" mana dara" tanya sir adam pada pagi itu sejak lunch semalam dia tidak melihat gadis itu." dia tak tidur kat khemah semalam" kata fify mulai risau.
" laa kenapa tak cakap dengan sir dari semalam?" kata sir adam , miss alysa yang mulai cemas itu dilihatnya beberapa kali.
"saya pikir dara tidur kat khemah adra " kata fify menunduk dia mulai rasa bersalah . Seorang gadis berlumuran darah memasuki ruangan cafe itu.
" dara !" miss alysa terus mendapatkan gadis itu semua yang sedang makan itu terkejut dengan kehadiran gadis itu
" kamu pergi mana sayang?" kata miss alysa air matanya mula mengalir , gila tak risau anak murid dah macam anak sendiri.
" da-- ra-- " kata gadis itu dengan badan yang menggigil.
" sini saya angkat dia " kata sir adam ingin membawa gadis itu memasuki sebuah chalet disitu diikuti miss alysa. Sekali lagi panas hati madam syakira melihat dara diangkat oleh adam. Dia terus menarik tangan adam selepas adam keluar dari chalet itu.
" awak ni kenapa syakira ?" marah adam terkejut dia dibuatnya.
" awak sibuk masuk dalam tu dengan dua orang perempuan dah kenapa ?" tanya syakira dengan tengkingan nya.
" ya allah , saya angkat anak murid saya je . Dah longlai macam tu nak suruh saya tengok je ?" tanya sir adam memarahi tunangnya itu.
" iyala tu tolong angkat je entah entah dua dua tu awak dah macam perempuan simpanan awakkan ?" marah syakira kali ini menguji kesabaran adam. Satu tamparan hinggap dipipi syakira.
" kita putus" kata adam mencampakkan cincin dijarinya ke wajah syakira.
" adam , adam !" jerit syakira tangisan laju jatuh kepipi.
Tangannya laju sahaja menghubungi seseorang.
" rafiqi , come to the location that I'll give u" kata syakira dengan dendam yang membara.
" wena , putri , reysha and maria come here !" marah sir adam kali ini wajahnya bertukar merah.
"you guys ke yang buat dara macam tu?" tanya sir adam sedikit lembut.
" tak,sir " kata reysha sedikit bingung .
"then anyone else ?!" marah sir adam kini seluruh warga kem itu perlu didenda disebabkan tiada siapa yang mengaku mereka terpaksa dijemur di tengah pantai itu selama 3 jam.
" mengaku je siapa yang buat setan !" jerit zack yang sudah tidak larat itu.
" siapa buat ? Kau ke aina ?" marah wais pula .
" manade " aina pula pelik tiba tiba dia yang kena.
" cakap elok elok aina , is it u ?" kata akbar mulai marah .
" no ! " waktu begini memang emosi semua tak stabil semua nak marah.
" aku rasa aku tahu siapa " kata eyka semua kini memandang gadis itu.
" bagi la tahu sir " kata aqief pula.
"sir !!! " jerit mereka semua disitu.
" siapa nak mengaku ?" tanya sir adam memandang mereka.
" eyka kata dia tahu siapa " kata rashid mendatar.
" so , siapa ?" tanya sir adam . Eyka terdiam , dia tidak mahu menyalahkan orang itu tetapi dia pernah alami benda ini.
" taktahu" kata eyka dia rela dimarahi daripada dara atau kawan kawannya kena lebih teruk lagi.
" i know you tahu siapa , tell me eyka . Takkesian ke kawan kawan kamu ni berjemur ?" tanya sir adam sebelum seseorang segak menegur dia.
YOU ARE READING
devil princess
RomanceThe real princess is she never ask people to be hurt because of her.