Dans

196 10 21
                                    

Pratiğe gitmek için hazırlanmıştım. Birkaç saat öncesinde birşeyler yemiştim. Karnımın çok şişmesini istemiyordum. Dans ederken kötü görüntü oluşturabilirdi. Bu gecenin en iyisi ben olmak istiyordum. Acaba Draco ne giyecekti? Onu merark ediyordum. Çünkü onu görmek için sabırsızlanıyordum. Sanırım onu öpmek istiyordum. Herneyse. Üstüme siyah arkasında sırt detayı olan bir crop, altıma beyaz channel marka bir eşofman, ayaklarıma da sneakerlarımı geçirdim. Çantama telefonumu, rujumu ve beyaz elbisemi koydum artık hazırdım.

Çıkmadan önce Clive Christian marka parfümümden sıktım tabiki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çıkmadan önce Clive Christian marka parfümümden sıktım tabiki.

Akademiye girdiğimde herkesin sırayla pratik yaptığını gördüm.
Bayan Emily dans eden kişilerin geçmişlerine bakıp bizleri seçmiş daha sonrasında da 3 gruba ayırmıştı. İlk gruptakiler:stajyerler. Dans kariyerine başlamış fakat daha sonra bırakmış olanlardı. İkinci grutakiler:çaylaklar. Dans kariyerine en az 3 yıl boyunca devam etmiş ve hala devam edenlere deniyordu.

Üçüncü gruptakiler:amatörler. Bir amatör olmak çok zordur. Dolayısıyla sayıları da diğer gruplara nazaran en az olanlar amatörlerdir. Çok büyük çaba gerektirir. Fakat burada kaç yıl dans ettiğin önemli değil, yıllar içerisindeki gelişimin önemlidir. Bende onlara çok özenirim.

Ben 2. gruptaydım. Ben bir çaylaktım. Ve bu akşam benimle dans edecek herkes de öyle. Önceden bir dans kariyerim vardı. Fakat ayağımı incittikten sonra dans tutkum yarıda kesilmişti. Aslında düşündüm de belki de amatör bir dansçı olmalıydım.

Christopher'ın sesini duydum.

"Jennie bebeğim, beraber ısınma hareketleri yapalım gel" dediğinde ona döndüm. Bana böyle seslenmeye devam ederse ona karşı saygımı bozacaktım. Gözlerimi devirdim. Fakat saçlarımın maşasının bozulmasını istemediğim için özenle toplayıp yanına gittim.

Christopher sürekli bu akşamın mükemmel olacağından bahsediyordu. Onu dinler gibi yapıp, başımı sallıyordum. Ne boş bir herifti bu? Eğer dans kariyerimde bu salakla birlikte olacaksam sayısal derslerime çok çalışıp doktor olma hayalimi gerçekleştirmeliydim sanırım.

Tanrı kendisine güzel bir yüz vermiş, bir tarafı eksik bırakmış diye düşündüm.

Dans pratiğini bitirince soyunma odasına geçtim. Su içecektim. Saçlarımı açtım. Daha sonrasında da makyajımı tazeleyip, sahneye çıkacaktım. Birden yanağıma temas eden bir ıslaklık fark ettim. Hemen uzaklaştım. Bu Draco'ydu.

-Draco ne yapı..?
-Çok acelem var sadece seni görmek istedim. Ama seni en önden seyredeceğim dediğinde çoktan odadan çıkmıştı.

Tanrım bu çocukla ne yapıyorum. Ondan hoşlanıyorum. O da benden. Ama kimse birbirine itiraf etmiyor. Ve bu oyundan sıkılmaya başladım sanırım. Ona olan duygılatımı bu gece açacağım sanırım. Herşeyin belirsiz olmasından korkuyorum.

Son 15 dakikamı instagramda geçirdim. Ailem. Acaba yaşasalardı bu gün burada olsalardı benimle gurur duyarlar mıydı? Ağlamamak için kendimi zor tuttum. Annemi ve babamın enerjisini içimde hissettim. Sanki bana sinyal veriyorlar gibiydi. Son kez aynaya baktım, makemi taktım ve çaylak kız grubunun yanına gittim.

Görevli son 5,4,3, 2 , 1 dediğinde kocaman dev ekran açıldı ve heryeri yapay duman kapladı. Müziğin başlamasıyla herkes kendini kaptırdı.

(Dansın tamamını izlemek isteyen olursa diye media'da var)

************************************Selam aşkolar bu bölüm için baya bi uğraştım alırım vote'larınızı😍 xoxo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

************************************
Selam aşkolar bu bölüm için baya bi uğraştım alırım vote'larınızı😍 xoxo

SEGZİ BÜYÜCÜM DRACO🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin