10

684 62 34
                                    

- Felix, készen állsz? - lép be Chris mosolyogva a fiú a szobába, de ajkairól azonnal lefagy a mosoly, mikor meglátja a kisebb összetört alakját, miközben az szipogva törli le könnyeit - Jesszusom Lix - azonnal odalép az informatikushoz, aki ágya szélén itatja az egereket.

Könnyes szemeivel felnéz, és azoktól az íriszektől Chan lelke egyszerűen elolvad. Óvatosan felhúzza a fiú testét állásba, majd jó szorosan magához húzza a kisebbet. Az persze újra sírni kezd, és beletemeti arcát az idősebb pulóverébe.

- Mi a baj, kicsi Lixie?

Chris újjaival a fiú hajába túr, fejbőrét cirógatja csontos nyúlványaival, míg másik kezével erősen préseli a kisebb mellkhasát az övéhez. A fiatalabb a szőke derekát öleli, és legszívesebben fejét nem emelné fel sohasem annak nyakából.

- Félek, Chris. Kibaszottul félek.

- Felix - szólítja meg a fiatalabbat lágy hangon - Nem lesz baj.

- Mégis honnan a faszból tudod? - a kisebb akaratlanul is felemeli hangját, hátrébb hajol, miközben alig kap levegőt a sírás miatt - Mivan ha elbaszom mindenki életét? Ha tönkre megy az egész kurva bolygó, mert én ekkora baromsággal akartam megoldani ezt a problémát? Ha a robbanás miatt mindenki gecire radioaktív fertőzött lesz? Ha-

- Ne merj káromkodni még egyet - Chan sötét szemekkel fogja be a kicsi száját, aki végül lehorgasztja a fejét, és újra a szőke vállába temeti arcát, miután az elengedi ajkait a fogságból - Tudom, hogy ez most nagyon stresszes neked, de figyelj - Chris ennél is szorosabban húzza magához a remegő testet - Ha nem lenne jó az ötlet, ha ennyire veszélyes lenne, nem engedik meg, Felix. A te ötleted volt, igen, de mindenki beleegyezett, azaz elvállalta a felelősséget, mindent, ami a tervel jár. Úgyhogy, ne ostorozd magad.

A kisebb szipogva kapaszkodik a masszív testbe, miközben elmormol egy köszönömöt. Chan csak kuncog rajta.

- Gyere - lép el végül a szőke, majd megragadja a kisebb csuklóját - Menjünk le, és nézzük meg majd a felvételt.

Felix torka össze van szorulva, de az idősebb érintése megnyugtatja. Hiába szinte reszket az idegességtől, nem hátrál meg, csupán Hyunjin elbújási módszerét használja, csak Ő Chanon. A férfi háta mögé húzódik, és szinte menedékként használja a szőkét.

Amint leérnek a csarnokba, Felix lábai is remegni kezdenek. Arca sápadt, mikor megpillantja a nagy képernyőn a hatalmas szemét kupacot, amit egy helikopterből videóznak.

- Nyugi - karolja át a kisebbet a szőke - El fognak onnan jönni a robbanás előtt.

Felix izzad. Sohasem volt az izzadós fajta, de most úgy érzi, folyik róla a víz. Mélyeket lélegzik, remegő kezeit próbálja nyugtatni, de nehezen megy neki.

A percek telnek, a visszaszámlálás elkezdődik, miután a helikopter elhagyja a helyszínt, és biztonsagos távolságba nem ér. A robbanás helyszínétől annyira nem messze felszerelt kamera képernyőjén keresztül bár csak a szemétkupactól annyira nem nagy, de nem is kicsi távolságra felépített fal szerűséget látják, de ez is elég, hiszen a lényeg az, hogy az alaphullámot, aminek radioaktívitása hatalmas lesz, ne engedjék bele egyenesen az óceán minden részébe.

Végül a csapat annyi szemetet összeszedett, hogy több bombát is készítettek, hiszen nem biztos hogy egynek a robbanása elég lesz. Bár ez nem a lila hajú ötlete volt, most mégis iszonyúan retteg, hogy túl sok lesz ez így.

Felix kezei egyre jobban reszketnek. Ahogy látja a visszaszámlálást, úgy sápad le egyre jobban. Az utolsó fél percben annyira elbizonytalanodik, hogy fal fehéren Chrishez fordul.

I Hope We Are Not A Team [Chanlix] ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora