part 10

26 2 0
                                    


Malam itu mereka semua pun berkumpul selepas dinner . Eyka dan fify semakin selasa bersama rakan rakan dara itu. Sehingga rayyan mula menjadi panas melihat dara yang rapat dengan affan dan lain itu.

" okay everyone mengantuk tak ? " tanya sir adam mendatar.

"ngantuk !" jerit pelajar pelajar disitu.

" okay la sebelum kita tidur saya dan cikgu yang lain akan agihkan kamu pada 5 kumpulan . Tetapi kamu semua akan bercampur sekolah " kata sir adam panjang lebar.

" maksudnya ? Berapa orang sir ?" tanya wena ingin tahu.

" 9 orang satu group . Come on gerak lelaki sebelah kiri and girls sebelah kanan. " kata sir adam lagi dengan tegas.

" adra , dara , reysha , wena, maria,haziq, hakim , fir , putri kamu semua group 1. Boleh masuk khemah sekarang." kata encik arman guru dari berrysh highschool  yang ditemani miss salleha.

"affan , akbar, aina , rashid ,malik , eyka , rais , rayyan , aqief. "

" wais , murni , zack ? Who is this ?" tanya encik arman memandang sir adam.

" me " kata zack menjeling lelaki itu kau who kan aku taguna.

" okay one more time. Wais,murni ,zack , zul , delia , fify , esha , mila and qai"

Mereka masuk ke dalam khemah selepas mengetahui group masing masing.

" miss alysa " panggil sir adam kepada wanita itu . Madam yang sedang bersembang dengan miss salleha itu sesekali memandang tunangnya itu.

" yes ? " tegur wanita itu dengan pelik.

" i nak tanya dari tadi , kenapa u datang sorang ?" tanya sir adam dia agak keliru kerana guru guru pendamping sepatutnya perlu dua orang lelaki dan perempuan tetapi miss alysa ni datang seorang diri tiada partner.

" oh ,sepatutnya ada sorang lagi tapi dia ada emergency andthen yang lain semua takde free sebab last minute kan . So i pergi je la sorang sorang" jelas miss alysa seorang diri.

" ohh i pikir --" kata kata sir adam terhenti.

" adam , i nak cakap sikit " tiba tiba terjah dari madam syakira

" ha ? Oh ok . See u alysa " kata sir adam sebelum ditarik oleh madam syakira.

" u jangan nak menggatal sangat boleh ? " kata madam memandang jejaka itu dengan berang.

" i jadi peramah pun takboleh ?" kata sir adam naik serabut dibuatnya . Madam ini terlalu kuat cemburu , disebabkan sir melayan eyka lebih la dia taksuka akan eyka kini miss alysa pula ? Lebih ah tu.

" peramah ? Sir , itu menggatal . Siap angkatkan beg dia petang tadi ,malam ni sembang dengan dia u ni kenapa ?" marah madam masih mengawal suara.

"syakira " panggil sir adam perlahan

" oh iya la memang u ni spesies jantan tak cukup satu. Am i right ? Yes , sikit pun u tak rasa effort yang i bagi mungkin sebab u dah kenal i lama? " perli madam

" u suka sangat dengan yang baru jumpa ni kenapa ? Alysa u nak , dara pun u nak " sambungnya.

" Syakira ayuni !! " kali ini sir adam meninggi kan suara.

devil princessWhere stories live. Discover now