- SOOYOUNG -Szombat reggel az ajtóm nyitódó hangjára keltem, amit egy hangos ásítás és léptek kísértek. Azt hittem még a félálomban lévő állapotom miatt hallom, aztán ezt a felvetésem megcáfolta, amikor besüppedt mellettem az ágy. Rögtön felismertem Sehun jellegzetes illatát, amiben az annyira féltett parfümje is közrejátszott.
- Jól aludtál? – dünnyögte, miközben egy cuppanóst adott az arcomra.
- Ühüm.
- Akkor jó.
És mind a ketten szuszogtunk tovább, mintha egyiken sem léptünk volna le az álmok ösvényéről. Még pár percig így maradtunk, de utána kénytelen voltam kikelni a paplan alól, felkötni a hajam, felkapni egy pólót és egy nadrágot, majd nekilátni kipakolni a cuccaimat. Nagyon aranyosnak találtam Sehunie bújós énjét, és eszméletlenül jól esett - habár azok után, hogy tegnap itthon hagyott el is vártam -, de muszáj voltam kipakolni a cuccaim, mert még semmit nem haladtam vele. Nem akartam örökké bőröndökből élni, és a térválasztón lévő polcok is üresen álltak, pont úgy mint az iróasztalom és a felette lévő polcok.
- Hogy lehet valakinek ennyi szarja? - torzult grimaszba az arca, ahogy millimétereket mozdítottam a perselyemen, ami egy viszonylag nagy, rózsaszín sörényű unikornis fej volt.
- Hogy hagyhatja el egy ízléstelen alak száját még ennyi szar is?
- Hahaha.
- Inkább hagyj nyugton és fáradj ki - mutattam az ajtó felé gúnyosan, de ő továbbra is ellazulva feküdt az ágyon, még a telit is bekapcsolta.
Tovább pakoltam anélkül, hogy figyelembe vettem volna a jelenlétét, vagy a tévében történő nyomozást. A kis mütyürjeim sikeresen elhelyeztem a képekkel együtt, így elkezdtem a ruháim bepakolni az ággyal szemben lévő beépített szekrénysorba. Amíg végeztem a dolgom, Sehun vinnyogását kellett hallgatnom, hogy nem látja tőlem a szekrénnyel körülvett képernyőt, nagyon kezdett az idegeimre menni. Miért nem megy akkor a saját szobájába?!
- Milyen ügyes kislány - gügyögött, miközben a könyveim pakoltam ki az íróasztal melletti, krikszkrakszos könyvespolcra -, milyen szépen rendezgeti a könyveit, amiket soha el sem olvasott. - Folyamatos piszkálódás túlcsordította a türelmem hatalmas poharát. Na, jó, annyira azért nem hatalmas, főleg ha a bátyámról van szó.
- Oh Sehun! Takarodj kifelé! - Meg tudtam volna ütni, pláne, amikor a gonosz nevetése volt a válasz.
Az irritáló bátyám végre távozott, én pedig folytattam amit elkezdtem. Már minden a helyére került, amikor a gyomrom hangos korgással adta tudtomra, hogy itt az ideje reggelizni, így elindultam a konyhába. Ahogy csuktam be az ajtóm, átfutott az agyamon, hogy milyen jól nézne ki, ha kidekorálnám: egy kis rózsaszín ide, egy pár szívecske oda, ta-dah! Máris barátságosabb.
KAMU SEDANG MEMBACA
Misery | EXO - KAI
Fiksi PenggemarSooyoung mindössze tizenhat éves, de az élete romokban; az anyja száznyolcvan fokos fordulatot vett; a szülei elváltak; a bátyja Amerikába menekült; ő pedig a kollégium falai közé bújt, de nem sok vigaszra talált. Napjai szorongással és depresszióv...