🍒စာမြည်း/စာျမည္း🍒

3.8K 149 2
                                    

Unicode
နောင်တမှသည်...

Seme - လီရှောင်းဝူ
Uke.   - ပူဟွေ့

လီရှောင်းဝူ

"ကျွန်တော်သူ့ကိုချစ်ခဲ့တယ် အဲ့ဒီအချစ်ကပဲသူ့ကိုမုန်းသွားစေပြန်တယ်.... ကျွန်တော်သူ့အချစ်တွေကို မမြင်ခဲ့ဘူး.... သူ့ကိုမယုံကြည်ခဲ့မိဘူး.... အဲ့ဒီအမှားတွေအတွက်ကျွန်တော်အရမ်းနောင်တရမိတယ် နောက်တစ်ကြိမ်အခွင့်အရေးရရင် ဒီလောကမှာသူ့ကိုအချစ်ဆုံးသူကကျွန်တော်ပဲဖြစ်ချင်တယ်....."

ပူဟွေ့

"ကျွန်တော်ကသူ့ကိုငယ်ငယ်ကတည်းက ချစ်ခဲ့တာဆိုပါတော့ သူကနူးညံ့တဲ့မိန်းကလေးတွေကို စိတ်ဝင်စားလို့ ယောကျ်ားတစ်ယောက်ဖြစ်နေရင်တောင် သူ့အတွက်နူးညံ့ပေးခဲ့တယ်...သူကတော့မဟုတ်ဘူးလေ.....သူကျွန်တော့်ကိုလုံးဝ ချစ်မလာတဲ့ အပြင် အယုံကြည်မဲ့ပြီးစွန့်ပစ်ခဲ့တယ်.....နောက်တော့ကျွန်တော့်အချစ်တွေက နောင်တအဖြစ်ပြောင်းသွားတယ်...ကျွန်တော်သူ့ကိုဆက်ချစ်နိုင်မလားဆိုတာက...."


Zawgyi
ေနာင္တမွသည္...

Seme - လီေရွာင္းဝူ
Uke.   - ပူေဟြ႕

လီေရွာင္းဝူ

"ကြၽန္ေတာ္သူ႕ကိုခ်စ္ခဲ့တယ္ အဲ့ဒီအခ်စ္ကပဲသူ႕ကိုမုန္းသြားေစျပန္တယ္.... ကြၽန္ေတာ္သူ႕အခ်စ္ေတြကို မျမင္ခဲ့ဘူး.... သူ႕ကိုမယုံၾကည္ခဲ့မိဘူး.... အဲ့ဒီအမွားေတြအတြက္ကြၽန္ေတာ္အရမ္းေနာင္တရမိတယ္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္အခြင့္အေရးရရင္ ဒီေလာကမွာသူ႕ကိုအခ်စ္ဆုံးသူကကြၽန္ေတာ္ပဲျဖစ္ခ်င္တယ္....."

ပူေဟြ႕

"ကြၽန္ေတာ္ကသူ႕ကိုငယ္ငယ္ကတည္းက ခ်စ္ခဲ့တာဆိုပါေတာ့ သူကႏူးညံ့တဲ့မိန္းကေလးေတြကို စိတ္ဝင္စားလို႔ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနရင္ေတာင္ သူ႕အတြက္ႏူးညံ့ေပးခဲ့တယ္...သူကေတာ့မဟုတ္ဘူးေလ.....သူကြၽန္ေတာ့္ကိုလုံးဝ ခ်စ္မလာတဲ့ အျပင္ အယုံၾကည္မဲ့ၿပီးစြန့္ပစ္ခဲ့တယ္.....ေနာက္ေတာ့ကြၽန္ေတာ့္အခ်စ္ေတြက ေနာင္တအျဖစ္ေျပာင္းသြားတယ္...ကြၽန္ေတာ္သူ႕ကိုဆက္ခ်စ္နိုင္မလားဆိုတာက...."

နောင်တမှ...သည်/ေနာင္တမွ...သည္(Complete )Where stories live. Discover now