Yine tam birinden hoşlandım derken karşı taraf beni aldatıyordu. Ama hep aldatılan ben olamazdım değil mi?
Ben de ona aynısını yapmıştım. Hem de benden hoşlandığını bile bile.
Ayrıca bana ilgi duyan başka kişiler de vardı onlarla ilgilenecektim, kesinlikle.
Bı gece fazla dolu geçmişti, tüm öğretmenler tarafından aldığım onca övgü beni çok mutlu etmişti. Sosyal medyada Christopher'la yaptığımız dans viral olmuştu. Ve ikimizi shipleyen yeni fanlarımız oluşmuştu. Bu işten keyif alıyordum. Hayır Christopher da benimle olduğu için değil, içimdeki potansiyeli kullanabildiğim ve başkalarının da onu fark ettiği için.
Hatta çoğu kişi tüm partilerde performans sergilemem gerektiğini yazmıştı.
Öbür yandan Draco şuan ne yapıyordu? Hala yanındaki kızla mıydı? Hala onunla beraber miydi? Sürekli aklıma bu sorular geliyordu. Ama sebebi onu kıskandırma planlarımın olmasıydı.
Christopher sahne arkasındayken bana çıkma teklifi etti. Evet inanılır gibi değil. Ama onu da adi planıma dahil etmeye karar verdim. Ve kabul ettim. Bu sefer öpücüğü daha sertti. Onunla öpüşürken aklıma Draco'nun salonu terk edişi geldi. Neydi bu? Yoksa ona aşık mıydım? Hayır sanmıyorum, olamam. Çünkü daha ondan intikam alacağım. Önce bana umut versin sonra başkalarıyla öpüşsün yok yaa. Gözümün önünde acı çeksin istiyorum.
Şimdi yatağımda oturup şöhretin tadını çıkarıyorum. Adıma açılmış fan hesaplarını kontrol ediyorum. İnsanların hakkımda yazdığı yorumları okumak gerçekten çok iyi hissettiriyor. Çünkü büyük emekler vererek hazırlandığım yarışmanın karşılığını alıyorum. Ama sadece bu geceyle sınırlı kalmayacak. Yarın dans stüdyosuna gidip kaydımı yenileteceğim.
Fark ettim ki ben bu iş için var oluyorum sanırım. Dans tüm hayatımı değiştirecek. Beni ben yapacak tek şeydi, sanırım.
Hem belki David de bana yardımcı olurdu.
Yarın yeni bir gün olacak. Yeni amaçlar için yeni adımlar atacağım.
Ayrıca bu hafta amatör dansçı olmak istediğim için sınavlarına hazırlanacağım. Bir koreografi oluşturup, süper bir performans gösterip geçmem gerekiyor. Daha sonrasında ise diğer dansçılarla kapışırdım belki, ha?
Telefonumu yanımdaki komodinin üzerine bıraktım. Ve gözlerim kendi kendine kapandı.
************************************
Extra bölüm yazdım aşkolar, haydi votelere abanın bakayımmm👁️😍👁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEGZİ BÜYÜCÜM DRACO🌈
Literatura FemininaKöken büyücü Jennie'nin Draco'yu tanıdıktan sonra onun hayatını kurtarmasıyla hayatı değişir. Sert ve acımasız olan bir kızın aşkla aldığı tatlı hal anlatılıyor. Hikayede +18 içerik bulunur.