam, és megkérdeztem:

- Nem láttál egy [T/N] [V/N] nevű lányt?

- Bocsi, Leo, de nem.

A következő célpontom a hetek itt lévő tagjai voltak. Percy és Annabeth sem ismeri, Grover sem látta. Jason még harangozni sem hallott róla, Piper pedig egyből megkérdezte, hogy járunk-e, és azért keresem.

Senki nem adott használható információt. Ezért visszaindultam a bunkerbe, hátha ott lesz.

Útközben belebotlottam Nico-ba, majdnem szó szerint. A frászt kapom mindig attól a sráctól, de komolyan!

- Valdez, hallottam, hogy [T/N]-t keresed.

- Igen. Láttad? - rándult görcsbe a gyomrom.

- Ott ült velem az egyik fán az egész tábortűz alatt. A jóslat után elszaladt, annyira felzaklathatta. Amúgy, meg, Valdez - vette suttogóra a formát - [T/N] [V/N] Artemisz lánya, és te vagy a Tűz gyermeke, aki védelmezi. Igazam van, vagy nem tévedek?

- Igen, igazad van, de... Mióta vagy ilyen jó megfigyelő?

- Amióta együtt vagyok Will-lel, azóta a depresszió és az önsajnálat helyett a könyvekbe temetkezek - vont vállat - Főleg a detektíveseket szeretem.

- Gratulálok, Sherlock Holmes! De most azt mondd meg nekem, mit csináljak!

- Szerintem menj a többi testvéreddel ,,karanténba", majd pár nap múlva éjjel szökj meg a bungalóból, vissza [T/N]-hez/höz/hoz.

- De addig mi lesz vele?!

- Nyugodj meg, mindent elrendezek.

- Köszi Nico, hálám örökké üldözni fog! Ööö... Kézfogás még engedélyezett?

- Igen.

Kezet fogtunk, majd indultunk a dolgunkra. De azért még poénokva Nico után szóltam.

- Amióta Will-lel vagy, azóta tényleg más lettél. A jó értelemben, természetesen.

- Jó éjt, Valdez!

Csak remélni mertem, hogy megbízhatok Nico-ban, és tényleg nem lesz semmi probléma.

****
✨Reader✨

Minden komplikáció nélkül eljutottam a bunkerbe, ahol fáradtan roskadtam le egy kanapéra.

Mondhatni, a mai nap életem egyik legnehezebb napja volt. Nem volt már semmihez sem életkedvem. Max csak az alváshoz...

Lehunytam a szemem, és próbáltam elaludni a kanapén. Már majdnem sikerült, mikor...

- Helló, [T/N].

Nagyon megijedtem. Olyannyira, hogy előkaptam a kardom a kanapé alól, és vaktában suhintottam vele.

- Hé, hé, hé! Óvatosan! - végre sikerült felismernem Nico hangját. Megkönnyebbülten leeresztettem a kardom. Majd újra elfogott a pánik. Felpattantam.

- Te meg hogy a rákba kerülsz ide?! - kérdeztem idegesen.

- Leo helyett jöttem. Karanténba zárták.

- ...? Csak nem beteg? Mindegy is. Az a legfontosabb kérdés most, hogy miért jöttél igazából? Mert ha azért hogy megölj... Akkor légyszi csináld gyorsan!

- Hülye vagy? A nagy francokat öllek meg. Jó, néha előfordul, hogy erőszakosan megbökök valakit a kardommal, de az most nem ide tartozik. Hogy még miért jöttem? Valószínűleg egy kis ideig itt leszek veled, figyelek rád, hogy minden rendben van-e. Amúgy meg szegény Valdez nagyon kikészült a tábortűznél, amikor nem talált téged. Legalább neki szólhattál volna.

- El akartam tűnni.

- Hé, Holdsugár, most jó lenne, ha megfogadnád a saját tanácsod, és szociálisabb lennél egy kicsit.

Erre hátrahőköltem, majdnem át is estem egy dohányzóasztalon. Holdsugár?!

- Te... Hogyan...

- Tudom, hogy te vagy Artemisz lánya. A Sorssal szembeszállni halálos ostobaság, de tudod, a jóslat azt írja, hogy meghalsz. És én ezt nem akarom. Te vagy... Az egyik... Legjobb...

- Barátod? - mosolyodtam el. Na, emberek, díjat ide nekem! Sikerült összebarátkozni Nico di Angelo-val kevesebb, mint fél óra alatt! TAPSOLJATOK, EMBEREK!

- Igen, valami olyasmit akartam mondani.

- Akkor biztos nem ölsz meg?

- Olyan komoly, mint egy vakbélgyulladás!

- Akkor jó. De tényleg, mi volt ez a karanténos izé?

- Miután elszaladtál, Kheiron bejelentette, hogy az összes Héphaisztoszos fiúnak ,,karanténba" kell vonulnia. Állítólag, legalábbis, ha jól hallottam, azért, hogy ne tudják megvédeni a ,,Hold lányát", vagyis téged. Valószínűleg arra számítanak, hogy a védelmeződet keresve felbukkansz közöttük. És akkor így könnyűszerrel elkaphatnak.

- Értem, értem... Már csak egy kérdésem maradt. Honnan tudtad meg azt,hogy én vagyok Artemisz lánya?! Kitől tudod???

- Senkitől. Egyedül jöttem rá - húzta ki magát büszkén Nico - Összeraktam az erre utaló jelekből. Például, hogy megijedtél az erdő szélén álldogáló Apollóntól. Will mesélte, hogy az apja megpróbálta elkapni Artemisz lányát, de nem járt sikerrel, mert mikor már a markában volt, valami rázuhant az égből. Az isten elájult, és mikor feléledt, már senki sem volt ott. Ez magyarázza azt az érthetetlen félelmet.

Csak csodálkozni tudtam. Ezt még mégis hogy a francba rakta össze?!

- ... Aztán, mikor a próféciát hallgattuk, az arcodra volt írva, hogy rólad szól. Amikor meg megemlítették a ,,Tűz gyermekét", akkor mintha valakit keresni kezdtél volna a tekinteteddel. Valószínűleg Valdezt. Illetve még, tudom, hogy nem is kérdeztem, de nem árultad el, hogy ki az isteni szülőd. Semmit sem mondtál magadról el, azon kívül, hogy Fangirl voltál, illetve a nevedet. Szóval, ennyi lenne a történet - hadarta el a lényeget.

- Wáow, Nico... Elmehetnél nyomozónak - dicséretem hallatára büszkén kihúzta magát - És, amúgy... Meddig maradsz itt?

- Ameddig Valdez vissza nem jön. Valószínűleg csak pár nap az egész.

Ennek hallatára megkönnyebbültem. Mindenkit kedvelek a Jackson-világból, de a kedvencem Leo lett.

This girl is on fire //Lεο Vαιdεz χ rεαdεr//Where stories live. Discover now