Mülakat

183 8 14
                                    

Christopher ile salondan çıktığımızda mülakata gidiyorduk. Sadece dans etmeyle geçilmiyordu maalesef. Son günlerde inek öğrenciler gibi Dans'ın doğuşuyla ilgili kitaplar okumuştum. Umarım bu çalışma beni sınavdan geçirirdi ve bende performansımı sergileyebilirdim.

Kimse konuşmuyordu. Sanırım bana kızgındı. Onu kullanmış olmaktan biraz pişmanlık duyuyordum. Fakat kendisi benim gibi bir kızla olmak istemişti.

Ben sıradan bir kız değilim. Diğerleri gibi değilim. Güçlü ve idealleri olan bir kızım.

Kendi bilir ben Draco'cuğumla bol bol vakit geçireceğim zaten. Ona ihtiyacım yok. Bu gerçeği umarım kabullenmiştir.

Gözlüklü,saçları rastalı ve bakımlı olan fakat görünüşünün aksine oldukça gıcık olan bir kadın beni yanına çağırdı.

Odada sadece ben ve öğretmen gıcık hanımefendi vardı. Oturağa oturmam için eliyle işaret etti. Bende yan tarafa çantamı bırakıp oturdum.

İyi bir izlenim bırakmak için sürekli gülümsüyordum. Ne söylenirse harfiyen uygulayacaktım.

-Evet Jennie 3 soru soracağım.2'sini bilirsen sınavdan geçer ve bir sonraki aşamaya geçersin. Tabi çalışacağını sanmıyorum, hergün fotoğraf paylaşmaktan kendini alamıyorsun.Neyse biz sorulara geçelim dediğinde kadına olan sabrımın son damlalarındaydım. Salak yaaa ne alakasın şimdi abi aynı zamanda fotoğraf paylaşamazlar mıyım?

-Tangonun ana vatanı neresidir?
Oha bu kadar basit mi ya diye düşündüm ve hemen cevabı yapıştırdım.
-Arjantin'de ortaya çıkmıştır.
Dediğimde kadının suratı renk değiştirmişti.
Tabi benim yüzümdeki gülücük bu ifadeden sonra daha da büyümüştü.

-Ortaya çıkan ilk dans akımı nedir?
-İlk olarak 'Country' dans çıktı ve Avrupa'yı sardı. Daha sonra tüm dünya ülkelerine yayıldı.

Kadın daha da kırmızı oldu.

-Son sorum Samba kaç yılında dans salonlarında yapılmaya başlandı?

Cevabı biliyordum.

-1923'te.

Kadın yan tarafına eğildi ve çantasından bileklik çıkardı. Neon yeşil ve siyah renkler temalı bilekliği bana doğru uzattı. Ayağa kalktım.

-Tebrikler Jennie. Bu kadarını ben bile beklemiyordum. İyi iş çıkardın.

-Oh,teşekkür ederim . Bir dahakine size fotoğraf çekmesini de öğrenebilirim isterseniz.
Derken kaşlarım yukarı çıkmıştı.
Kadının kızarmış suratına sırıttım. Omuzlarımı silkerek ilerledim.

********************************************
Kankiler uzun zamandır yazmıyordum telefonum bozuldu geçen günlerde,şimdi de eski bi telefona geçtim. Hayat fakirler için çok zor anlayacağınız. Neyse sizi minik oçlar ay pardon bebeklerim vote atın lütfen🥰😌

SEGZİ BÜYÜCÜM DRACO🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin