PARTİDE YAŞANANLAR

665 15 21
                                    

Telefonuma göz gezdirdikten sonra ilk konuğum gelmişti. Bu Lisa'ydı. Bana selam verdi. Üzerinde kedi kadın kostümü vardı. Upuzun saçlarıyla çok sexy duruyordu. "hadi herkes gelmeden seni hazırlayalım" dedi. Kol kola girip yukarı çıkmıştık.

Okulda benim dikkatimi çekmeye çalışarak saçmalamıştı. Ama onu sevmiştim. Sevimli ve sexy 2 modu vardı. Ve ben daha çok sevimli yönünü görmeyi seviyordum. İnanılmaz derecede güvenmiştim ona birlikte BüyüHatip lisesinin çatı katında güneşin batmasını izleyerek dondurma emiklemiştik. Onunlayken ailemle olan problemlerimi anlatabiliyordum.

*1 saat sonra*:
Makyajım bitmişti. Elbisemi giydim ve artık hazırdım.

Salona indiğimde herkes deliler gibi dans ediyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salona indiğimde herkes deliler gibi dans ediyor. Deliler gibi sarhoş oluyordu. Omuz devirdim. Merdivenlerden iddialı bir şekilde indim. Lisa içecek getirmeye gittiğini söyleyerek yanımdan ayrıldı.

Konuklarıma selam verdim herkese karşı gülümsedim. Yanıma sarışın bir çocuk yanaştı.

"Selam bebeğim, takılmak ister misin?" dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Selam bebeğim, takılmak ister misin?" dedi. Alıcı bir gözlr baktım. Gülümsedim. Ne kadar çekici bir çocuktu bu böyle. Kafamı salladım. "Elbette size katılırım Bay Draco" dedim.

O sırada hareketli bir şarkı çalmaya başladı. Kendimi dansın ve Draco'nun sexy kollarına bıraktım. Mac markalı rujumla, Prada ayakkabılarım ve Dior elbisemle ışıldıyordum. O da beni beğenmişti. Bunu, onu ilk gördüğüm anda anlamıştım. Onu öpmek istiyordum aslında. Merak etmiştim. O bir züppeydi. Ama bende öyle değil miydim?

Günü geçirmenin peşindeydim. En havalı olmanın peşindeydim.

Yüzünü inceledim çok yakışıklıydı. KASLIYDI. O KASLI BİR BÜYÜCÜYDÜ.

İlerleyen saatlerde içkimi yudumlarken dayanamayıp dracoyu öptüm. O da aynı tutkuyla yanıt verdi. Muhteşemdi. Alkolden sıcaklamış bedenim şimdi yanıyordu.

Bir anda biri beni kolumdan çekti. Ne olduğunu anlayamamıştım. Gözlerimi aniden açtım. Draco da şaşkınlıkla arkamdaki kişiye bakıyordu. Arkamı döndüm. Bu Harry'ydi.

************************************
Selam ponçikler ben geldim, kitabımı beğeniyorsanız vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen💗🌈💗Sexy hikayem sizler sayesinde büyüyecek bebeklerrr... Susamlı sucuklarım benim🍭

SEGZİ BÜYÜCÜM DRACO🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin