1. fejezet

156 7 46
                                    

Sziasztok!

Itt is lenne az első rész. Sok hozzáfűznivalóm igazából nincs, kicsit felvezetős, kicsit ismerkedős, meg hát ugye az elmaradhatatlan veszekedés. Ez még csak a bemelegítés, sajnos...

Nem tudom, ki mire számít, valószínűleg jobbra, mint ami lesz, mert a prológus szebbre sikerült fogalmazásilag, meg talán mindenhogy, mint az általános részek lesznek. Azért remélem ez nem szegi kedvét senkinek.

Mindenesetre jó olvasást! :3

Mindenesetre jó olvasást! :3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




- SOOYOUNG -


Hosszú, szinte fekete hajammal a szellő játszadozott, kerekded szemeim széle lefelé, míg telt ajkamé felfelé görbült, ahogy kiléptem az iskola kapuján. Visszanézni is feleslegesnek tartottam, hiszen annyit sem érdemeltek az elmúlt évek, amiket ebben a börtönben töltöttem. Sohasem voltam egy suli kedvelő tinédzser, de ez a hely űberelte minden eddigi tapasztalatomat, így mindig minden lehetőséget megragadtam, hogy ne kelljen bejárnom. A lehetőségek sokszor jöttek, kiváló tanulóként pedig nem volt nehéz minden alkalommal megragadni őket. A rengeteg szilencium alatti tanulásnak meg lett az eredménye, méghozzá az hogy barátnőm és én akármikor lógtunk az órákról, az osztályfőnök leigazolta nekünk. Hála a tökéletes jegyeinknek.

Így teltek az alsó-középiskolás éveim barátnőmmel Kim Seolhyunnal, aki egyben az egyik szobatársam és osztálytársam is volt. Az egyetlen ép elméjű lány az egész épületben. Nélküle nem hiszem, hogy sikerült volna átvészelni a magam mögött hagyott éveket, a folyamatos áskálódást a kollégiumban, az embereket az osztályból, a tanácstalanságot a jövőmet illetően - de legfőképpen az anyám lélekromboló viselkedését.

Lépteim könnyedsége boldogsággal töltött el, miközben a metrómegálló felé siettem. Már semmi sem kötött ehhez a helyhez, Seollal pár napja az összes cuccunkat sikerült elvitetni a régi szobánkból. Pont ahogy én, ő is utálta ezt az időszakot, a kollégiummal együtt. A különbség az volt, hogy ő nem kényszerből volt kollégista, neki nem kellett az anyja elől menekülnie egy olyan helyre, ami ugyanúgy szörnyű, de egy fokkal mégis jobb, mint a saját otthona.

A koli számomra nem volt más, mint egy kevésbé kegyetlen pokol, ahol végre távol voltam az anyámtól, de helyette kaptam idétlen tini lányokat, akik minden erejükkel azon dolgoznak, hogy a másiknak ártsanak, keresztbe tegyenek, esetleg tönkretegyék a szerelmi életét. Erre mondaná azt a bátyám, hogy „Sooyoung, mindent nem lehet.", én pedig csak bosszúsan megforgatnám rá a szemem, mert én igenis mindent akarok.

De most lezárul ez a korszak, nincs hátra, csak előre, az út végén pedig a Szöul Művészeti Gimi vár. Jihoval, Sehun haverjaival és persze lehetőségekkel. Ahogy engem a tánc és a pszichológia vonzott inkább, addig Seolhyun a média felé húzott igazán, így ha külön utakon is, de elindultunk az álmaink felé.

Gyorsan leültem a metrón, táskámat az ölembe helyezve kotorásztam elő a telefonom, majd nyitottam meg Sehun utolsó üzenetét körülbelül másfél héttel ezelőttről, amiben arról kérdezett, hogy melyik nap mikor vagyok a kollégiumban. Amit nem igazán értettem, hiszen Sehun több mint egy éve Amerikában élt. Egyedül arra tudtam gondolni, hogy végül rászánta magát, és csak megvette nekem azt a vattacukor készítő masinát, amire annyira vágytam. Azóta többször is írtam neki, rendesen zaklattam, de egyik üzenetem se érte el őt, még csak láttamozni sem láttamozta, ami feldühített.

Misery | EXO - KAIWhere stories live. Discover now