Felix nem bírja megállítani könnyeit. Ahogyan szalad le a csarnokba, csak sírni képes. Jisung gyorsan elmagyarázza, hogy ugyan a robbanás hullámát elkapták, egy törésvonal a löket miatt elmozdult, víz alatti földrengést okozva, bár szerencsére hamar észrevették a víz visszahúzódását, a cunami le fog csapni a partra.

A probléma itt nem velük van, hiszen az épület igencsak messze van a parttól, így a hullám nem éri el Őket, viszont a hibernáló központot igen.

- A hibernáló ágyaknak alapjáraton nincs lefedése, ami azt jelenti, hogyha bármelyik ágyat is ellepi a víz, és kikészíti a rendszerét, az ágyban lévő ember halott - Hyungwon, egy másik csoportba tartozó férfi szavaira nagyon figyel a fiú, miután a csarnokba futottak - Ha bele tudnánk lépni a rendszerbe, és beadnánk az összes ágynak a levédési funkciót, azok kibírnák a vízet, minimum két hétig. Persze utánna muszáj leszívnunk a vizet, a lényeg, hogy le kell fedni az ágyakat.

- A rendszerbe akárhol bele lehet lépni? - orrhangon beszél a fiú a sírás miatt, de ez most kicsit sem érdekli Őt.

- Sajnos nem. Csak a központban, ami innen huszonkettő kilóméter. Illetve a rendszerbe nem léphet be akárki. A probléma az, hogy csak Namjoon kézlenyomatát engedélyezték, de Ő még nem ért vissza a helikopterrel, és minimum még két óra, mire ide érnek, a hullám pedig nagyjából tizenöt-húsz perc és itt van - Hyungwon homlokán gyöngyöznek az izzadság cseppek az idegességtől.

- Elmegyek - mondja határozottan Felix, majd az eddig is kezében szorongatott laptopját markolja egyre erősebben - Fel tudom törni a rendszert. Biztos van rá mód. Hacker vagyok - dünnyögi, mire Hyungwon csak féloldalas mosollyal válaszol.

- Tudjuk. Azért kerültél be. Remélem nem hitted, hogy sima informatikusként láttunk téged - a férfi bátorítóan megszorítja a kisebb vállát - Tudsz motort vezetni? - a lila hajú megrázza fejét.

- Én tudok - szólal meg Chan, majd megragadja Felix kezét - Együtt elmegyünk.

Hyungwon egy adóvevőt nyom Chris kezébe, majd rábólint a dologra, és ad egy slusszkulcsot is.

- Kit van az épület előtt a motor, az adóvevő pedig bármikorra, ha baj van. Azonnal szóljatok, ha pedig nem értek vissza ide időben, irány egy kurva magas, vaslábazatos épület, de te úgyis mérnök vagy - bök a szőkére aki komoly arccal bólint majd pedig Felixel együtt futva veszik az irányt a kijárat felé.

Felix próbálja összeszedni magát. Ez talán most élete legfontosabb percei lesznek, ahol változtathat tényleg az emberek sorsán. Élet halál kérdés ez az egész.

A fiú rettentő erősen szorítja egyik kezével a laptopját, amit a saját és Chris teste közé rakott, illetve a szőke férfi derekát, hogy ne essen le a motorról, míg Chan nem ismerve korlátokat húzza meg a gázt, amint beüti a gpsbe a célpontot.

A lila hajú legszívesebben csak sírna, és kiabálna, amiért tényleg probléma lett, de tudja, ez most nem annak az ideje. Arra lesz majd lehetősége később is.

Remegve száll le ugyan a motorról, de amint Chris ujjai az övé köré fonódnak, együtt rohannak be az épületbe, egészen a központi parancs szobába, ahol az ágyak rendszerével találják szembe magukat.

Felix felcsapja gépét, és kérdés nélkül csatolja hozzá egy kábellel a rendszerhez. Chris csak nézi ahogy a fiatal fiú újabb és újabb kódokat üt be, de mindig megtagadja neki a rendszer a belépést.

- Kurva anyádba - szalad ki ajkain, de az idősebb nem szól érte. Most nem - Baszdmeg, gyerünk, gyerünk már - szinte kiabál a gépnek.

- Hé srácok - az adóvevő megszólal.

I Hope We Are Not A Team [Chanlix] ✓Where stories live. Discover now