Epilogue

830 93 78
                                    

- Mama? - kiálltja el magát a fiú, miután belép a lakás előterébe.

Két éve nem látta az idős nőt. Nagyon hiányzott neki, így amint vége lett a hibernálásnak, egyből megcélozta Ausztráliát.

- Lixie? - jön a konyhából a női hang.

Az ősz hajú hölgy majdhogynem örömkönnyeket hullatva siet be a nappaliba, és mikor meglátja a szeplős fiút, hatalmas lesz mosolya.

- Édesem. Oh, Felix - vonja szoros ölelésbe a fiút, aki úgy bújik a nőhöz, akár a saját anyja lenne az - Egyre helyesebb vagy Drágám. Nagyon fess fiatalember lett belőled - a nő szemei teli vannak szeretettel, majd megsimogatja a fiú arcát.

Mosolyogva nézi a fiút, akit bár Ő csupán alig egy hétig nem látott, míg Felix több mint két évig az idős nő nélkül volt.

- Hát te? - a nő ajkai közül kíváncsian szaladnak ki a szavak, mikor megpillant a fiú háta mögött egy szőke férfit, aki apró mosollyal nézi a párost.

- Mama - Lix megfogja a nő két kezét, és lágyan annak szemeibe néz - Ő itt Chris. Egy csoportban voltunk a munkálatok alatt. És már majdnem másfél éve hogy együtt vagyunk.

A nő szemei felcsillannak, majd lassan elvigyorodik. A közelebb lépő férfire vezeti tekintetét, végigméri a szőkét, majd elengedve unokája kezét, látványosan nézegeti a számára idegent.

- Hmm... Nem rossz, nem rossz - bólogat a nő, amint kielemzi a férfi arcát, majd kezeivel megtapogatja Chris karját - Van hús is, ez is rendben van - Chan arca kissé vörös színt vesz fel - Lehetne magasabb, de nem vészes. Üdvözöllek téged, Haela vagyok, nyugodtan tegezz - néz végül kedvesen a férfira, aki kuncogva hajol meg az ősz hölgy előtt.

- Köszönöm - mosolyodik el Chan is, mire a nő gesztikuálva tereli a fiúkat a kanapéra.

- Még a hangja is jó - szórakozik suttogva magában a nő, amin Felix fájdalmasan felnevet.

- Na és kedves Chris, hogyan ismerted meg az én lila fejű unokám? - Felix összehúzott szemekkel néz nagymamájára.

- Felix makacs volt, én pedig kitartó - a szőke édesen elmosolyodik, mire a kisebb zavarba jön - Bár mondjuk, Haela, az unokád már az első pillanatban belémesett, menthetetlenül.

________

Chris mosolyogva invitálja be a lila hajú fiút a kertesház ajtaján. A fiatalabb zavarban van, de amint a szőke megfogja kezét, csak sóhajt egy nagyot.

- CHRIS - egy hangot hallanak a nappaliból egyenesen, majd az idősebb mellkasához csapódik egy sötét hajú lány.

- Szia Hannah - nevet fel Chan, majd megsimogatja a húga fürtjeit, bár így el kell engednie párja kezét.

- Channie, de megférfiasodtál - lép oda a nő is, majd a fiú arcára simít.

- Ezt úgy mondod, mintha két évvel ezelőtt már nem lettem volna elég férfias.

- Ha szakállat növesztenél, talán nem néznének fiatalabbnak - szólal meg a szőke apja, aki szintén ölelésbe húzza fiát, csak mint anyja.

- Ezt már annyiszor beszéltük - sóhajt egyet Chan - Nem lesz szakállam. Soha - összehúzott szemekkel méregeti a családtagjait, de lágy mosoly van ajkain. Már hiányoztak neki.

- Ki a szőlő fejű? - Lucas, Chan öccse az eddig csöndben lévő szeplősre néz, aki a hirtelen figyelemtől zavarba jön.

I Hope We Are Not A Team [Chanlix] ✓Where stories live. Discover now