3. fejezet

89 5 8
                                    


К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.



- SOOYOUNG -


Mindig is szerettem a tényt, hogy az ágyam egyik oldala teljesen a falnak van tolva, hiszen akármikor a hátamon feküdtem, a hideg felületen tudtam pihentetni az égbe emelt, kinyújtott lábaim. Ebben a pozícióban hallgattam Seolhyun élménybeszámolóját a la múltheti buliról, miközben a mozgó, idétlen lábujjaim figyeltem.

- És akkor jött ez a srác, mint egy ramen göndör, szőke herceg, csak fehér ló helyett gördeszkán - kezdte mesélni részletekbemenően az új kiszemeltjével való találkozást. Hangja teátrálisan csengett, ezért nem tudtam annyira komolyan venni, mint szerettem volna. - Most azt gondolod, hogy ilyen hajjal, hogy jöhet be nekem valaki, amikor a szexi, férfias pasikra bukok, de higgy nekem, ha azt mondom, szexi volt. Nagyon szexi és magas. Na meg a gördeszka, én se értettem, kijön buliba gördeszkával? - hitetlenkedett, magam előtt láttam, ahogy megforgatja a szemeit. - De aztán kiderült, hogy annyira nem nagy piás, szóval kivételesen én sem ittam annyit, és életem egyik legjobb beszélgetését éltem át.

- Gondolom közelebbről is megismerkedtetek - kérdeztem huncut mosollyal, amit nem láthatott.

- Az a vicc, hogy nem - jelentette ki büszkén. - Vagyis a száját megismertem, igen, de mást nem, és ha azt vesszük, hogy még csak nyár eleje van és több szájjal nem kell megismerkednem, a jelenlegi két csókommal nagyonis jól állok - kérte ki magának durcásan, mire elnevettük magunkat.

- Igaz, igaz.

- Na folytatom: szóval táncol is, de még hogy táncol! Látnod kell Sooyoungie, imádnád.

- Biztos vagyok benne, hogy nincs még egy ember, aki úgy táncol, mint Kim Jongin - tiltakoztam elvarázsoltan.

- És vicces, egy őrült, találkoznotok kell - folyt belőle továbbra is saját mondandója, ahogy ignorálta a szavaimat.

- Seolhyun-ah, egy, még együtt se vagytok, egyszer találkoztál ve-

- Azóta folyamatosan beszélünk.

- Egyszer találkoztál vele, ráadásul nem fogok menni, tudod jól.

- A bátyád bandájával mész megint, mi? - kérdezte szemrehányóan.

- Nem, Seol, velük sem megyek. Tanulnom kell és neked is azt kéne, hogy fogod így megcsinálni a vizsgát? - Tudtam, hogy utálta ha noszogatom, de ha nem tettem volna, akkor túlságosan elengedi magát.

- Hétvége van, Oh Sooyoung! Majd hétköznap tanulok, neked is azt kéne, hétvégén pedig élvezni az életet.

- Örülök, hogy neked megy egyszerre a kettő. Nekem nem.

Misery | EXO - KAIМесто, где живут истории. Откройте их для себя