-کـەواتـە تـۆ چـیت دەوێـت تـا قـایلـت بـکـەم؟!.
مــن ووتـم.ئـەو خـەندەیـەکـی لاری کـرد و لـێـوەکـانی نزیـك گـوێـم کـردەوە تـاوەکـو پێـم بڵێـت کـە چـی دەوێـت بـۆ قـایـل بـوونی. هەناسەیەکی قووڵم هەست پێکرد پێش ئەوەی دەنگی مووەکانی جەستەم گرژبکات و داواکەی بزانم.
؛پـێشـنیـارەکـەی جـین ڕەتـبـکـەوە.
کـووک گـوتـی.سەری لەنزیک گوێیەکانم لادا و بەڕێکی سەیری کاردانەوەی کردم بـرۆکـانـم گـرژ کـرد و بـە شـۆکـەوە تـەمـاشـایم کـرد ئـەو بـۆچـی لـەنـاکـاو گـرنگـی بـەوە دەدات؟!.تـەنانـەت مـن ئـەو پـێشنـیـارەم هـەر لـەیـاد نـەبـوو.مێشکم دەستی کرد بە بیرکردنەوەی ئاڵۆز.ئەو گرنکی دەدات؟!. ڕەتکردنەوەی پێشنیارەکە چی دەبەخشێتە خودی ئەو؟!.
-تـەنـانـەت بـۆچـی وابـکـەم؟!.
مـن ووتـم.بـەشێـوەیـەکـی بـوێـرانـە ووتـم چـونکـە دڵنیـام ئـەو سـەرخـۆشـە! گـەرنـا بـۆچـی بـەوشێـوەیـە ڕەفـتـار دەکـات؟!.وەڵامەکەم ئەوە نەبوو کە ئەو قایلبکات،کووک وەك ئاگەدارکردنەوەیەك زیـاتر لـێم نزیـك بـوەوە.
؛ووتـم ڕەتـی بـکەوە!
کـووک بـە شێوەیـەکی تـیژ ووتـی.دەنگی کپ و توڕە یانیش بێ ئارام بوو زیاتر هێڵی برۆی خۆم گرژکرد ئێستائـەو بـۆچـی وا ڕەفـتـاردەکـات؟! بـۆچـی هێـندە لـەسـەر ئـەو بـابەتـە بەردەوامـی دەدات و پـێـی دەمــار گـیر دەبێـت؟!.ئاهێکم هەڵکێشا گۆشەی چاوم بەبێزاری بۆ لایەکی تر برد لەگەڵ هێنانی زمانـم بـەلێـومدا هێـنـا پاشان دوبارە تـەمـاشـای ئـەوم کـرد کـە ئـەو سـەرنـجی لـەسـەر لێـوم بـوو..
سەرنجەکانی شڵەژاندمی کەمێک خۆم جوڵاندەوە بۆ دروورکەوتنەوەی.
-کـووک دووربـکـەوە! ئـەوە بڕیـاری خـۆمـە تـۆ نـاتوانیـت وابکـەیـت بـەپێـی دڵـی تـۆ بـڕیـار بـدەم.
مـن ووتـم.بــە بـوێـری ووتــم و بـەدەسـتـەکـانـم پـاڵـم پێـوەی دەنـا تــا بـجـوڵێـت بـەڵام بێـسـوود بـوو.جەستەی نەفرەتیانە بەستویەتی لەگەڵ بۆکسێرەکانی.باشە دەتوانم هەست بە چوارگۆشەکانی سکی بکەم.ئـەو وەك بڵـێی سـەبری لـەدەسـت دابـێـت شـانـەکـانی بـە تـوونـدی گـرتـم و زیـاتر مـنی بـەدیـوارەکـەوە نـا.
کەمێک ئازار لەشانم پەیدابوو.
؛وویـنـا! بـۆ کـۆتـا جـار بێـت دەڵێـم ئـەوە ڕەت بـکەوە گـەر نـا.........
کـووک ووتـی بەڵام مـن نـەمهـێشـت قـسـەکـەی تـەواو بـکـات و لـەتـوڕەیــیـان پێـیـدا تـەقـیـمەوە.
-گـەر نـا چـی؟!.
هـاوارم کـرد لـەسـەری.گەرنا چ نەفرتیەك دەکات؟ یەشتا نەفرەتی زیاتر چاوەڕێی من دەکات؟!.
YOU ARE READING
FALL LEAVES:✔
Romance"وەك گەڵاڪان,لەگەڵ وشەڪانت وەریم" ◆KURDISH STORY WRITTEN BY 'zizi' ◆YEAR DATE\ '2020'