Sziasztok!
Az ilyen részeket egyre nehezebb írnom és posztolás előtt újra javítani is, mert érzelmileg teljesen kimerít, ahogy vissza kell hoznom ezeket a rossz emlékeket, és ki kell írnom magamból. De valahol terápiás jelleggel írom ezt a fanficet, és attól függetlenül, hogy nehéz, tudom, hogy szükségem van rá, és jól esik magamból mindent kiírni.
Jó olvasást! :3
- SOOYOUNG -
Agh, miért kell így élnem?
- Képes voltál elmenni a piacra és venni gyümölcsöt, amikor ott van a kertben?
Mamika feszült hangja tisztán hallatszott a fülemben, annak ellenére is, hogy éppen csak magamnál voltam.
- Miért ne vehetném meg a piacon, ha a legutálatosabb gyerekem nem képes nekem leszedni? Sőt, még a kedvenc gyerekem sem!
Anya sipítozása követte. Egy párna után kutattam a kezemmel, majd a fejemre húztam. Mindhiába. Én, a legutálatosabb gyerek ismét erre kelhettem, bezzeg a kis kedvenc meg költözik el... Hol fair az élet?
- Yoo Haeun! Nyugodtan leszedhetnéd őket te is magadnak! Ezért fektetem bele az energiám? Ezért gondozom? - csuklott meg Mamika hangja. - Semmi dolgod nincs a kerttel, csak le kéne szedned a termést, de te még erre sem vagy képes.
- De hát ha nem bírom, mert szédülök!
- Szédült a te fejed, az! Bezzeg a hülyeségre mindig van eszed! Inkább költöd a nemlétező pénzedet... Egész álló nap nem csinálsz semmit!
- Igenis van pénzem!
- Milyen pénzed? A gyerektartás, amit Sooyoungie után kapsz Seunghuntól? Mert dolgozni már évek óta nem dolgozol, a rokkantnyugdíjad pedig nem lenne elég!
- Hogy dolgozhatnék az én volt halálos betegségem után?! - kérte ki magának ordítva anya, ismét a rákkal igazolva minden egyes tettét.
- Volt, Haeun, engedd el végre! - könyörgött Mamika sírva. - Miért nem tudsz előre nézni, miért nem tudsz változtatni? Bezzeg ha az idióta élőzenei estékre kell menned táncolni, vagy Ilhwával ide-oda, akkor nem szédülsz! Vagy ha a gyerekeket kell egzecíroztatni!
A reggeli hideg megcsapott, ahogy hirtelen kitártam a takarót, és a szemben lévő íróasztalomhoz trappoltam. Kihúztam a fiókot, majd a benne pihenő fülhallgatóm után nyúltam, a könnyeimmel küszködve igyekeztem minél előbb szétbogozni, hogy amilyen gyorsan csak lehet kiszabaduljak a valóságból.
Örök támaszom, a B.A.P zenéi max hangerőn szóltak a fülemben, miközben magzatpózban, vastag takarómat magamra húzva és továbbra is szorongatva, sírástól remegve feküdtem az ágyon.
YOU ARE READING
Misery | EXO - KAI
FanfictionSooyoung mindössze tizenhat éves, de az élete romokban; az anyja száznyolcvan fokos fordulatot vett; a szülei elváltak; a bátyja Amerikába menekült; ő pedig a kollégium falai közé bújt, de nem sok vigaszra talált. Napjai szorongással és depresszióv...