7.rész

296 26 0
                                    

Másnap délelõtt átmentünk Ayato osztálytársáékhoz, aki egyben a legjobb barátja is. Rido aranyos srác, nem bánom, hogy sokat vannak együtt. Ez idõ alatt én is jóba letem Rido édesannyával, Izumival. Sõt õ az egyetlen akivel beszélek egyáltalán. Rajta kívül nincs is más barátom.

-Olyan kedvtelen vagy. Mi történt?-Fordult felém és nézett mélyen a szemembe.

-Ebben nem tudmál segíteni.

-Ha nem is, legalább elmondhatod. Az is sokat segít, ha már van kinek elmondani.-mosolygott rám bátorítás képpen

Ez igaz. Akárhányszor gondba ütköztem, Izumi mindig meghalgatott és ha tudott segített. Már jól esne valakinek elmondani. Kiadni magamból.

-Tegnap megjelent Ayato apja.

-Hát akkor az volt az a helyes pasi, aki melletted ült a padon. Mit mondott? Netán még mindig szeret?-mosolyodott el

-Azt mondta szeret és adjak neki még egy esélyt.

-Akkor emiatt vagy ilyen. Még mindig szereted. Én már régóta mondtam neked, hogy helyre kéne hoznotok a kapcsolatotokat. Nem azt mondom felejtsd el, azt amit veled tett, de ideje továbblépnetek. A fiadnak is apa kell. Neked is könnyebb lenne.

-De túlságosan fáj ahoz, hogy ismét vele lehessek. Nem tudok megbízni benne.

-Egy kapcsolatban márpedig fontos a bizalom. De ha nem engeded, hogy bizonyítson, akkor csak itt fogtok bánkódni egymás miatt. Persze én nem akarlak rábeszélni semmire. Ezt neked kell eldöntened.

-Sokat gondolkoztam már én is ezen és eszembe jutottak már nekem is ezek a dolgok. Másnem, csak Ayato miatt...

-Tényleg! Tudja, hogy az a fickó az apja? -vágott szávaimba

-Igen.

Erre csak nagyot nézett. Igen én sem hittem, hogy el fogom mondani Ayatonak, de hát ez van.

-Hogy ment? Beszélgettek?

-Igen. Jól elvoltak.

-Akkor nincs semmi gond.

-De van... Félek, Haru elveszi tõlem a fiamat. Mivel én ezt nem akarom, nincs más választásom, mint újra összejönni vele.

-Ne lásd ilyen negatívan a dolgokat. -fújta ki a levegõt bánatosan -A fiadtól kérdezted már, hogy kivel akar élni?

-Azt mondta velem marad.

-Akkor mi a probléma?

-Mivan, ha mégis menni akar? Ha megismeri Harut és inkább õt választja?

Pontosan ettõl félek. Tudom mit adhat neki Haru, amit én nem tudok bármennyire is igyekszem. A személyiségük is annyira hasonló, hogy félek jobban fogja õt szeretni mint engem, s ha nem bocsájtok meg Harunak vele megy és elhagy engem. Én pedig újra egyedül maradok.

-Te asztán tényleg túlkomplikálod a dolgokat.

Talan igaza van. Sosem szoktam ennyire túlgondolni, de mivel Haruról volt szó...

A szerelmem irántad örökDonde viven las historias. Descúbrelo ahora