דברים משתבשים

120 10 0
                                    

ארי הגיעה למסדר של דמבלדור אבל הוא לא היה שם, ארי העבירה את היד שלה על החפצים שלו קושרת סרט קטן סביב ידית הכיסא שלו היא הביטה על החפצים סביבה צוחקת לעצמה היא הביטה על הדיוקנאות של כל המנהלים הקודמים ופיהקה בשעמום היא חייכה ולקחה נר ארוך ועקום והדליקה אותו בעזרת השרביט שלה היא הביטה בלהבה בשקט לכמה רגעים ואז היא שמה את האצבע שלה מול הלהבה ומולה הופיעה בוחר בלונדיני "קרונוס... איך מתקדמת התוכנית שלך?" ארי שאלה מחזיקה את הנר מולו "מתקדם נהדר! הוא אמר וצחק האידיוט בלע את הפיתיון כמו דג!" לוק חייך והתיישב על השולחן של דמבלדור "ואנבת' הטיפשה הזאת השיקוי עבד עליה באופן מושלם! והיא הרביצה לדראקו חצי למוות!" הוא אמר העיניים שלו לשנייה הבהבו בכחול אבל נבלעו מאחורי הזהב שוב "התוכנית שלנו. עובדת שלב אחר שלב" הוא צחק בקור וארי חייכה כאילו הם חולקים בדיחה פנימית. "ואתה בטוח שדראקו יעשה מה שאתה תגיד?" ארי הוסיפה משחקת עם הנר, לוק או בעצם קרונוס הנהנן "בסדר גמור אתה יכול ללכת עכשיו בהצלחה" היא אמרה ולוק נעלם עם צחוק אחרון משאיר אחריו נימה קרה.

ארי נשמה עמוק והביטה על הסרט שהיה דהוי ומקומט ווידאה שהוא קשור היטב לידית הכיסא היא חייכה ואז זרקה את הנר על הרצפה מכבה אותו האי הביטה מסביב לחדר היא תלשה את הוילונות מהקירות זורקת את מצנפת המיון לרצפה ודורכת עלייה היא הפילה כמה מהדיוקנאות צוחקת אבל עינייה היו מוצפות בדמעות. 


בחדר של מקונגול הרמיוני ניסתה להסביר לה ולדמבלדור את התאוריה שלהם. "טוות סיוטים? זה מיסט מוחלט. אבל... הדברים שאתם אומרים יותר ממחשידים" אמרה מקנוגל מהדקת את האחיזה שלה בשרביט דמבלדור הביט עלייהם "אם זה יעזור אני אוכל לבדוק במשרד שלי יש את התיק האישי של גברת מידוריה ואני אוכל להראות לכם שזה פשוט אי הבנה ואז נוכל לרדת לשורש העיניין הזה." מגקונגל באה למחות אבל דמבלדור קטע אותה "להרביץ לתלמיד חצי עד מוות זה עיניין גדול ואני רוצה להבין מדוע דבר כזה יקרה" היא הנהנה והם רצו למשרד שלו פרסי החזיק את היד של אנבת' כאילו הוא פוחד שהיא תברח ואנבת' נראה מפוחדת בעצם הם כולם נראו מפוחדים חוץ מדמבלדור. הם פתחו את דלת המשרד ודמבלדור הביט על המשרד ההרוס הוא הביט מסביב ונראה... רגוע עד שהוא ראה דבר אחד הסרט על הידית הוא זיהה את הסרט דהוי וישן אבל הוא הביט עליו וחיפש את הכתובת. הכתובת שתהיה המסמר האחרון בארון הקבורה של השלווה שלו ואז הוא ראה אותו. רקמה כחולה עדינה וטיפה פרומה "רכושה של ארינה דמבלדור" 



................................................................................................................................................................אני... אני נשבעת שתכננתי את הסיפור הזה מראש אבל זה נראה כאילו לא תכננתי למאו!! מה אתם חושבים על הפרק? ובכללי תדברו איתי משעמם לי. וסורי שנעלמתי הייתי צריכה להילחם בדרקון בשביל להציל נסיכה.

------------------------------------------------------------------סתם לא וואטפד פשוט לא עבד.... אוהבת אותכם

נכדו של וולדמורטWhere stories live. Discover now