Harry nem akarta a többieket beavatni abba,hogy Desmond egyik embere leskelődik utánnunk. Én viszont erősen ragaszkodtam ahhoz,hogy számoljunk be a dolgokról.
Az alfa elmondása szerint csak megijesztenénk és felzaklátnánk őket és szerinte a lányok csak meginognának az egész terv végre hajtásában.
Viszont én azt mondom igenis joguk van tudni,hiszen ők is benne vannak ebben az egészbe. Akár őket is lefotozhatta volna de nyilván nem tette hiszen avval,hogy én szerepeltem a képen csak fel akarta idegesiteni Harryt.
Közös megegyezés alapján-vagy nem-végül arra jutottunk hogy elmondjuk.Így hát másnap reggel be is avattuk őket.Én értem ki legelőször a házból igy a padok felé vettem az irányt. Harry göndör haja már a távolból észre vehető volt. Ajkaimat mosolyra húztam majd megérintettem azokat. Lepörgött előttem a tegnap este egy kis részlete,vagyis amikor megcsókolt. Ahogy közeledtem a padokhoz tarkóm bizsergése úgy erősödött. Nem fordult meg,hogy ellenőrizze ki fog társulni hozzá. Pontosan jól tudta hogy jön valaki mögötte és azt is hogy ki. Le merem fogadni hogy az ajtó halk csukódásat is meghalotta és hogy illatomat egyből megérezte amint kiléptem a házból.
-Jó reggelt-Köszöntem neki. Rám nézett és elmosolyodott
-Neked is.-leültem mellé még mindig őt kémleltem. Ujjaival lagyan megfogta az arcom közelebb húzott magához majd egy apró csókot nyomott a számra. Bevallom örültem annak,hogy evvel üdvözölt és nem avval kezdte rögtön,hogy inkább felejtsük el azt ami tegnap történt. Bevallom nem akartam elfelejteni,annak ellenére sem,hogy egyik felem még mindig utálja. Egyik felem még mindig örlődik a másik ellen és próbálja rábeszelni,hogy de bizony ő volt a bátyjám gyilkosa.-A többiek is lassan jönnek. Bár reméltem,hogy meggondoltad magad evvel kapcsolatban de amint látom nem.-Karolta át a derekam és közelebb húzott magához. Vállára hajtottam a fejem.
-Semmi baj nem lesz. Joguk van tudni-mondtam ugyan azt amit tegnap,mikor sétáltunk vissza felé az erdőböl.
Sóhajtott egyet
-Ám legyen ha így akarod.Nem engedtem ebből az egészből. Mi a lányokkal mindig elmondtunk egymásnak mindent mióta egy csapat vagyunk. Még a legapróbb dolgokat is és ezt el is vártuk egymástól
Akkor is ha mi úgy éreztük,hogy ez senki mást nem érdekel. Sosem tudhattuk,hogy melyik infó fog jól jönni majd valamikor. Nagy hátba szúras valamint álszentkedes lenne ha én most nem avatnám őket be. Hisz ez azért még sem olyan apró dolog.
Mindig én hangoztattam azt,hogy mindenről tudni akarok szóval: Nem,nem fogom meggondolni magam akkor sem ha Harrynek ez nem tetszik.Niall és Liam közeledtek felénk. A festett szőke hajú srác valamit nagyon magyarázott barátjanak,hiszen észre sem vett minket mikor oda értek hozzánk.
Niallékat követte Lucy. Majd megérkezett Zayn és így szépen lassan a többiek is.
A Lányok zavarodottan néztek Harry kezét a derekamon. Magyarázatot vártak. De nem csak ők. Én is szerettem volna tudni hogy mi ez az egész. Hamarosan lesz egy kis beszélgetésünk Harryvel ami remélem nem fog szíven szúrni.Harry smaragd zöld szemeibe néztem. Élesen beszívtam a levegőt. Minél élőbb elmondom nekik annál jobb. Túl kell esni rajta.
Megköszörűltem a torkom evvel felhívva magamra a figyelmet. Mindenki rám kapta a fejét igy elértem amit akartam.
-Szóval egy gyors kis megbeszélés lesz-kezdtem bele ám Harry gyorsan a szavamba vágott.
-A terven nem változtattunk meg semmit, csak kíváncsiak vagyunk ti mit gondoltok erről az egészről.Őt megerősitve csak bólogattam. Kezemben ott szorongattam a levelet a képpel együtt. Nem voltam teljesen biztos abban,hogy a képet is megmutatom de ha nem teszem akkor lehet el sem hiszik.
-Desmond megint üzent-mondtam ki végül.
Lányok egyből felvonták szemöldekeiket.
Még a farkasok nyugodtan vártak hogy folytassam. Kezemben lévő lapot szét hajtottam majd előre nyujtottam. A füvet pásztáztam és csak éreztem,hogy kezemből valaki kiveszi azt.
-Jó és?-kérdezte értetlenül Niall.
Harryre néztem. Szemeztünk pár másodpercig majd végül vette a célzást és megszólalt helyettem.
-Ez mellé kaptunk egy képet. Amin épp Angel zuhanyzik-jelentette ki. Annyira nyugodtan mondta. Ha nem egy nyelvet beszélnénk azt hinném épp esti mesét olvas.
BINABASA MO ANG
Ki Hitte volna?-H.S ff
RandomAz emberek nem mindig bíznak meg mindenkiben. Angel a 23 éves fiatal lány sem táplált az emberekhez-vagy nem emberekhez-nagy reményeket az az eset óta. Felmérhetetlen dűh keletkezik benne amikor a legnagyobb ellensége szivességet kèr tőle, mégis val...