She's a, She's a lady, and I am just a boy, who's singing (rövid rész)

110 13 4
                                    

🔥Leo🔥

A napunk egész jól telt. Filmeket néztünk. Csakis komédiát! Mindegyik jó volt, de a kedvenceim Az Ace Ventura 2. : Hív a természet, és a Minden6ó maradtak.

Úgy este hat tájékán vettem észre, hogy [T/N] elszunyókált. Hogy honnan? Apró horkantást hallottam magam mellől. Amikor odafordultam, láttam, hogy [T/N] a fejét hátradöntötte, és a szemét becsukva tartotta. Majd, egy pillanatra összerándult, és oldalra dőlt. Pont rá, a mellkasomra. Ott szuszogott tovább.

Önkéntelenül is elvörösödtem, de egyben rá is jöttem valamire. Arra, hogy... Szerelmes vagyok. Újra. Megint [T/N]-ba/be. Amikor ránéztem, mindig egy mai sláger néhány sora kezdett el menni a fejemben:

,,She's a, She'a lady, and Iam just a boy, who's singing..."

De ott motoszkált bennem némi rossz érzés is. Hogy ez csak Erósz újabb trükkje. Ezért, hangosan, érthetően elmondtam újra az ellenátkot. De nem történt semmi. Hát akkor ez most tényleg igaz szerelem?

Felemeltem a kezem, és óvatosan megsimogattam a fejét. A haja selymesen puha volt. Megpusziltam a fejét, mire a gyomromban egy rakat pillangó kezdett el verdesni.

Majd aztán odahajoltam a füléhez, és bár tudtam, hogy nem hallja, azért belesúgtam neki.

- Soha, de tényleg soha nem hagylak magadra, [T/N]. Eskü ide, vagy oda, én anélkül is megvédenélek, a életem árán is. Szeretlek, [T/N] [V/N], Artemisz lánya, és ezt az érzést már senki sem veheti el tőlem.

This girl is on fire //Lεο Vαιdεz χ rεαdεr//Onde histórias criam vida. Descubra agora