- Mondtam, hogy baj lesz.

- De minden rendben van, Felix - Chris próbálja nyugtatni a fiút, aki minduntalan magát ostorozza a történtek miatt.

- Egy csomó épület tönkrement a cunami miatt - rázza fejét elkeseredetten, mire Chan megfogja kezét, és összefűzi ujjaikat.

- A cunami természetes jelenség. Ez csak egy következmény volt, nem te akartál egy nagy hullámot a városra zúdítani - a szőke lágyan beszél a fiúhoz, miközben a folyosón mellette sétál, kéz a kézben.

Felix bokáját végül lerögzítették, ugyanis erősen meghúzta említett testrészét. Bár a fiú egy apró jelet sem mutat arra, hogy fájna végtagja.

- Hé srácok - lép oda hozzájuk Changbin és Hyunjin, miközben a csoport szobába tartanak - Mi történt, hogy mindenki ennyire kivan? Olyan furcsa mindenki. Felix, és mi van a lábaddal? - az alacsony értetlenül kíváncsiskodik, mire a lila hajú sóhajt egyet.

- Kiment a bokája, mikor szaladtunk felfelé a víz elől - mondja Chris, mire a másik kettő összeráncolja homlokát.

- Milyen víz elől? - kérdezi végül Hyunjin, mire Felix újabbat sóhajt.

- A cunami hullám elől - lelkét még mindig marja a hiba.

- Mi a faszom - szalad ki Changbin ajkai közül - Cunami volt tegnap?

Chris teljesen értetlenül vizsgálja a kettőt, majd megtorpan, és Hyunjin elé lépve elhúzza a fiú nyakától a pulcsiját. Csak hangosan felnevet, amint meglátja a pirosas lilás foltokat az elpirult fiú nyakán.

- Baszki, ti végig szexeltétek a tegnap estét, míg mindenki más a cunami veszéllyel foglalkozott?

Hyunjin totálisan vörös arccal bújik el párja háta mögé aki kínos vigyorral állja Chris szemkontaktusát.

- Ezek szerint - nem bírja sokáig, elneveti magát, csak úgy mint a szőke.

________

- A radioaktívitás miatt még nem néztük meg közelről a helyzetet, de úgy tűnik, minden sikeres lett, csupán a törésvonalas story volt az egyedüli hiba - vázolja a dolgokat Jisung, miután gratulál Felixnek a hibernáló központba való bejutásáért.

- Erre nem gondoltam - motyogja Felix, mire Chan csak sóhajtva karolja át a fiú hasát, és így magához paszírozza a kisebb hátát.

- A helyszínt nem adtad meg a tervedben. Ez egyszerű figyelmetlenség miatt történt. A lényeg, hogy a hibernált személyek egyben vannak, és ti is, nagyjából - kuncog Ji, mikor a lila hajú lábára néz.

- És nekünk még lesz feladatunk? - egy lány hangja hallatszik, Jisung azonnal válaszol.

- Az újrahasznosítás téma még mindig él, de a rázós részén már túl vagyunk a feladatnak. Meg kell találnunk azokat az anyagokat, amiket könnyen és olcsón, de rengetegszer újra tudunk hasznosítani. Mostmár ez a feladat, illetve az újrahasznosító gyárak megtervezése.

Felix sóhajtva hajtja fejét Chris vállára, aki mosolyogva fordul oda hozzá. A kisebb a férfit nézi, de nem csinál semmit sem.

- Mi az? - az idősebb édesen kérdezi a kisebbet, aki szüntelenül az Ő arcát kémleli.

- Tegnap megtaláltad a pólót, igaz? - kérdezi kissé bizonytalanul, mire a másik bólint - Heh, bocsi, de túl jó illata van - kuncog, mire a másik halkan felnevet.

- Áh, szóval csak az én illatom miatt kellett - mosolyogva csípi meg a kisebb arcát - Azt hittem elhagytam valamikor, de ezek szerint jó kezekben volt - pimasz hangjára elvörösödik a kicsi, de végül ártatlan arccal szimatol bele a fiú nyakába, majd apró puszit nyom a bőrre - T-te most komolyan, Felix? - a kisebb csak kuncog, míg a szőke arcán halvány pír jelenik meg.

- Ne a csoport szobába, légyszi - fogja fejét Jisung, mire a kettő ausztrál felnézve rájön, hogy szinte mindenki Őket vizslatja.

_______

- Amúgy izé, Chris - Felix hatalmasat nyel, mielőtt beszélni kezdene.

A szőke szobájában vannak, este van már, viszont a lila hajú az idősebb ölében ülve végre ráveszi magát, hogy felhozza a témát.

- Igen? - kérdezi a mérnök, miközben a kisebb ujjaival játszik, aki sóhajt egyet.

- Akkor most... Mégis mi van köztünk? - kérdezi halkan, hangja megremeg, fél, hogy az idősebb nem akar hosszútávra tervezni vele.

- Mit szeretnél, Felix? - dobja vissza azonnal a labdát a férfi, de a kisebb szótlan - Mert ha meg akarod próbálni együtt, én benne vagyok, viszont ha nem, azt a választ is tiszteletben tartom.

A kicsi szíve eszeveszett tempóban dobog. Ezek szerint Chan nem közömbös iránta, ha felajánlja a párkapcsolat lehetőségét is.

- T-te kedvelsz engem, Chris? - a fiú szinte suttog.

- Szerinted, ha nem éreznék semmit sem irántad, akkor megcsókoltalak volna? - vonja fel egyik szemöldökét kérdően mire a lila hajú csak mosolyog.

- Én meg akarom próbálni - válaszolja végül, és óvatosan összefűzi egyik kezét az idősebb ujjaival - De ha ez az egész véget ér, még akkor is lesz esély arra, hogy folytatódik a kapcsolatunk?

A szőke mosolyogva csókol a fiú arcára, aki csak jobban hozzá simul a masszív testhez.

- Persze, hogy lesz - mondja a szőke - Ha benne leszel, akár össze is költözhetnénk ezek után.

Felix szeme felcsillan, az ötlet nagyon tetszik neki, viszont elgondolkodik pár dologon. A számára igen fontos személyen.

- D-de akkor a Mamámmal mi lesz? - ajkai megremegnek, mire a másik csak mosolyogva simogatja a fiú kezeit.

- Mondanám azt, hogy költözzön velünk, de nem biztos, hogy mindent tudni akar, ami az unokájával történik - a pimasz hangsúlyra Felix zavarba jön - De akár úgy is csinálhatjuk, hogy közel költözünk, így minden nap meglátogathatod.

Felix szívében melegség áramlik végig, az idősebb szavai simogatják lelkét, el sem hiszi, amiért ennyire kedves vele a másik.

- És a te családoddal mi lesz? - kérdez vissza a fiú.

- Az egyetem miatt már négy éve nem lakom otthon, csupán kéthetente hazajárok. Nekik minden nap van társaságuk. Nem lesznek magányosak nélkülem, de minden második hétvégén majd elviszlek magammal téged is - vázolja a helyzetet a férfi, mire a kisebb csak bólint.

Elmerül az idősebb ölelésében. Biztonságban érzi magát, és tudja, a másiknak fontos.

- Szerinted ezek után, minden rendben lesz? - a kisebb a szőke kezét nézegeti, gyönyörködik a hosszú ujjakban.

- Igen - puszil a fiú hajába - Lehet lesz még egy két probléma, de megoldunk mindent. A környezetet nagyjából rendbe fogjuk tenni, és lehet már egy év múlva tényleg vége lesz a hibernálásnak.

A szeplős most elhiszi a szavakat. Bízik a legjobban. Minden sikerülni fog, és egy tényleg jobb környezet vár rájuk.

- Chris - a fiú hangja halk, a másik hallja rajta, hogy félálomban van - Szeretlek.

A szőke elmosolyodik, és a fiú arcát lágyan megsimítja, majd csókot nyom a puha bőrre.

- Tudom, Felix. Én is szeretlek.

I Hope We Are Not A Team [Chanlix] ✓Where stories live. Discover now