נ.מ הרמיוני:
לא הצלחתי לישון באותו הלילה אבל נראה לי שזה ברור מאליו. אחרי הכל אני די בטוחה שאני חולקת חדר עם רוצחת סידרתית או משהו. הצחוק שלה ירדוף אותי בסיוטים, סיוטים. צחוק...זה העלה לי רעיון.
שלפתי ספר מהתיק שלי הכי בשקט שיכולתי "עלייתו ונפילתו של אדון האופל גרסה שנייה" היה שם הספר
דיפדפתי מהר בין הדפים עד שמצאתי את האחד שחיפשתי. קראתי ממנו בדממה. הפרק נקרא. טובת הסיוטים.
"המסדר הזה היה הכי חזק וידוע לשמצה בין אוכלי המוות. ביעקר כי תמיד היה מורכב מאחת. זה תמיד הייתה אישה קטנה ונחמדה. אבל היא תמיד הייתה משוגעת. היו לטובות הסיוטים את הכי הרבה הריגות מכולם. אפילו שרק לעיתים רחוקות הם השתמשו בקסם. אבל הדבר הכי מפתיעה לגבי טובות הסיוטים היה העובדה שטובות הסיוטים התחילו לעבוד בגיל 4. ההנחה הרווחת הייתה שאוכלי המוות כל כמה זמן בוחרים ילדה צעירה ומטילים עלייה קללות וגורמים לה לאבד את שפיותה. אבל מה שגרם להם להיות כל כך מיוחדות ומעררות אימה היה הצחוק שלהם. לפני ואחרי שהטובות הביסו את הקורבן שלהם הם צחקו צחוק מטרוף, כנראה בגלל הקללה שהוטלה עלייהם. טובות הצללים יותר מיסתריות מאדון האופל עצמו. כי כל דבר שאי פעם היה ידוע עלייהם עשוי מניחושים.
הם המסוכנות חזקות וצעירות ביותר מכל אוכלי המוות. ונאמר שאפילו זה שאין להגיד את שמו מכבד אותם"
כמובן! חשבתי. קראתי פעם עלייהם! לא פלא שאתם יודעים מי ישלח את הכי חזקה שהוא יכול לשלוח כדי להגן על הנכד שלו. השמחה מהגילוי שלי נעלמה מהר מאוד.
אוי לא אוי לא. מלמלתי בעוד המשכחתי את הפרק נזכרת בפרט אחד קטן. "רק אדם אחד זכור בהיסטוריה שנלחם נגד טובת צללים אבל הוא הובס בקלות רבה והסיבה היחידה ששרד היא כי היא חסה עלייו. האדם הזה הוא הקסום הידוע אלבוס וולפריק בראין דמבלדור."
אוי לא אוי לא אוי... אנחנו הולכים למות.
נ.מ ארי:
הזדקפתי במיטה שלי. חצי ישנה בגלל השעה המאוחרת התעוררתי כי נרדמתי על היד שלי. אבל בפינת העין ראיתי את הרמיוני ערה. הבטתי עלייה במבט תמים. אבל היא נבהלה והזדחלה מתחת לשמכה מבוהלת.
מסכנה חשבתי חצי ישנה בטח יש לה חלום רע, וחזרתי לישון אבל לצידי הרמיוני התחבאה צתחת לשמחה עם עיניים מפוחדות היא סתמה את ידה בפיה כדי לא לבכות. אבל בסוף שתייהם נרדמו
................................................................................................................................................................
העליתי פרק יום אחרי יום? העולם כנרא נגמר.
בכל מקרה הפרק הזה די חשוב אפילו שהוא קצר.
יש לי 640 קוראים אני בהלם טוטאלי. תודה תודה תודה
עכשיו כי משעמם לי זמן לשאלה הפרקית. מי האל האהוב עלייכם?
עלי זאוס
זה הייתה בדיחה
אני אוהבת את האדס. בעיקר כי אני מתה על ניקו
בלה בלה אין לי מושג איך לסיים את זה. אז ביייי
YOU ARE READING
נכדו של וולדמורט
Aventuraהי כולם מקווה שיהיה טוב וכן אני יודעת שכבר יש שלושים אלף סיפורים כאלה אבל אני מתכוונת לקחת את הסיפור לכיוון שונה. לוולדמורט יש נכד (ואוו מפתיע) והוא ואנבת' הולכים להוגוורטס (כו מקורי) אוקיי אבל ברצינות הסיפור הזה טיפה שונה משאר הסיפורים האלו לפחות א...