- Kit látnak szemeink - mosolyodik el Jisung, mikor Felix Channal az oldalán belép a csoport szobába.

A fiatalabb csak megforgatja a szemeit, és legszívesebben máris menekülne, de Chris mindenttudó tekintete miatt, csak sóhajt egyet, majd lerakja a laptopját a szoba közepén elhelyezkedő körasztal egyik üres részére.

- Örülünk, hogy végül csatlakoztál - mosolyodik el Sana is, mire a lila hajú fiú csak bólint.

- És hogyhogy nem jöttél eddig? - kérdezi Lisa, mire a fiú csak összehúzott szemöldökkel méregeti a lányt.

- Ja, mivel vett rá Chris, hogy eljöjj végre? - kérdezi egy Minho nevű fiú az informatikustól, aki egyre többet pislog.

- Csak a sajátos módszereit használta - szólal meg pimaszul Changbin, mire Chan rázza a fejét, ugyanis nem biztos, hogy ezek a mondatok jól esnek a kisebbnek, akinek az arca lángol.

Felix zavarban érzi magát, így Chrisre néz megváltásul, mire a szőke csak fáradtan felnevet.

- Nem olyan rossz gyerek, mint elsőre tűnik - mondja végül a szőke, miközben összeborzolja a lila tincseket.

- Kopj le, nem vagyok gyerek - löki el kissé idegesen az idősebb kezét, de az csak nevet, ugyanis tudja, hogy a másik nem mérges, hanem zavarban van.

______

- A-atombomba? - pislog teljesen értetlenül Chris, és próbálja kitalálni, mire gondol a kicsi.

A többiek elmentek ebédelni, a két ausztrál maradt csak bent a szobában, mivel Felix meg akarta mutatni ötletét az idősebbnek.

- Egy helyre gyűjtenénk a ténylegesen újrahasznosíthatatlan szemetet, és az óceán közepén felrobbantanánk - mutat a kisebb egy tervrajzot, amit Chan részletesen átvizsgál.

- Hát, nincs nagy esély arra, hogy radioaktív cunamit okoz a robbanás? - teszi fel szépen a kérdését, de mikor Felix a fejét rázza, kíváncsian várja a magyarázatot.

- Nem, hogyha a lerakott szemetet körül kerítjük majdnem tíz méteres fallal - Felix a számításait is Chris orra alá tolja, aki csak kapkodja a fejét.

- Én - szólal meg lágyan Chan - nem akarlak lelombozni, meg leszólni az ötleted, hiszen tényleg jó lehet, de nem biztos, hogy a vezetőség ebbe beleegyezik - Felix arca azonnal grimaszba rándul, majd mély levegőt vesz, de kezei elkezdenek remegni, és újabb mély levegőket véve próbálja nyugtatni magát - Felix - Chan a fiú egyik kezére fog, mire a kisebb rákapja kissé ködös tekintetét - Jó az ötleted. Eddig a tiéd a legjobbnak tűnő. Szóval ne hidd azt, hogy nem csinálod jól. Még délután beszélek Namjoonnal - mondja a fiúnak, aki egy apró mosollyal válaszol, így Chris is elmosolyodik - Gyere, menjünk enni.

______

- Hát... - Namjoon megvakarja a tarkóját - Az az egészben a furcsa, hogy jónak tűnik, pedig egy kurva nagy atombomba robbanásról beszélünk - ráncolja a homlokát.

Chan csak beharapott ajkakkal figyeli a vezetőnek kinevezett 25 éves fiatal férfit, aki végül sóhajt egyet és lerakja az asztalra a vázlatot.

- Holnap beviszem ezt a terep 8-asba. Meglátjuk, mit mondanak ott - mosolyodik el halványan, mire Chris csak vigyorogva köszöni meg, majd elköszön a másiktól.

I Hope We Are Not A Team [Chanlix] ✓Where stories live. Discover now