Öpücük

264 8 34
                                    

Dans ederken kendimi çok özgür hissediyordum. İlk part bitmişti. Sıra amatörlerin dansındaydı. Ardından mola olacak ve gecenin sonlarına doğru da Christopher ve bizim partımız yapılacaktı.

Soyunma odasında tanıdığım kimse yoktu. Büyük ihtimal onlar beni tanıyordu. Çünkü popüler biriydim. Ve bu hep hoşuma gitmiştir.

Kabinlerden çıkıp asıl salona girdim. Harry ve lisa aynı masada oturuyor ayrıca yanlarında olan ergenlerle muhabbet ediyorlardı. İğrendim. Öğkkkk. Gözlerimi kaydırırken herkesi gereksiz derecede fazla incelemiştim.

Arkamdan daha önce işitmediğim bir erkek sesi işittim. Ona yol verecektim ki :

-Selam Jennie değil mi?

-Evet benim.

-Benim adım David. 4. Sınıflardayım ve amatör dansçıyım. Arkadaşlarımla beraber çaylakların dansını izlemek istedik ve senin diğerlerinden farklı olduğunu hemen anladık. Sendeki ışığı görmemek imkansız. Muhteşem dans ediyordun. Hedefin de bu değil mi amatör dansçı olmak veya dans hocası olmak?

-Evet kezinlikle bende amatör olmak istiyorum,dedim içimden geçen bir ses bunu fazla özgüven ve cesaretle söylemişti. Ben bile kendime inanamıyordum.

-Süper, böyle devam et. Hem daha önce hiçbir çaylak öğrenci solo olarak dans etmedi sen ilk olacaksın. Genelde tecrübeli diye amatörler alınır. Ama harika iş çıkaracağından eminim.

-Çok teşekkür ederim David. Çok memnun oldum seninle tanıştığıma dedim.

-Eğer dans konusunda yardıma ihtiyaç duyarsan ben ve arkadaşlarım seni bekliyor olacağız. Yardım edebiliriz.

David'e teşekkürlerimi iletirken mutlulukltan havalara zıplayacaktım. Bir saniye neydi o? İlham meleği mi?
David koçum sen bana lazımsın moralim bozukken de gel hep olur mu?

Son anda gözlerim dracoyu buldu. Onu dışarı çıkarken gördüm. Sanki acelesi var gibiydi. Normlade olsa yanıma gelir tebrik eder belki beni öperdi.

Dans etmemize 5 dk kaldığı için çabuk olmalıydım.

Dışarı çıkana kadar onu takip ettim. Ta ki yanında bir kızı görene kadar. Tanımıyordum fakat birşey hakkında tartışıyor gibiydiler. Geride kalıp onları izledim. Kız Draconun dudakların yapıştı. Daha fazlasını göremezdim. Geri çekildim ve kabinlere girdim.

Kendini topla, kendini topla, kendini topla... O senin birşeyin bile değildi dedim o sırada içeri Christopher girdi. Bana sarıldı.

-Yapabileceğimizin en iyisini yapalım Jennie. Biz bunu başarabiliriz dedi.

Sahnede yerimizi aldığımızda herkes dansımızı izliyor ve bize dikkatle bakıyordu. Bunu hissedebiliyordum.

Tempoya kendimizi kaptırdık.
(mediadaki dans videosunu izlemeniz önerilir)

Kusursuz devam eden dansın sonuna gelmiştik. Christopher belimden tuttu bem ise vücudumu esnettim ve yere doğru indim. Dansın bitişinde kafamı kaldırdım. Christopher ile çok yakındık ve hiç düşünmeden ben onu öptüm.

Sen şimdi görürsün Draco. Kesinlikle burdaydı ve bebi izliyordu. Emindim. Gözleimizi açtık. Bakışlarımı çıkışa doğru yönelttim. Çünkü Dracoyu çıkarken gördüm ve tabiki öpüştüğü kız da arkasından çıktı.

Selam verip sahneden indik.

************************************
Vayyyy 1 günde 2 bölüm aşkolar ben çıldırdım. Yarın bölüm gelmicek galiba:(( Sorry

Bölüm nasıl bitti?
Güzel miydi sizce böyle sayqo bölüm yazmaya devam ediim mi?
👁️🧠👁️

SEGZİ BÜYÜCÜM DRACO🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin