KATE Suzanne bangun dari tempat tidur pelahan-lahan dia cuba mengutip baju di bawah lalu dia mengambil baju Hakeemy yang besar itu di sarung ke badan. Nyenyak Hakeemy tidur dia mengulas wajah lelaki tu sayang yang tak mampu ungkap.
Kate Suzanne mula bangun tetapi terasa perit di bawah dia menuju ke meja solek banyak sangat tanda love bites dari Hakeemy..Jalan pun dah tak betul sakit Hakeemy jarang seperti ini..Betul kata hatinya Hakeemy menahan lama.Dia membelek dadanya love bite.Malam tadi dia subur Hakeemy lupa nak pakai protection lalu dia mengambil ubat di laci dan menelan ubat pil perancang.Moga tiada yang melekat lagi dia tak sedia.Kate Suzanne turun ke tingkat bawah menyiapkan sarapan untuk mereka.
Jam menunjukkan pukul 7 pagi. Hakeemy rasa tidur terganggu meraba katil Kate tiada di sebelah.
"Kate....where are you?"panggil dari Hakeemy.
"Yes.... I siapkan breakfast.Kenapa are you okay baby?"Kate Suzanne mendekati Hakeemy yang membisu.
"I kena pergi."Hakeemy mula bangun lalu menuju ke bilik air.
"Wait....wait....what?Are you kidding me.You leave me seriously!"Kate Suzanne terkejut mendengar apa yang Hakeemy katakan.Dia menahan Hakeemy dari terus masuk ke bilik air.
"Baby...you tak boleh camni I cancel my shooting today because for you.Takkan you langsung tak nak spend time dengan I sekarang.Sebulan you hilang then, now you muncul tiba-tiba...last night I happy you back kita lakukan sex.Even you never contact me.Then now you want left me again...and again.Lepas ni berapa lama lagi."
"You fikir I ini apa?Perempuan simpan you ke?Tempat you lepaskan nafsu you.I sanggup korban diri and masa untuk you tunggu macam orang bodoh.I tak pernah asking you why never expose hubungan kita dekat public.You anggap I ini apa untuk you.Reporter selalu sibuk nak corek tentang I dengan siapa?Dia fikir I ni kena bela dengan sugar daddy.I bukan tunggul sini.You sikit pun tak pernah fikir apa I rasakan,Keemy." Kate Suzanne mula berang dan meluahkan apa yang terbuku dihatinya.
Hakeemy tahu Kate Suzanne pasti akan marah.Selama ini dia tak pernah marah sebegini.Every weekend selalu dia akan selalu dengan gadis ini tetapi selagi kes Alvin tak selesai hatinya takkan tenang.
"Sayang please cool down dulu.I takkan pergi macam sebelum ini okay I just nak settlekan masalah I sekarang lepas semua ini I promise..I will back for you."Hakeemy memberi hug kepada Kate Suzanne.Kate Suzanne menolak tubuh sasa Hakeemy sebal dengan apa terjadi.Sia-sia jika apa dia lakukan seperti tak dihargai.Hakeemy menahan tubuh mungil Kate Suzanne.
"Bagi I masa okay.I hargai everything about you.Kalau I tak sayang you I takkan bagi semua ini.I tahu you marah sekarang.You tahukan my background life macam mana.I memang nak bawak you jumpa parents I."
"So please bagi I masa.Kate...I takkan sia-siakan you,"Hakeemy memeluk erat tubuh Kate Suzanne mereka saling membalas pelukan.Bibir Hakeemy menyentuh bibir Kate Suzzane
"You nak ikut I kali ini.I tak kesah lepas apa jadi.I akan ambik risiko.I takkan buat you nangis okay.Dah jangan nangis."Hakeemy mengusap air mata Kate Suzanne,dia terpujuk dengan kata-kata Hakeemy.
"Tolong siapkan baju I dulu sayang. Lepas itu kita mandi sama okay, I tunggu."bisikkan Hakeemy membuat Kate Suzanne memerah pipinya.
ALVIN mula menjalankan operation pukul 11.30am.Hakeemy dan Kate Suzanne mengenakan pakaian casual akan naik flight menuju KL pukul 9am.Dia cuma ingin tahu perkembangan kes Alvin. Setelah sampai di PPUM.Mereka menuju keruangan doktor dan mencari ketua doktor yang akan membuat melakukan operation ini.Dr Samtha akan menjadi ketua doktor dan memberi berapa-berapa penerangan.May be akan mengambil masa 5 jam untuk menukar ke hati yang baru.
YOU ARE READING
Senafas Kasih
RomansaWatak -Vivianna Koh/ Nur Vivianna Raisyah Bte Abdullah -Dato Syed Hakeemy Bin Dato Seri Syed Usmani -Dato Seri Syed Usmani Bin Haji Syed Al-Attas -Datin Seri Sharifah Kalsum Bte Syed Adam -Alvin Chong -David Chong -Ellen Jlow -Sofi Alya Bte Maslan ...